Ilmoitusta

Re: Ilmoitusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 26 Kesä 2008 02:32

Kaipa nuo opiskelut/työt loppujen lopuksi menevät niin, että sitä saa mitä haluaa. Mulla esimerkiksi sopiva suuttumus vauhdittaa opiskeluasioita välillä nopeastikin. Adrenaliini on hyvä voimavara.

---

Saatan(a?) hakeutua lauantaina kuuntelemaan hevimusiikkia Tavastia Klubille. Voi olla, että kaipaan vähän räimettä elämääni.

Tänään luin Kaari Utriota ennen töihin lähtöä, jotta saisin muuta ajateltavaa kuin työasiat, joiden non-stop-kelaaminen ei hyödytä mitään, mutta edistää mielensairautta.

Musiikki on siitä näppärää, että se mahtuu ahtaaseenkin väliin. Muutaman minuutin kappalekin voi vapauttaa isoja tunnetiloja.

--

Yhdestä työpaikan naisesta tulee sentään Poukko mieleen, kun häntä näkee :pusu:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Sippura » To 26 Kesä 2008 10:19

Tuskailen kesäflussan jälkeensä jättäneen hakkaavan yskän kanssa. Paikkoihin
sattuu ja kivistää muutaman päivän yksimisen jälkeen ja karmeanmakuisesta
yskänlääkkeestä ( :umpfh: ) on tullut paras ystävä.

Jännään, että onko viikonloppuna mun polttarit :O: Toivon että olisi, tulisivat
meinaan parhaaseen mahdolliseen väliin.

Mun on pää nyt vähän tyhjä.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 26 Kesä 2008 13:07

marenkienkeli kirjoitti:Olen huono pitämään yhteyttä ihmisiin puhelimitse. ... Esimerkiksi tänään puhuin ystäväpoikani kanssa tuosta kyläilystä. Jotenkin vain sanat katoili puhelimessa, vaikka kyseessä on ihminen, jolle olen pystynyt puhumaan eräästä minulle vaikeasta asiasta, josta en ole muiden kanssa kunnolla pystynyt puhumaan.

Minulla on sama homma. Kasvotusten osaan puhua paljon luonnollisemmin kuin puhelimessa. Minulla on itse asiassa eräs ystävä, jonka kanssa ei olla opittu soittelemaan toisillemme. Olemme olleet ystäviä jo reilut seitsemän vuotta ja olemme tainneet puhua puhelimen välityksellä toisillemme ehkä kahdesti. :virne:

Ennen juhannusta oli vaikka mitä menoa ja nyt on vastapainoksi iskenyt suvantovaihe. Mitään ei tapahdu, kenestäkään ei kuulu mitään. Tämän viikon ihmiskontaktit ovat rajoittuneet miekkoseen, siskoon ja kaupan kassatätiin. Vaikuttaa hieman siltä, että tätä hiljaiseloa jatkuu Ilosaareen asti. :huoh:

No, onpahan ainakin aikaa kirjoitella fordelle jonninjoutavia.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 26 Kesä 2008 13:35

Miekin olen sukka puhelimessa. Sen verran harvoin tulee asioita hoideltua puhelimessa, että yritän lykätä niitäkin kertoja. Töissä olen joskus joutunut olemaan puhelimen päässä (vaihteena ja asiakaspalvelijana), mutta sittemmin olen taantunut melkein puhelinerakoksi.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Maija » To 26 Kesä 2008 13:49

Pelkään kuollakseni asioiden hoitamista puhelimessa. :O:

Tulee jokin hirveä ahdistus, kun pitäisi jollekin puolitutulle tai tuntemattomalle soittaa. Tuijotan luuria pitkään sydän pamppaillen ennen kuin uskallan näppäillä numeron. Alun jälkeen asiat hoituvat kyllä kuin itsestään, mutta silti kammoksun kyseisiä tilanteita.

Pitääkin olla niin ujo joskus.
Maija

ViestiKirjoittaja Pvi » To 26 Kesä 2008 14:12

Puhepelot... niistä on onneksi suurelta osin päästy, mutta minulle ei ikuna tule mieleen soittaa kenellekään ihan muuten vaan. Aina on joku asia, joka pitää hoitaa.

--
Kuulumiset.
Vähän kuumetta ja saikkua.
Tosin luin sähköposteista, että elokuun töitä varten pitäisi kirjoittaa parin sivun juttu... Kai se pitää sitten aloittaa tänään.
Huomenna on vanhojen kavereiden kanssa ravinteli-ilta ja lauantaina yllätys ohjelmaa!!!
Ihan parasta on siis luvassa.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi

ViestiKirjoittaja Shay » To 26 Kesä 2008 18:27

Maija kirjoitti:Pelkään kuollakseni asioiden hoitamista puhelimessa. :O:

Tulee jokin hirveä ahdistus, kun pitäisi jollekin puolitutulle tai tuntemattomalle soittaa. Tuijotan
luuria pitkään sydän pamppaillen ennen kuin uskallan näppäillä numeron. Alun jälkeen asiat
hoituvat kyllä kuin itsestään, mutta silti kammoksun kyseisiä tilanteita.

Mää olin tuommonen ennen. Nykyään tilanne on onneksi helpottunu vähän, enkä kammoa
luuriin tarttumista yhtä paljon kuin ennen. Kuitenkin puhelimessa asioimisen sijaan asioin
mieluummin netissä tai vielä mieluummin kasvotusten.

Tulipa kerran jätettyä soittamatta eräälle tyypille, joka anto mulle sen numeron, kun en
vaan uskaltanu soittaa. :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 26 Kesä 2008 21:31

Shay kirjoitti:Kiballe voimia ja sikeitä unia. :halitus:

:halitus: Sinne myös.

Olin tänään vähän lääkärillä vierailemassa. Jalka on ollut juhannuksesta asti pipeenä ja eilen illasta alkaen se oli to-si pipeenä. Kotona oleva särkylääkkeet ei tuntuneet missään ja aamulla ei voinut astua koko koivelle. Terkkarilääkäri epäili jotain pientä tukosta jossain, mutta luojille kiitos, sellaista ei missään ollut. Kerran sen rumban läpikäyneenä, no thanks. Siellä nyt vain on joku, mistä mun koipi ei tykkää ja nappia naamariin ja koipi koholle. Saiteria viikon loppuun ja sitten tilanteen tarkistus. Se lääke vain oli poretabletti ja jotain aivan järjettömän pahaa. :umpfh:

Tässähän se sitten loppuviikko meneekin.
Onneksi ei ole tullut tehtyä mitään kauhean isoja suunnitelmia.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja pampula » To 26 Kesä 2008 22:03

Paistaisikohan Itä-Suomessa ensi viikon aurinko, jos pakkaisin mukaan toiveikkaasti vain shortseja ja toppeja :tilt:
Todennäköisesti varminta olisi kyllä pakata vain villapaitoja ja pitkiä kalskeita - silloin paistaa varmasti! :tilt:
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
pampula

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 26 Kesä 2008 22:10

Kibaya kirjoitti:Jalka on ollut juhannuksesta asti pipeenä ja eilen illasta alkaen se oli to-si pipeenä.

Mikä koivessa on vikana? Tulehdus?
Fantsu

ViestiKirjoittaja theia » Pe 27 Kesä 2008 13:49

Ostin uuden vintage-slogan-feministi -kirjasen, I Bitch, Therefore I Am :sydän: se on ihana. Voi joka päivälle valita sopivan, duunissahan se mulla vaan on. Nyt on "La la la la... I can't hear you! La la la la..." :virne:

---

Mä ihmettelen nyt tosi paljon, kun oon viime aikoina saanut kuulla paljon "sulla on tosi kauniit silmät" :o: Tosi outoa :o: en mä ymmärrä. :sori:

Tosin mulle joskus joku poika sanoi, että vaan rumille tytöille sanotaan, että sulla on nätit silmät. :virne: ...hinthint? :virne:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Plei » Pe 27 Kesä 2008 13:59

theia kirjoitti:Mä ihmettelen nyt tosi paljon, kun oon viime aikoina saanut kuulla paljon "sulla on tosi kauniit silmät" :o: Tosi outoa :o: en mä ymmärrä. :sori:

Se on kato kesä, joka avaa ihmisten mielet ja silmät kauneudelle. :)

-------

Tänään on saunapäivä. :pomppuhymy:
Eilen salilla jumiutin yläselän, jospa se saunan lämmössä vähän hellittäisi.
Vielä kun saisi selkähieronnan.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 27 Kesä 2008 14:12

Eilisestä kurkkukipu on vain yltynyt. Aamulla paisteli aurinko, nyt tummat pilvet taas roikkuvat taivaalta. Varustauduin Tuskaan noutamalla lähimmästä kaupasta sadeviitan. Mokoma kohta jo soittelee, mutta mä haluaisin käpertyä takaisin peiton alle lämpimään. Stna. :epäilevä:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
shaana
Kuivaliha

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Pe 27 Kesä 2008 14:16

Nyt sataa jo neljättä päivää putkeen. :epäilevä:

Mutta mitäpä noista, kun on viikonloppukin edessä. Pittää lähteä käväisemään kotikotona ja samalla voipi käydä sitten kotikaupungin jalkapalloseuran ottelussa. Jospa siellä kotikaupuntisa ei sataisi. :pönde:
Et in Arcadia ego.
LazyBastard

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 27 Kesä 2008 14:40

Aurinko paistaa ja kohta hurautan kirjastoon palauttamaan lainavilmejä. Mies pyöriskelee koko viikonlopun Tuskassa, joten saanpa tehdä päivät mitä huvittaa. Päässä vaan on vähän pökkelöinen olo - eilinen äkillinen päänsärky jätti kaikuja kummittelemaan.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Plei » Pe 27 Kesä 2008 15:00

Tulkaa kaikki vesisateisiin tympääntyneet Joensuuhun huomenna! On luvattu hirmuisen kaunista kesäpäivää. Meitsi majoittaa! :viileä:
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Plei

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 27 Kesä 2008 18:10

Kirmasin kaupoille ja takaisin ja löysin
- Empire-lehden, jossa on spessuna Batman! :virne:
- KappAhlilta ale-paidan
- vauvalahjan yksiin häihin
- onnittelukortin samaisiin

Kortin ostaminen olikin mielenkiintoista, kun kaikki hääparin kuvilla piti heti alkuunsa tyrmätä: kaikki sulhot kun eivät ole vitivalkoisia. Onneksi löysin kivan kortin pelkällä kukka/sormus-teemalla. Varsinainen lahja on ostettu jo aikaisemmin.

Nyt muuten ripsaa vettä. Pään pökkelöismiin otin hetki sitten vähän troppia, mutta taitaa viedä useamman päivän tämä toipuminen. Mikään suoni ei liene pahasti napsahtanut, koska tässä kuitenkin kaikki osat toimii normaalisti. Aina sitä vähän äkilliset säryt säpsäyttää, varsinkin kun on reissuun lähdössä. Pitää ottaa ihan rauhallisesti.
Fantsu

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 27 Kesä 2008 23:15

Käytiin tänään muutaman kaverin kanssa pitsalla. Pitsa oli hyvää ja seura vielä parempaa. Tuli istuttua melkein 2,5 tuntia pitserian terassilla. :virnu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 28 Kesä 2008 12:34

Heräsin tänään hirveässä paniikissa. "Työt alkaa 18 minuutin päästä." :kauhistunut: Olin jo pukenut puolet vaatteista päälle, kun yhtäkkiä tajusin, ettei tänään ehkä olekaan perjantai. Tarkistus kännykän kalenterista ja niinhän se olikin, että tänään on lauantai. :virnu: Sitten jatkoin tyytyväisenä uniani vielä kolmisen tuntia.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Maija » La 28 Kesä 2008 16:05

Hyvä ihme, harrastin liikuntaa. Vapaaehtoisesti. :tipahdus:

Mua puraisi liikuntakärpänen. Näin ei ole tapahtunut sitten... ikinä. :pepsodent:

Noin muuten ilmoittelen, että kyllä luonto on ihmeellinen! Eilen oli taas upea ukonilma, kun poikkesin mummulassa ja kotiin ajellessani näin kaksi valtavan suurta sateenkaarta. :superhymy:

Vautsivau! :superhymy:
Maija

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 28 Kesä 2008 16:44

Fantsu kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Jalka on ollut juhannuksesta asti pipeenä ja eilen illasta alkaen se oli to-si pipeenä.

En tiedä. Eikä tiennyt lekurikaan. Antoi vain muutaman päivän sairaslomaa ja pilleriä poskeen. Jos ei viikonlopun aikana parane, maanantaina uudestaan lääkäriin. Eipähän ainakaan ollut veritulppa, mitä terkkarilääkäri epäili. Se on vaan kipeä kokoajan. Siis ihan kokoajan. Lääkkeet auttaa vähän, mutta sitten kun lähtee kävelemään niin ei auta kauaa. :sori:. Kattotaan nyt mitä käy tänään ja huomenna.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja tiipetti » La 28 Kesä 2008 18:02

Elämäni on yhtä suurta tragediaa.

Tuumin eilen ylityötuntisen työpäiväni päätteeksi, että nyt kelpaisi hienoinen
herkuttelu, joten hipsin kauppaan saalistamaan juustonmakuisia maissilastuja.

Ostin virheellisen pussin. Nämä ovatkin ihan tavallisia maissilastuja.

:huoh:
"Kuuntele Kentiä, niin, anna Jocke Bergin vikinän johdattaa sinut sopusointuun ja harmoniaan."
John Ajvide Lindqvist - Kuinka kuolleita käsitellään
tiipetti

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 28 Kesä 2008 18:13

Hyötyliikunta - paras liikunta. :hymyhali:
Leikkasin tänään meidän nurmikon. Yli puolitoista tuntia siinä vierähti, mutta on se niin kivaa, kun työ on vihdoin valmis. Ja itse ruohonleikkuukin on kivaa, kunhan vain saa aloitettua. Ulkona on nätti auringon paiste, joten mikäs siinä ruohoa leikatessa ja itseään samalla ruskettaessa. Elän yhä siinä toivossa, että ruskettuisin kesän aikana edes vähän. :epäilevä:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Shay » La 28 Kesä 2008 20:15

marenkienkeli kirjoitti:Ulkona on nätti auringonpaiste, joten mikäs siinä ruohoa leikatessa ja itseään samalla ruskettaessa. Elän yhä siinä toivossa, että ruskettuisin kesän aikana edes vähän. :epäilevä:

Niinpä :epäilevä:
Sain tänään ehkä jopa hienoista väriä pintaan. Ihan pikkiriikkisen... :epäilevä:
Jos ei muuta niin naama on vähä punanen. :epäilevä: Tosin se on aina. :epäilevä:

Mulla on huono päivä. :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Fantsu » La 28 Kesä 2008 20:32

Kibaya kirjoitti:
Fantsu kirjoitti:

En tiedä. Eikä tiennyt lekurikaan. Antoi vain muutaman päivän sairaslomaa ja pilleriä poskeen. Jos ei viikonlopun aikana parane, maanantaina uudestaan lääkäriin. Eipähän ainakaan ollut veritulppa, mitä terkkarilääkäri epäili. Se on vaan kipeä kokoajan. Siis ihan kokoajan. Lääkkeet auttaa vähän, mutta sitten kun lähtee kävelemään niin ei auta kauaa. :sori:. Kattotaan nyt mitä käy tänään ja huomenna.

Mmmm - ettei lääkärikään tiennyt. Tulehdusta ei sitten liene, koska varmaan ottivat verikokeen heti alkuun? Tulehduksen näkee arvoista oitis. Toivottavasti vaiva paranee nopeasti :paijaus:

Itelläni on päätä halkova päänsärky (nupissa nitkahti torstaina), jota ei yhtään auttanut tuntikausien notkuminen päivystyksessä... :epäilevä: Pari reseptiä sain vaivoihin, mutta en olis ihan 100%:n varma, että diagnoosit meni kohdalleen. Ylityöllistetty keikkalääkäri alkoi mulle (potilaalle!) kiroilemaan ja vinkumaan miten hommat menee pieleen ja miten on liikaa duunia ja esimies blah blah blah. Siinä vaiheessa en jaksanut enää olla kovin diplomaattinen, vaan pyysin jäppistä lopettamaan mulle avautumisen - mä kyllä tajuan miten hommat menee. Eka kerta, kun lääkäri alkaa lässyttämään miten hän joutuu olemaan yksin töissä. :veivi: No voi voi, sellaista se elämä on. Eipä ole häiskällä vielä työuraa paljon takana.
Fantsu

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa