Viestimääräkin pysyy silti samana

Jaahas se olis sit ihmettelyn paikka, koska mulla kyllä äsken viestimäärä kasvo, kun kirjotin yhden viestin.Suvi kirjoitti:Viestimääräkin pysyy silti samana

Höhö.
theia kirjoitti:Ömm... mä olin yleisessä, painoin bye bye biutifulin nuolta uusille viesteille ja päädyin tänne?!
Ömm??
Pitänee vaihtaa teemaa niin helpottaa vähän. Ja torstain jälkeen helpottaa vielä enemmän 

Annis kirjoitti:theia kirjoitti:Ömm... mä olin yleisessä, painoin bye bye biutifulin nuolta uusille viesteille ja päädyin tänne?!
Ömm??
Mulle kävi ihan sama. Klikkasin sitten tuota "merkkaa kaikki luetuksi" -juttua ja ongelma poistui.
Kun ei siinä ketjussa tainnut olla uusia viestejä, mutta silti se vaan näytti niin, nyt ei sitten enää näytä.
Pascal Lemoix kirjoitti:Jaahas, vaihdoin sitten teemaa ja täähän on tosi outo. Älkää ottako Melankoliaa
Muuten ihan siedettävä (läpällä) mutta ei siinä saanut selvää missä ketjussa on uusia viestejä (liian pieni symboli!). Tosin ei tää osannut nyt näyttää mulle lukemattomia viestejä edes prosilverissä.Jorssi kirjoitti:Jaahas se olis sit ihmettelyn paikka, koska mulla kyllä äsken viestimäärä kasvo, kun kirjotin yhden viestin.Suvi kirjoitti:Viestimääräkin pysyy silti samana
E: Ja kasvo taas, kun tän raapustin.
Mutta varmaan olen tarkoittanut, että viestit eivät nollaannu tai jotain. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa