Meilläkin oli pöytä tuossa muutama viikko sitten. Mitään hirveitä voittoja ei tullut, mutta ihan tarpeeksi kuitenkin. Itseasiasa enemmän kuin odotin, kun jossain vaiheessa tuntui, ettei mitään mene.
Pääsi sentään tavarasta eroon. Loput vaatteet (melkein kaikki) vein suoraan sitten UFF:n laatikkoon, etteivät nyt enää jää tänne pyörimään.
Ja tänään tein pitkästä aikaa löytöjä, kuin tein pikavisiitin kirppiksille, missä harvemmin tulee käytyä. Löysin kaksi muovipurkkia punaisella kannella, litran ja kolmen litran, molemmat maksoivat euron ja ovat juuri sellaisia,
mitä mulla muutenkin on keittiössä. Sitten löysin Ron Weasley lelun, se maksoi 2e ja meni hyllyyn Hartsan ja Hagridin seuraksi (jotka molemmat ovat kans kirppislöytöjä ja maksaneet euron kappaleelta).
Ja sitten ostin pitkästä aikaa kankaita, kun oon yrittänyt rajoittaa niiden ostoa. Tampellan punaista sydänkangasta kaksi metriä maksoi vitosen, se ei ollut ihan täydellisen kuntoinen, mutta riittävän hyvä.
Ja kaksi kangaspussia, jotka maksoivat yhteensä euron. Molemmissa oli mm isot retrot pöytäliinat ja muutama pienenpi kangas, jotka olivat kaikki tosi kivoja.
Nyt kun raaskisi vielä ommella noista jotain, eikä vain säästäisi siihen oikeaan projektiin

Ehkä kirppisonni on taas kääntymässä, kun tuntuu, ettei pitkään aikaan ole löytynyt oikeastaan mitään lähellekään hienoa.
Meidän naapuriin on avattu taas uusi kirppis, se on ollut nyt kai viikon auki eikä olla vielä ehditty käymään siellä.
Mä en ymmärrä, kuinka monta kirppistä tänne voi enää mahtua. Meillä on tosiaan naapurissa (kilometrin säteellä meiltä) nyt neljä ja laskinko mä, että koko kaupungissa on yhdeksän

.
Eikä tuossa luvussa ole mukana hyväntekeväisyyskirppiksiä eikä kierrätyskeskuksia eikä noita syrjäkylien (koska kuntaliitos) kirppiksiä.
Kolme noista taitaa olla vielä tän vuoden puolella avattuja, saa nähdä, että kauanko kestävät pystyssä. Tosin sekin kirppis, mihin mä vein, sain jonottaa pöytää kuukauden verran,
mutta tiesin sen ja halusin just sinne, koska se on mun suosikki, koska siellä on parhaat pöydät (rakenteellisesti) ja tykkään tosi paljon henkilökunnasta ja tietty se, että se on ihan vieressä.