Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju!

ViestiKirjoittaja Gaffa » Ke 25 Kesä 2008 20:41

Kävin kampaajalla. Kampaaja innostui vähän "kihartamaan" hiuksiani suoristusraudalla.
Tässä on tulos(tosin kuvassa laineet/kiharat eivät näy niin selkeästi kuin miten ne oikeasti tulevat esiin):
http://i286.photobucket.com/albums/ll120/MinnaKoi/Minna.jpg
Gaffa

ViestiKirjoittaja Kati » Ke 25 Kesä 2008 20:45

LazyBastard kirjoitti:Meitä miehiä taas ei kukaan testaa alapäästä mitenkään armeijan jälkeen. Itseasiassa seuraavaksi aletaan testaamaan eturauhasta, mutta sepä tehdäänkin sitten takakautta.

:kauhistunut:
Eikö miehet tiedä, että neuvolassa on kikkelinmittaus?
Siinä katsotaan, että minkä mittaisella lapsi on pantu alulle.

Tähän malliin
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja kaneli » Ke 25 Kesä 2008 22:30

Söötit hiukset Gaffalla, söötti tyttö muutenkin. :)

Munki pitäis ehkä käydä tota alakertaa näyttämässä, mut en oo vaan saanu aikaseks. :hullu:
Mun pitäis löytää joku hyvä gyne, joka jaksais oikeasti kuunnella mun huolia ja neuvoa. Mä en vaan usko, että sellasta on olemassakaan. :epäilevä:
It's all make believe, isn't it?
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Deni » To 26 Kesä 2008 01:07

Kati kirjoitti:
LazyBastard kirjoitti:Meitä miehiä taas ei kukaan testaa alapäästä mitenkään armeijan jälkeen. Itseasiassa seuraavaksi aletaan testaamaan eturauhasta, mutta sepä tehdäänkin sitten takakautta.

:kauhistunut:
Eikö miehet tiedä, että neuvolassa on kikkelinmittaus?
Siinä katsotaan, että minkä mittaisella lapsi on pantu alulle.

Yläasteella legenda kertoi, että poikien lääkärintarkastuksessa kokeillaan pallit kylmällä lusikalla. :virne:

(Juttua toki tehosti se, että meidän terkkari oli sellainen vanha, valtava matami. )

Mutta tosiaan, sehän on ennen armeijaa se.
What's so amazing about really deep thoughts?
Deni

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 26 Kesä 2008 02:09

Arvasinhan minä, että kikkeli ja pimppi kiinnostavat enemmän. Taidan sittenkin aloittaa meikkaamisesta oman ketjun.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Tr*ina » To 26 Kesä 2008 04:02

Lyyra kirjoitti: Kun täällä kerran on meikkaamisesta puheltu [...] Kyselenkin siis teiltä ammattitytöiltä, että mitä helvettiä? Mitä mun pitää tehdä ja millä? Meenkö johonkin kurssille vai häh? Mistä tiedän mitä ja minkä värisiä tikkuja pitää ostaa ja millä piirretään mihin kohtaan naamaa? Paitsi no ripsiväri, poskipuna ja huulipuna on tieten aika selviä sen suhteen että mihin kohtaan naamaa niitä laitetaan. :virne:

Australian systeemeistä en tiedä, mutta ainakin ennen vanhaan MakeUp Storella oli sellaisia 45 (? about) minuutin kursseja, jonka hinnan arvosta sain ilmaiseksi haluamansa meikkituotteet. Todella kätevä sellaiselle, joka halusi opastusta ja korkealaatuisia tuotteita. Jos ei siis ole mitään käsitystä meikkaamisesta, niin ehkä tämä on paras tapa aloittaa.

Meikkaamisessa, minun mielestä, on kyse väreistä. Jokaisella on oma värimaailmansa ja kosmetiikan värimaailman tulee sointua tähän. Muuten lopputulos on rumentava eikä kaunistava. Tärkein väreistä on tietenkin meikkivoiteen väri ja itse asiassa meikkivoide on tärkein meikkituotteista. Arkimeikin tekeminen ei ole temppu eikä mikään, kunhan on itselleen sopivat ja oikean väriset tuotteet. Kuka tahansa osaa vetää viivan ripsityveen, kuka tahansa osaa levittää luomiväriä kulmakarvojen mukaisesti, kuka tahansa osaa harjata ripset maskaralla, kuka tahansa osaa puuteroida kasvonsa. Ja sipaista huulille huulikiiltoa tai -punaa. Kaikki muu on ekstraa eikä niin välttämätöntä. (Tosin ekstrat on kanssa hankalampia; miten valita oikean värinen ripsiväri ja miten sitä levittää, mihin levittää poskipunaa, miten peittää ihon epäkohtia.)
Juha Mieto: "Onnellisuus syntyy vuodenaikojen tarkkailusta."
Tr*ina

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 26 Kesä 2008 06:12

Kiitoksia. Pitänee tutustua tuohon MakeUp Storeen. Kun tämä asia on kypsynyt mietintämyssyssäkin jo vuoden, niin eiköhän sitä sen verran jaksa vielä oottaa että takasin Suomeen ehtii.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Kati » To 26 Kesä 2008 09:38

Lyyra kirjoitti:Kiitoksia. Pitänee tutustua tuohon MakeUp Storeen. Kun tämä asia on kypsynyt mietintämyssyssäkin jo vuoden, niin eiköhän sitä sen verran jaksa vielä oottaa että takasin Suomeen ehtii.

Täällä piti silti räyhätä kun ei heti vastausta saanut.

Jos ei tiedä, niin on vaikea neuvoa.

Tosiasiassa itsekin olen miettinyt tuollaista opastuskurssia, mutta en ikinä saa aikaiseksi. Muutaman kerran kun on ollut ammattilaisen tekemä meikki naamassa on ollut vankka olo, että tämän vielä opettelen.
Kohta alkaa kai olla turha opetella kun luomet painuu niin syvälle silmiin, että on turha meikatakaan.

Ripsiväri ripsiin ja luomiväri luomiin. Meikkivoide ihon värin mukaan ja puuteria tupsutetaan hellällä kädellä. Juhlan kunniaksi vähän tummempi puna huuliin.
Tällä on pärjätty.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Kati

ViestiKirjoittaja kaneli » To 26 Kesä 2008 10:43

Mä en osannut meikata tippaakaan silloin joskus ysillä, kun meikkien ihmeelliseen maailmaan tutustuin. Lueskelin lehdistä kaiken maailman meikintekovinkit ja pyysin kaupassa myyjiltä apua. Ihan vain testailemalla ja harjoittelemalla meikinteko alkoi jotenkin luonnistua. Eli jos minä opin, niin kyllä muutkin oppivat!

Maybellinella on vaahtomeikkivoide, joka on ihanan kevyttä, mutta silti jokseenkin peittävää. Sillä on helppo aloittaa, jos normaali meikkivoide ja puuteri -sähläys tuntuu liian hankalalta. Siihen kun lisää jonkinlaista väriä kulmiin, poskipunan, ripsivärin (jos uskallus riittää, kannattaa taivuttaa ripset), ehkä jonkinlaiset rajaukset ja huulikiillon, ei pitäisi joutua pulaan. :)

Mä oon itekin ajatellut tuota MakeUpStoren kurssia, mutta vielä ei ole ollut ylimääräistä aikaa ja rahaa. Mä otan aina mielelläni vastaan uusia meikkausvinkkejä. :)
kaneli
Vastarannan keijo

ViestiKirjoittaja Sippura » To 26 Kesä 2008 10:59

Olenkohan mä nähnyt ihan omiani, vai kysyikö joku ennen kikkelikeskustelua jostain
ripsienpidennyksistä? :riips:

No anyhoo, halusin vaan kertoa että varasin itselleni ajan ko. käsittelyyn :pepsodent:
Kävin kasvohoidossa, ja siinä samalla hoitajanaikkonen kertoi Extreme Lashes
-pidennyksestä ja alta 2 minuutin mä olin myyty ja varaamassa aikaa tuuheiden
ripsien kiinnittämistä varten. (Sorry jos tuo linkki on sama, minkä mahdollinen
aikaisempi kirjoittaja jo lin

En ottanut kuitenkaan sitä kokonaiskäsittelyä, jonka kesto on n. 4 tuntia ja hin-
ta hulppeat 140 euroa, vaan mulle laitetaan sellainen demosetti, jossa ripsiä pi-
dennetään vähemmän mitä normisetissä ja hinta on vajaa puolet.

Tyttöilyä! :superhymy:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen

ViestiKirjoittaja Gaffa » To 26 Kesä 2008 14:15

kaneli kirjoitti:Söötit hiukset Gaffalla, söötti tyttö muutenkin. :)

Voi kiitos :tilt:
Muaki voisi joku opettaa meikkaamaan, kun se vähän kiinnostaisi enkä osaa ollenkaan.
Gaffa

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 26 Kesä 2008 14:23

Kati kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Kiitoksia. Pitänee tutustua tuohon MakeUp Storeen. Kun tämä asia on kypsynyt mietintämyssyssäkin jo vuoden, niin eiköhän sitä sen verran jaksa vielä oottaa että takasin Suomeen ehtii.

Täällä piti silti räyhätä kun ei heti vastausta saanut.

Anteeksi. :epäilevä:

Joskus vastaus on vaan kiva saada ennen kuin itekin unohtaa kysymyksen. :epäilevä:
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 26 Kesä 2008 15:16

Täällä yks epänaisellinen tyyppä lisää, joka ei oikein hallitse meikkaamista eikä hiustenlaittoa. Jonkun perusmeikin nyt saattaa vielä saada sutastua naamalle ja hiukset pistettyä ponnarille, mutta joskus olis kiva oppia tekemään enemmänkin. Yks mysteerio miulle on se, että kön on sitten saanu vaivalla meikattua ittensä, niin mitenkäs silmämeikin saa kivuttomasti pois? Ei oo yks eikä kaks kertaa, kun olen tuskaillu pandansilmien kanssa. Kun kuvittelet saanees kaikki ripsarit pois ja huuhtelet vielä kerran, niin eikös sieltä jostain valu lisää mustaa alaluomelle.

Ja hiukset. Voihan! :raivo:
Ollaan lähdössä rilluttelemaan. Olut on avattu, vielä on tunti aikaa ennen kuin lähdetään. Nythän kerkeis pistää hiukset jotenkin kivasti. Harja käteen, pinnit, lakat ym. esille ja peilin eteen. Jos tupeerais silleen nätisti tuosta ja tuosta ja laittas hiukset kivasti kiinni. Kokeillaas. :muotoilutuotteiden kanssa sähläystä: :tupeeraus: Joo, ei tästä tuu mitään. Tehään jotain muuta. Kiharat! Joo! :muotoilutuotteiden kanssa sähläystä: : piippausrautailua: No voi.. nyt ne käänty ihan väärään suuntaan. Paljos kello.. mitä?! 5 minuuttia aikaa! :aggressiivista harjausta: Joo, laitetaas taas ponnarille ja leikataan huomenna nuliks. Oliks sitä kaljaa jossain.

Otan siis mieluusti vastaan helppotekosten kampausten ohjeita. Karvat yltää olkapäille.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 26 Kesä 2008 16:04

Silmämeikin poistoon löytyy puteleita kaupasta. Kunnon aineilla pitäis onnistua - pelkkä vesi ei aina riitä.

Lyhyistä hiuksista saa kunnon pörrön, jos laittaa reilusti muotoiluvaahtoa ja fönaa sitten pää alaspäin. Kun pää on taas kuiva, viimeistellään föönillä ja harjalla latvat kivasti ja suihkitaan rutkasti lakkaa päälle. Mä olen tykästynyt ilmakihartimeen, mutta se pitää laittaa ensin esilämpenemään muutamaksi minuutiksi ennenkuin kunnon kiehkuroita alkaa syntyä. Joskus laitan myös pelkät rullat ja annan kuivua itsekseen. Lopuksi harjaan muotoon ja suihkin lakkaa.

... ihan kuin mä paljonkin tukkaani laittaisin... :epäilevä: No mut silloin harvoin kun laitan.
Fantsu

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 26 Kesä 2008 16:33

Samoilla aineilla oon yrittäny silmämeikkejäkin poistaa, millä lähtee muutkin meikit. En ole siis pelkkää vettä käyttänyt. Mut joo, kai se kannattaa silmämeikinpoistoainetta käydä hommaamassa, jos sujuis paremmin. Tai sitten oon vaan niin käsi, etten osaa. :virne:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 26 Kesä 2008 16:54

Mä toivon, ettei meikkaamatta jättäminen tai hiusten muotoilu peukalo keskellä kämmentä tee naisesta epänaisellista :o: Mähän olen sitten pahempi tapaus kuin uskoinkaan.

Jotenkin en kuitenkaan näe itseäni epänaisellisena, vaikken niin em. asioita harrasta enkä hallitse, saati ole kiinnostunut muista ns. "naisten jutuista" (tämä tuli erityisen selväksi eilen, kun olin parin kaverin kanssa katsomassa Sinkkuelämää). Toki leffaseurani on mua selkeästi naisellisempaa, mutta en silti tunne itseäni epänaiselliseksi.

...

Aloin pohtia, että mitä naisellisuus edes varsinaisesti tarkoittaa? Mikä tekee naisesta naisellisen? Tai epänaisellisen? Normit, jotka nykyään määrittelevät sanan "nainen"? Pitääkö naisen olla kiinnostunut perinteisistä naisten jutuista ollakseen naisellinen?

Ai niin. Vielä asiasta mitään tietämättömän huomio: silmämeikki lähtee ainakin mun kokemuksen mukaan näpsäkästi mömmöllä, jota on tursotettu vanulapulle, jolla hinkataan silmä ja toinenkin.
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja Nugat » To 26 Kesä 2008 17:07

Aloin pohtia, että mitä naisellisuus edes varsinaisesti tarkoittaa? Mikä tekee naisesta naisellisen?

Jotenkin tuntuu, että on helpompi tunnistaa miehekäs nainen. :virne: Ehkä se muoto. Tai jokin tietynlainen viehkeä liike. :pepsodent:

Tunnen itseni naiselliseksi, vaikka en meikkaakaan. En mielestäni kaipaa muuta kuin ripsaria, mutta tummat silmänaluset häiritsevät. Jos en ole jostain syystä virne naamalla koko ajan, joku tulee kysymään että olenko väsynyt? :epäilevä: En. Posket vain kramppaavat.
En vain osaa meikata niitä piiloon. Tuntuu, että pakkelia saa laittaa niin mahdottoman kerroksen ennen kuin peittää. Ja silloin se on sitten epäluonnollisen näköinen. Pitäisi satsata valokynään, mutta en tiedä. Jotenkin minua ei se meikkaaminen niin innosta. Juhlissa olisi kyllä kiva joskus hienostellakkin.
OwthebluddyellshudIknow?
Nugat
Liisa ihmemaassa

ViestiKirjoittaja friikkis » To 26 Kesä 2008 17:29

Mun mielestä naisellisuudella ei ole paljokaan tekemistä pinnallisten juttujen kanssa. Kyllähän ne miehetkin nykyään meikkaa. Eikä se meikkaus nyt voi mikään velvollisuus olla naisilla.

Jotenkin en kuitenkaan näe itseäni epänaisellisena, vaikken niin em. asioita harrasta enkä hallitse, saati ole kiinnostunut muista ns. "naisten jutuista"

Sama juttu. En ole ikinä tuntenut mitään intohimoja meikkausta kohtaan, se vain on typerä tapa joka on jumittunut päälle. Niin, ja se mun meikkaus on vain se ripset, kajaalit & puuterit naamalle. Jollain luomivärillä en osaa hifistellä alkuunkaan. Meikkaukseen kuluvan ajan kuluttaisin ennemmin vaikka prätkien kuolaamisella nettimotosta. :virne:

Muutenkin on jostain syystä viime aikoina mietityttänyt tavallista enemmän nuo naisellisuusjutut. Kun tajusin, että melkeinpä kaikki omat kiinnostuksen kohteet niputetaan joskus "miesten jutuiksi". Eräs jätkä oli käymässä luonani, ja näki seinustalla nojailevat kitarat ja basson. Aluksi tietenkin ajatteli, että ne on poikaystävän tai veljen. Mutta kun selvisi, että ne ovatkin minun, niin ensimmäinen kysymys oli, että "miksi ihmeessä SÄ soitat kitaraa?". Seuraavaksi jo kyseenalaistettiinkin soittotaito.

Naisten kiinnostuksenkohteiden odotetaan varmaan olevan vain jotain vaaleanpunaista höhhöä, ala MTV3 AVA. Viihdettä, ihmissuhteita ja barbileikkejä. Kaikki muu onkin jo maskuliinisempaa tavaraa, ainakin kärjistettynä.

Noniin, ja taas lähti feministivaihde päälle. :virne:
friikkis

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 26 Kesä 2008 18:00

No se on vähän miten käsitteet määrittelee. Ite olen ajatellut, että "naisellinen" nainen on stereotyyppi ihmisnaaraasta: semmonen kurvikas, joka puunaa, pistä minin ja korkkarit ja keikistelee "huoliteltuna". Tämä on siis se mielikuva, joka minulle tulee, kun käsitettä käytetään. Siinä mielessä en olekaan pitänyt itseäni erityisen "naisellisena" - vain naisena. Tavallisena naisena oleminen nyt ei vaadi mitään. Eikä siinä nyt ole mitään kovin omituistakaan.
Fantsu

ViestiKirjoittaja Outolintu » To 26 Kesä 2008 18:56

puolikarkea kirjoitti:Yks mysteerio miulle on se, että kön on sitten saanu vaivalla meikattua ittensä, niin mitenkäs silmämeikin saa kivuttomasti pois? Ei oo yks eikä kaks kertaa, kun olen tuskaillu pandansilmien kanssa. Kun kuvittelet saanees kaikki ripsarit pois ja huuhtelet vielä kerran, niin eikös sieltä jostain valu lisää mustaa alaluomelle.

Aqualan-L. En kyllä osaa verrata sitä muihin meikinpoistoaineisiin, sillä en ole koskaan käyttänyt mitään muuta. :O: Muttaku ei ole ollut tarvetta vaihtaa. Aina on lähtenyt kaikki meikki kerralla, myös vedenkestävä. Ei kuivata ihoa eikä kirvele silmiä, jos pitääkin sieltä aineen lomasta siristellä hanan suuntaan.

- - -

Sippura: Minä kyselin ripsienpidennyksestä, juurikin tuosta Extreme Lashesista. Kerrothan sitten, miten laitto meni? Itse olen lähinnä huolissani mun herkistä silmistä. Kuinkakohan pahasti ne valuu ja vuotaa ja räpsytänkö sitten koko ajan niitä kiinni niin, että kosmetologi hermostuu ja pudottaa liimatuubin suoraan silmään. :virne: Jos tuohon innostun, niin varmaan kyllä otan suoraan sen kalliin paketin. Plus tietty matkat, Lahteen ei näy olevan edes tulossa...
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Outolintu

ViestiKirjoittaja Leirum » To 26 Kesä 2008 20:26

Minusta naisellisuus on nimenomaan sellainen ulkoinen ominaisuus. Jokin pehmeä tapa olla omassa ruumissaan. (Kehossaan? :)) Nykykulttuurissa naisellisuus tunnutaan näkevän juuri tuollaisena vaaleanpunaisena puuteripilvenä, mutta enemmän sellainen minusta on "tyttöilyä". (Siinäkin käsitettä määriteltäväksi ja pohdittavaksi miksi se minustakin on selvästi negatiivisesti latautunut sana. Argh.)

No mutta kuitennii. Meikkaus. Kuulun täkäläiseen vähemmistöön, joka tykkää meikkaamisesta ja jonka hyvinvointi jokseenkin jopa riippuu siitä. Minusta helpointa ois alottaa vaikkapa Lumenen meikkipuuterista, joka on tarpeeksi peittävä ja tarpeeksi helppo tuote verrattuna meikkivoiteisiin, joiden kanssa on helppo mennä metsään mm. levittämisen osalta. Kaupassa myyjä (jos menee kauppaan jossa on palveleva myyjä) osaa varmasti suositella myös meikkivoiteista tarpeeksi kevyttä ainetta, joka ei levitettäessä jätä rajoja tai rullaudu.

Itse opettelin aikoinani meikkaamista internetistä :D (Äiti ei ole maalipyttytyyppiä) Oli vanhojen tanssit tulossa, pyysin äitiä ostamaan minulle Joe Blascon meikkivoidetta ja sitten opettelin meikkaamaan silmät internetistä löytämieni ohjeiden mukaan. Ihan hyvä tuli!Luomiväriä oli vieläpä kahta eri sinisen sävyä... :P

Meikkaus on sittemmin tullu kivaksi tavaksi. Tykkään varsinkin laittautua juhliin oikein olan takaa. Arkena käytän kaikenlaista: meikkivoide (sittemmin kylläkin pelkkä dermosilin mineraalipuuteri, hui!), puuteri, poskipuna, aurinkopuuteri, kulmakynä, luomiväriä (väh. kahta sävyä), rajausta ja ripsaria. Kuulostan nyt siltä, että näytän ihan miss piggyltä....mutta kuitenkin tarkoitus on aina näyttää suht. luonnolliselta. Poskipunaa ei esimerkiksi kannata pelätä. Sitä pitää vain panna hyvin vähän ja oikeaan kohtaan (kts. ohjeet jossakin päin internetiä! :D), ja se muotoilee kasvoja kauniisti ja antaa hehkun. Väriksikin voi valita jonkun hyvin hillityn. Itse muuten etsiskelen sopivaa persikan sävyä....Minulla on aika punertava iho, mutta silti sudin poskikunaa, koska haluan poskipäät. Poskipunan pariksi käy myös sellainen ihana korostusväri. Eli vaaleaa valoaheijastavaa "poskipunaa", jota suditaan nenänvarteen ja otsaan yms, valoa antamaan.

Jos haluaa aloittaa meikkaamisen, niin kannattaa minusta lähteä maanläheisistä ja suht. vaaleista väreistä silmämeikissä. Esim. kullanhohtoinen vaalea luomiväri ja ripsaria. Häivytys necesse est. Sitten kun on varmempi välineistään, voi kokeilla kaikkia värejä. Se on kovin yksilöllistä mikä kellekin käy, en usko että kannattaa noudattaa väreistä annettuja ohjeita, paitsi tietysti sitä mikä huulipuna saa hampaat näyttämään keltaisilta.

Aikaisemmin oli puhetta siitä mitä jokainen ainakin osaa tehdä, ja ihmettelen, että miksi luomiväriä pannaan kulmakarvan mukaisesti? Ylös asti? :O:

Oho, taisi olla aihe lähellä sydäntä. Jos ei oikeasti meikkaus kiinnosta niin antakaa olla vaan rauhassa! :) Ei tässä maailmassa ole mikään pakko tunkea naamaansa ylimääräisiä kemikaaleja ja yrittää noudattaa jotakin jonkun muun asettamaa naiseuden normia.

Vielä piti se tänne muokata, että meikki kannattaa aina poistaa jollakin meikinpoistoaineella tai sittne sillä perusvoiteella, niin ei tule hangattua silmien ihoa. Se aiheuttaa ryppyjä ja on muutenkin huono juttu. Aineen kanssa on helpompi.
"Less is more, what a crock, more is more." - Dolly Parton
Leirum

ViestiKirjoittaja Shay » To 26 Kesä 2008 20:31

Mullekin saattaisi joku ehostuskurssi tehä gutaa. :tilt: Osaan pistää vähän
rajausta silmiin ja hiukan luomiväriä rajausten päälle sekä ripsaria, mutta siihen
mun "taidot" loppuuki. En oo ikinä käyttäny puuteria tai meikkivoidetta, vaikka
tällä iholla sitä juhlissa ainakin kaipaisikin. Kulmat vain nypin jotenkuten enkä
poskipunaakaan omista. Olisi ihan kiva oppia tekemään kunnon juhlameikki, ettei
kerran vuodessa suvulle näyttäytyessä näyttäisi aina yhtä räjähtäneeltä. :p
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Leirum » To 26 Kesä 2008 20:34

Leirum kirjoitti:(Tilasin muuten ulukomailta tällasen basquen. Odotan innolla josko se tekisi tehtävänsä vrt. tavalliset olkaimettomat hökötykset.) :peukut:

No joo. Aikaa kului ja viimein basque saapui. Se mahtuu ja kaikkea, mutta siinä on yksi ongelma. Liian lyhyt torso-osa, ainakin sivuilta. Jenkkakahvat tursuaa sieltä sivuilta ihan törkeän näköisesti. Muuten tuntuu hyvältä ja pitää mahan kurissa ja tissit siellä missä pitääkin. Aion yrittää tässä vähän pienetä, jotta sitten ne jenkkiksetkin pienenisi enkä näyttäisi tuossa niin kurvikkaalta.

Tavoiterintsikat :friikkipeukku:
Leirum

ViestiKirjoittaja Leirum » To 26 Kesä 2008 20:56

Ei kahta ilman kolmatta ja ei mitään rajaa ja niin edelleen, mutta täältä: http://www.meandmyaccessories.com/index.php saa ihania clutcheja! Tekistähän nuo ovat, mutta halpoja ja nättejä.
Leirum

ViestiKirjoittaja kaneli » To 26 Kesä 2008 21:29

Leirum kirjoitti:Aikaisemmin oli puhetta siitä mitä jokainen ainakin osaa tehdä, ja ihmettelen, että miksi luomiväriä pannaan kulmakarvan mukaisesti? Ylös asti? :O:

Mä laitan semmoista vaaleaa luomiväriä ylös asti, ja sitten tummempaa liikkuvalle luomelle. Mitkään banaanibarjostukset ei mulle sovi, joten laitan aina ulkonurkkaan enemmän väriä ja siitä sitten häivyttelen kohti sisänurkkaa. Ei näytä ainakaan mun silmiin mitenkään järkyttävältä, joten näillä eväillä mennään. :)

Lumenen meikkipuuteria (tai mitään muutakaan Lumenen puuteria) en suosittelisi kuivaihoisille. Mun pintakuiva sekoihoni kuivuu ainakin ihan korpuksi, jos Lumenen puutereita lätkin nassuuni.

Ja juu, silmämeikki kannattaa ehdottomasti poistaa jollain erityisellä mömmöllä. Tai miksei sitten vaikka perusvoitella. :)
kaneli
Vastarannan keijo

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa