Life Of Brian kiinnostaa tietenkin jo muutenkin, mutta nauroin ihan kippurassa kun tuli pätkiä siitä (Sir) Tim Ricen show'sta, jossa Palin ja Cleese puolustivat Life of Briania sitä tekopyhää alkoholisti-homopiispaa ja sitä toista vanhempaa äijää vastaan. Se oli kuin jostain Pythonien omasta sketsistä.
Ja Cleese oli ihana kertoessaan miten Michael Palin oli kerrankin ärtynyt. Ihan näiden hetkien takia voisin hankkia tämän dokumenttisarjan dvd:nä. 
Suvi kirjoitti:...nauroin ihan kippurassa kun tuli pätkiä siitä (Sir) Tim Ricen show'sta, jossa Palin ja Cleese puolustivat Life of Briania sitä tekopyhää alkoholisti-homopiispaa ja sitä toista vanhempaa äijää vastaan. Se oli kuin jostain Pythonien omasta sketsistä.Ja Cleese oli ihana kertoessaan miten Michael Palin oli kerrankin ärtynyt.
Palin.
Oi kun sen keskustelun näkisi jossain kokonaisuudessaan.

Nugat kirjoitti:Olin niin iloinen, kun tuosta showsta näytettiin pätkiä! Jo kirjaa lukiessani huvituin kovasti kun Cleese selitti Michelin ärtymisestä ja ajattelinkin yrittää jostain youtubesta pätkää metsästää, mutta se on jäänyt tekemättä. Ja Palin olikin aika kireän näköinen.Palin.

Mr. Smith kirjoitti:Nugat kirjoitti:Olin niin iloinen, kun tuosta showsta näytettiin pätkiä! Jo kirjaa lukiessani huvituin kovasti kun Cleese selitti Michelin ärtymisestä ja ajattelinkin yrittää jostain youtubesta pätkää metsästää, mutta se on jäänyt tekemättä. Ja Palin olikin aika kireän näköinen.Palin.
Keskustelun videona sekä tekstimuotoon kirjoitettuna voi katsoa Rationalwikistä![]()
Se mikälieliperilasse oli kyllä jotain ei tästä maailmasta olevaa...kun MINÄ sitä ja MINÄ tätä ja MINÄ tuota ja MINÄ sekä MINÄ että MINÄ!!!!...
Ps. Tajusin että koko keskusteluhan on tuolla leikattuna viiteen eri osaan.

Mr. Smith kirjoitti:Eikä pidä unohtaa brittiläisen komediashow Not a nine o'clock newsin versiota Monty Python's worshippers-liikkeestä (eli irvailevat juurikin tälle Life of Brian-jutulle)
Not a nine o'clock news-dvd mulla on ollut jo kauan ja olinkin ihmetellyt tuon kyseisen sketsin pointtia. En tajunnut.
Rowanin kaulakorun hypistely on mainiota. Keskustelu on katsottu tarkkaan.
Mikä siinä kaulakorussa muuten roikkuu?

), joten Pythoniakin
Ihan mahtava! Nauroin ääneen, mutta tuon enempää

Olen vähän kade.

L-S kirjoitti:Missäs tätä siis tällä kertaa esitettiin?

Lippuja taitaa olla turha edes havitella. 
Nugat kirjoitti:Monty Pythonin paluuesitys suorana elokuvateattereissa!
http://nyt.fi/a1305824192166
Oi voisipa olla livenä paikalla.Lippuja taitaa olla turha edes havitella.
Milloinkohan liput tulee myyntiin? 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa