Annis kirjoitti:Mun paketista paljastui ihan älyttömän hieno puinen rasia, pyöreä ja matala ja tosi upea.
Ja rasian sisällä oli tölkinnipsuja, jotka teki mut kans aika iloiseksi
Rasian lisäksi paketissa oli kaksi puista autoa, mä kutsuisin niitä rekaksi ja kuorma-autoksi, mutta en tiedä mitä mieltä iltiksen kommentoijat asiasta on
Esikoiselle sanoin, että toinen on sille ja toinen vauvalle, enkä mä tiedä, onko se vieläkään osannut päättää, kummasta se pitää enemmänPaljon niillä on kuitenkin jo leikitty.
Mä olisin aika varma, että meikän lahjoi SirPet

Mainiota!Dnd kirjoitti:No, Annis sitte.

SirPet kirjoitti:Mun paketista löytyi Gnaw valkosuklaalevy (maistan myöhemmin) sekä Veikkauksen Jalokivi-arpa (ei voittoa).
Noipa taisi sitten tulla skraylta, koska Aukku lahjoi kiban...

Dnd kirjoitti:Wildchild sitte

Emeritus kirjoitti:Kun nyt kehotettiin riisumaan parta, niin minulta oli Skrayn paketti.![]()
Hyvä että lintuaihe oli mieleen. Ei nimittäin ollut nimimerkillä tai muulla vaikutusta niiden valintaan. Kaupunnilla haahuillessa pistivät yhdessä puodissa silmään, että siinä se sopivan keijo lahja on!

)

Paketissa oli vielä muumipostimerkkejä. Muoks. Siis paketin päällä, ei paketissa. Kortissa luki: "Iloista joulua ihanalle Suville! T: Keijo"
Tässä vielä kuva lapasista. (Mä en jostain syystä osaa enää laittaa kuvia koneelle, mutta tässä nyt jonkinlainen kuva.)
Olen oikeasti käyttänyt näitä jo nyt tosi paljon. Kiitos ihan älyttömästi! 
Mielestäni siinä Aukun kuvauksessa oli kaikki lahjat vielä tallella. 
Taikinannuolija oli tietenkin sitä varten, että Aukku tykkää leipoa ja minusta se oli hauska. Sitäpaitsi se on tummanvihreä, jonka Aukku mainitsi lempivärikseen.
(En tiedä, kuinka kauan tuollainen sitten kestää oikeassa käytössä.)
Itse en ehtinyt ostamaan ja testaamaan omaa kappaletta, niin jännitti, onko se edes hyvää. 

Ensi vuoteen! 
Dnd kirjoitti:Nugat?

Näin jälkikäteen vasta tajusin tiirailla lähetyspaikkaa ja siitähän mä olisin suoraan arvannut lähettäjän mutku:

Wildchild kirjoitti:Minäkin nyt paljastan, että lahjoin Iisan!
Geisha-suklaata ja Bodyshopin vaniljan tuoksuista saippuaa ja käsirasvaa. Ajattelin että Iisa voisi tykätä pienestä itsensä hemmottelusta.
(Ja itsehän olen ihan höpönä Bodyshopin rasvoihin, etenkin bodybutteriin. Harmi että se on liian kallista.)
Olisin ehkä veikannut seuraavaksi.
Ei ollut kovin montaa nimimerkkiä enää jäljellä, jotka tiesin varmaksi naispuoleiseksi. 

Tosin osa niistä on sellaisia, että eivät välttämättä kaikille sovi. 

(Pelkkä joulukeijo-hymiö ei vissiin toimi
)
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa