Naapurustossa suhisee.

Re: Naapurustossa suhisee.

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 22 Tammi 2014 19:34

Yläkerrassa asuu joku lapsi. Sillä on koripallo. Tai korikselta se ainakin kuulostaa, kun pomputtelee sitä lattiaan. Mun lapsuudessa pallopelit oli kiellettyjä sisätiloissa. :huoh:

Seuraava kämppä on niin rivitalossa. Tai omakotitalossa. Tai ylimmässä kerroksessa, nurkassa ilman seinänaapureita ja alakerrassakin asuu joku mummeli ja sekin on vähintään puolet vuodessa Espanjassa.

:huoh:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 22 Tammi 2014 21:21

Koripallon pelaamisesta voi ehkä sanoa nätisti että se häiritsee. Koska se ei ole normaalia elämisen ääntä.

Mä en ole nähny mein talon juorumummoa varmaan pariin kuukauteen. :O: Kyllähän sen liikkuminen alkoi hidastumaan ja kaikkea (silleen että sitä ehti jopa karkuunkin :pahis: ), mutta silti. Kunhan olisi kunnossa. Valoja sen kämpässä ei oo näkyny moneen viikkoon, mitä olen ny ehtiny kattella kun ollaan ulkoiltu lasten kanssa. Lohduttaudun sillä että on ehkä sairaalassa tai jossain, koska ainakaan käytävässä ei haise kalmalle tai muullekaan oudolle.
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja damn » La 22 Helmi 2014 16:11

Alakerran naapurissa oli tapahtunut vesivahinko joku aika sitten. Siitä suoraan alakerrassa on kellari ja kellarikomerot. Asuntoni mukaan numeroitu koppi on just sen vesivahinkoasunnon alapuolella. Koppi ei kuitenkaan ole minun. Olen saanut kolme kirjettä ja yhden ovella käyneen huoltomiehen kanssa juttutuokion varastokoppiin liittyen. Olen jokaisen kirjeenkin perään soittanut, että koppi ei ole minun, en voi avata ja tyhjentää sitä. Alkaa pikkuhiljaa vituttaa, että eikö siellä kulje tieto, että en voi tehdä asialle mitään vaikka laittaisivat joka päivä kirjeen. Naapurikin yksi päivä kysyi, että olenko saanut sen kopin tyhjennettyä. Murtaisivat nyt sen oven ja jättäisivät minut rauhaan.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 08 Kesä 2016 13:03

Voiko seinänaapurille ilmoittaa ystävällisellä kirjeellä että heillä huudetaan liikaa ihan liian myöhään illalla? Vielä lähempänä puoltayötäkin heillä huudetaan, äänistä päätellen teinit pelaavat jotain eivätkä ehkä tajua huutavansa niin että välillä koko pihapiiri kuulee.
Kasvokkain on heille turha mennä mitään sanomaan, äitinsä on yh ja lentoemäntä ja kotona miten sattuu. Ja teinit ei kuuntele, todettu jo sekin. :epäilevä:

Että jos laittaisin ystävällisen kirjeen ja toivoisin muutosta asiaan? Vai onko se liian moukkamaista?
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

Edellinen

Paluu Känpillä