Hiukset oi hiukset

Re: Hiukset oi hiukset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 08 Marras 2013 22:01

Värjää Elumenilla. Se ei kuoleta samalla lailla hiuksia ja väri kestää ihan eri tavalla.
Se on vähän kalliimpaa, mutta totaalisesti sen arvoista.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja damn » Pe 08 Marras 2013 22:16

Ei siinä kestossa ole se miksi pitää värjätä, vaan siinä, etten siedä yhtään juurikasvua. Heti kun vähänkään näkyy omaa väriä, niin pitää värjätä. Neuroottinen(ko)? Mutta kiitos vinkistä, täytyy kokeilla tuolla värjätä sikälimikäli nyt annan itselleni luvan astua taas värjäyskierteen helvetilliseen maailmaan.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 10 Marras 2013 12:30

Eikö ole sellaisia sävyttäviäkin värejä, jotka peseytyy pois eikä jätä tyvikasvua? Ennen oli. Nykyään olen ummikko värjäysasioissa.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja skray » Ma 11 Marras 2013 16:33

Varasin ajan kampaajalle 7.12. :jami:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja damn » La 07 Joulu 2013 12:03

Kappas vaan, kävipäs yllättävän kivuttomasti hiusten leikkaaminen tällä kertaa. Olen tässä pari kuukautta suunnitellut, että pitäisi huonot latvat käydä leikkuuttamassa pois, mutta enhän mä mitään saanut aikaiseksi. Torstaina istuin iltaa ja juhlittiin kaverin synttäreitä, kun yksi kavereista kaivoi sakset esille ja laittoi synttärisankarin tukkaa. Leikkasi sitten samalla minunkin tukan, vaikka vähän arvelutti, kun neito oli juonut jo melkein pullollisen viiniä ennen kuin alkoi leikkamaan. On tuo näköjään kuitenkin sen verran leikkaillut(on siis kampaaja), että suoralta se ainaskin näyttää. Jes, yksi hoidettava asia vähemmän.
damn

ViestiKirjoittaja skray » La 07 Joulu 2013 20:08

Kävin tänään kampaajalla. :pilvi:
Latvoista lyhennettiin vaan pari senttiä, mutta massa väheni silti puolella. I-ha-naa.
Tuntuu taas siltä, että vois vaikka välillä olla hiukset auki.
skray

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 27 Tammi 2014 18:33

Tätä ketjua selaillessani tajusin, että edellisestä hiustenleikkuusta on tosiaan aikaa jo 4 kuukautta. Ilmankos hiukset tuntuvat aivan liian pitkiltä.

Hiusongelma. En viitsisi pakkasilla leikata sivusiiliä, mutta jotain pitäis tälle reuhkalle tehdä. Harkinnassa olisi leikata sivuilta n. 2 cm pituiseksi ja leikata tuo keskireuhkakin melkein kokonaan pois. Vaikka n. 5 cm pituiseksi. Eiköhän tuo itseltä onnistu, kun tuli juuri eilen taas "harjoiteltua" hiustenleikkuuta Miehekkeen hiuksilla. Malli oli jotakuinkin tuollainen - sivuilta ehkä pikkuisen pidempi. Erona on tosin se, että mulla ei ole luonnonkiharat hiukset, joten mahdollisia virheitä ei saa niin hyvin piilotettua. :keijo:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 27 Tammi 2014 18:34

Vedä ensin kotipermis, niin eihän se sitten niin haittaa :virne:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 27 Tammi 2014 18:37

Kibaya kirjoitti:Vedä ensin kotipermis, niin eihän se sitten niin haittaa :virne:

:rotflmao: Joo. Ylihyvä idea. :keijoei:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja damn » Ti 11 Helmi 2014 18:12

Se kampaajakaverini leikkasi silloin joulukuussa niin vähän näistä hiuksista, että suurin osa huonoista latvoista oli edelleen jäljellä. Hiukseni ovat sileät ja liukkaat ja on aika saavutus saada nämä takkuun, joten latvojen takkuuntumisesta oli pakko uskoa, että pitää leikkauttaa lisää. Siispä marssin tänään kampaajalle ja sain sileän ja kiiltävän tukan. Kampaajana oli Sillä silmällä ohjelman Mikael :gay: .
damn

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 24 Helmi 2014 12:17

Leikkasin torstai-iltana sivuhiukset lyhyeksi. Ei mennyt tällä kertaa liian lyhyeksi. 1 cm sivuhiukset ovat oikein kivat.

Lauantaina olin ystävän kihlajaisissa. Toisen ystäväni äiti laittoi hiukseni ihanaksi. Mun keskireuhkassa (joka siis tällä hetkellä ylettyy lähes olkapäihin) oli suoristusraudalla tehdyt kiharat. :tyttö: Mieletön kontrasti lyhyet sivuhiukset ja kiharapilvi. :superhymy: Viininpunaista huulitussia huuliin ja pikkuisen silmämeikkiä. Olin aika tyytyväinen juhlalookkiini lauantaina. :hullu:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 24 Helmi 2014 19:38

damn kirjoitti:Kampaajana oli Sillä silmällä ohjelman Mikael :gay: .

:tipahdus:
Mikael oli ihana! :pusu:

Ei mulla muuta. Omat hiukset kasvaa. Ja kasvaa. Mutta ei tarpeeksi nopeasti. :pahis:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 24 Helmi 2014 19:39

Mä saan mun hiukset aika kaamealle töröponnarille :virne:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 26 Helmi 2014 00:04

Mikael on ollut myös mun siskon kampaajana. :gay:

Mä vaan haaveilen polkkatukasta. Mikään muu ei oikeastaan estä, kuin että mulla ei tunnu olevan rahaa kampaajaan. :huoh:
Haluan kuitenkin värjäyksen ja koko hela hoidon samalla kun leikataan. :P
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 28 Huhti 2014 17:19

En malttaisi odottaa viikon päähän, kun on aika leikkauttaa kesätukka. Tarkoituksena olisi leikkauttaa sivuhiukset noin parin sentin pituisiksi. Keskireuhka saa lähteä ja tuohon päälle jäädä sellainen noin 5 cm pitkien hiusten alue. :superhymy: :täpinä:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 05 Touko 2014 15:47

Leikkasin tänään kesätukat. :sydän: (Kuriositeettina mainittakoon, että menomatkalla satoi ensin rakeita ja sitten räntää. :keijo: ) Sivu- ja takahiukset ovat noin 2 cm pituiset ja päältä hiukset ovat noin 10 cm pituiset. Tykkään. :pusu:

Kampaamokoulun opettaja ei meinannut ekana uskoa, että tosiaan haluan niin lyhyet päällihiukset. Musta taas oli ok leikata hiuksista pois 75 % tai enemmänkin. :keijo: Opettajan mielestä olen kuulemma rohkea. :jaaha:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja skray » La 10 Touko 2014 20:02

Jaksoin viime maanantaina värjätä hiukset. Huh mikä työ, kun nää on jo niin pitkät. Hyvä väri kuitenkin tuli taas ja oon tyytyväinen.
skray

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 11 Touko 2014 02:39

Muutama päivä sitten leikkasin hiukset lyhyemmiks ja nyt heitettiin vähän tummempi väri päähän.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Dnd
Outo marsilainen kivi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 14 Touko 2014 17:47

Kävin tänään mutsilassa pesemässä hiukset.
Olen yrittänyt ruokasoodalla hinkata lakkaa pois viikonlopun jäljiltä. Ei oo lähtenyt. Otsahiuksista sain aika hyvin pois, mutta takatukka on ollut yksi klimppi. SItä on voinut kyllä harjata, mutta harjaamisen jälkeen se on klimppiytynyt uudestaan. Eikä auttanut soodan levittäminen kuiviin hiuksiin, märkiin hiuksiin tai veteen sekoittaminen, möntti oli ja pysyi.
Tänään pesin sitten hiukset aloe vera-käsisaippualla (ei saatavilla marketeista, ei mikään rexona!) ja nyt on kuulkaa pehmiät hiukset! Päänahkakin on ihan tyytyväinen, kun normisti shampoolla tässä vaiheessa peseminen aiheuttaisi sen, että saisi sitten olla kokoajan harjaamassa, kun se tunkisi rasvaa ulos triplavauhdilla.

Muutoin hiukset on tosi hölmön mittaiset. Haluaisin että ne on joko vähän pidemmät tai vähän lyhyemmät. Typerä tää välimitta :keijo:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 23 Touko 2014 20:51

Mun hiukset on tykästyneet oliiviöljysaippuaan, jota saa esim. Ruohonjuuresta. Sen kanssa käytän marketin hajusteetonta hoitoainetta. Ainakin Neutral-merkkinen on ollut ihan ok. Rainbow taas ei sovi mulle lainkaan.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 02 Tammi 2015 17:09

Nips naps, kampaamon lattialle jäi iso kasa hiuksia. Aamulla hiukset ylsivät vielä hartioille, nyt tuulee niskaan. Ihanaa, kun pääsi takuista eroon. Hiukset jäi hieman pidemmiksi kuin olin alunperin kaavaillut, mutta saahan noita myöhemmin leikattua lisää, jos siltä tuntuu. Mallin muutos piristää kummasti. :virnu:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja annastindeli » Ti 17 Helmi 2015 16:41

Miä en tällä hetkellä juurikaan tykkää omasta kampauksestani. Oon kasvattamassa pitkää tukkaa (ainakin tällä hetkellä, katotaan missä vaiheessa kyllästyn ja annan periks lyhyelle kampaukselle), ja koska sivut ja takaosa alko olla jo polkkamitassa ja keesin pitkä latva oli kamalassa kunnossa, niin leikkautin kaikki melko tasamittaseen polkkaan. Jakaus on toisella sivulla.

Hitto kun tämä on tylsä! :gaah: Näytän kokoomuspoliitikolta. Onneksi saan pienen ponnarin aikaan, niin tulee jotain vaihtelua.
annastindeli

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 17 Helmi 2015 18:11

Mä haluaisin jotain muutosta hiuksiini, mutta en oikein tiedä, mitä haluaisin niille tehdä. Jotain radikaalia tekisi mieli tehdä, mutta en halua värjätä ja sivusiilikin on jo kokeiltu. :sekopää: Mitä mä teen?

Viikonloppuna mulle ehdotettiin pitkien hiusten kasvattamista. Kyseinen mies oli tosin omat pitkät suortuvansa leikannut pois, mutta kai sitä saa naisia neuvoa. :keijo: :pusu: Ei sillä, itse kaipailin hänelle pitkiä hiuksia. :keijo: Juu, ei. En ole minäkään kasvattamassa pitkiä hiuksia.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Annis » Ti 17 Helmi 2015 22:04

Mä leikkasin, tai siis pikkusisko leikkasi, keesin pois tuossa noin kuukausi sitten. Aika kamalaa :hullu: Ehtihän se taas olla noin neljä vuotta.
Siitä, kun leikkasin ekan keesin, on aikaa nyt vähän reilut kymmenen vuotta (4.1.2005, en tiedä miksi muistan tämän päivänmäärän :virne: ).

Tää nyt pois leikattu taisi olla neljäs ja tässä kymmenen vuoden aikana keesillinen oon ollut kai sen 7 vuotta yhteensä.
Yhden välin olin kalju, yhden välin joku tyhmä tukkainen ja yksi väli oli pidempi kuin puoli vuotta ja ehti kasvaa jo polkkatukka.
Sitä polkkatukkaa oon kaiholla katsellut yhdestä kuvasta ja miettinyt, miksi mä oikein inhosin sitä niin paljon sillä.
Ennen kuin sitten tuossa sattui sähköpostia siivotessa vastaan muita kuvia musta sillä hiuksella ja muistin heti, et ainiin, ton takia se oli kamala :virne:

Nyt en sitten oikein tiedä, mitä tän kanssa tekisi. Sivuja olin kasvattanut jo jonkun aikaa pois, tällä hetkellä hiukset on jonkun reilun 10cm pitkät ja otsis.
Tyhmähän tää on, kun ei tässä ole mitään mallia, sivut on vapaasti kasvaneet ja keesin kohdalta vaan leikattiin hiukset samanpituiseksi kuin muualla.
Enkä mä halua mennä kampaajalle, kun ei ne ymmärrä mua ja ainut kampaaja johon luotan, on nykyään Kuopiossa, jonne on vähän turhan pitkä matka täältä.
Ehkä mä nyt vaan sit hetken kasvatan tätä ja pohdin :D

Värinpoiston tein sunnuntaina ja se on aina yhtä jännää. Nyt laitoin aineen violetteihin hiuksiin ja värinpoisto teki niistä vihreät. Siellä täällä on ihan vaaleaa ja osa on kauniin vaaleanvihreät.
Kerran tein värinpoiston sinisiin ja sain punaiset :virne: Aika usein näistä tulee kyllä oikeasti värittömät, mutta välillä tapahtuu jotain hassua.
Annis

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 17 Helmi 2015 22:31

Mä olin tulossa ehdottamaan Marskille keesiä :D Ei mitään radikaalia punkkarikeesiä, vaan semmoinen älykkökeesi! Pieni ja sievä! Joku uusi tapa laittaa hiuset? Jakauksen vaihto? Katariina Ebeling-tyyli? :keijo:

Mulla on myös hiuskriisi. Ei oo rahaa tehdä mitään, ei oo kiinnostusta tehdä mitään, joten kai mä vaan annan olla.
Tietyssä valossa latvakasvustohan on vaalea. Semmoinen semiblondi. Juurikasvu on jo siinä "muodikas liukuväri"-tasolla ja.. no niinpä niin. Kai siihen voisi taas jotain sävyttävää kriisiväriä laittaa (kriisiväri = suoraväri), mutten mä jaksa enää oikein kikkailla niidenkään kanssa. Olispa satanen, laittaisin sen Elumen-suoravärin mikä pysyy.Kai se jo tähän pituuteen maksais enemmän kuin satasen. Mut satasella sais tilattua purtilot saksastakin. No kun ei oo, niin ei tartte miettiä :friikkipeukku:
Kibaya
Hörhökeijotar

EdellinenSeuraava

Paluu Känpillä