Osoittaa hienosti miten vuorovaikutteisesti forde toimii.
Mutta kun mä halusin nimenomaan tollaisen ympyrän. Tuollaisessa kulmikkaassa näyttää, että liike pysähtyy kulmissa.

Osoittaa hienosti miten vuorovaikutteisesti forde toimii.

) ja nytkin tuo osui vahingossa silmään.

Wildchild kirjoitti:Mä olen vaan tylysti tunkenut jätesäkkiin ja roskikseen.
Jorssi kirjoitti:Ainakin täällä meillä päin kehotetaan laittamaan energiajätteeseen.
Olenkin suunnitellut, että taloyhtiöhallituskaudellani roskakatokseen tulee kunnolliset kuvalliset ohjeet siitä, mihin jätteeseen voi laittaa mitäkin. Taloyhtiössä on kuitenkin melko paljon ulkomaalaistaustaisia henkilöitä, joille ei ilmeisesti ole itsestäänselvää, että biöjätteeseen ei voi laittaa tavallisia muovipusseja (eikä pahviroskiin tai paperiroskiin tai...).
Käytännössä joka kerta, kun vien biojätteen, nostan sieltä pari muovipussia sekajätteeseen.
Ärsyttää, kun itse lajittelee hyvin ja jopa vie energiajakeet lähes kilometrin päähän energiajakeen keräyspisteelle, mutta muut eivät lajittele oikein.

theia kirjoitti:Sinne me ne roskat viedään, vaikka harkittiinkin että jatkettais niiden roskien viemistä tyhjään roskakatokseen niin pitkäksi aikaa kunnes käyttölupa annetaan

Mä oon ainakin ollut iloinen kaikista lahjoista mitä saatiin.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa