friikkis kirjoitti:Muutenkin on jostain syystä viime aikoina mietityttänyt tavallista enemmän nuo naisellisuusjutut. Kun tajusin, että melkeinpä kaikki omat kiinnostuksen kohteet niputetaan joskus "miesten jutuiksi". Eräs jätkä oli käymässä luonani, ja näki seinustalla nojailevat kitarat ja basson. Aluksi tietenkin ajatteli, että ne on poikaystävän tai veljen. Mutta kun selvisi, että ne ovatkin minun, niin ensimmäinen kysymys oli, että "miksi ihmeessä SÄ soitat kitaraa?". Seuraavaksi jo kyseenalaistettiinkin soittotaito.
Ihanaa, en ole ainoa!
Mäkin soitan bassoa. Ja pianoa. Ja rumpuja. Ja vähän kaikkea tarpeen mukaan.
Mua ärsyttää se, että naispuolisia vähätellään näissä "miesten kaupoissa", eli soitin- ja autoliikkeissä yms.
Kerran tosin sain palvelua soitinliikkeessä, tosin sekin johtui varmaan avoimehkosta kaula-aukosta.
Soittimien ja soittamisen lisäksi mua kiinnostaa autot ja tekniikka aika paljon. Luen Tekniikan maailmaa aina koulussa ystäväni kanssa(ehkäpä se on syy, miksi meidät on leimattu vähän oudoiksi
)Tosin, olen löytänyt naisellisemman puolen itsestäni. Olen alkanut rakastamaan mekkoja ja korkokenkiä. Ennen kammoksuin molempia. Ehkä musta vielä kehittyy joku supernaisellinen olento. Tai sitten ei.

Blondeilla on kuulemma hauskempaa.
kun veli on kertonut meistä kauhutarinoita. 

Mutta oon jotenkin allerginen juuri näille kulmaväreille (naama menee punaisenvioletiksi, tuli kokeiltua ihan useaan otteeseen, fiksu kun on). Onneksi tuttu kampaaja kotikotona suostui kokeilemaan hiusvärillä, ja siinä ei ollu mitään ongelmaa. Nyt en ole saanut aikaiseksi mennä kyselemään voisiko joku täälläkin päin Suomea tehdä värit hiusväreillä.
Olisin ikuisesti kiitollinen, jos joku viisas osaisi auttaa tässä asiassa.