Onneksi tässä on täälläkin kaikkea häärättävää. Pitää testata hiustenlaittoa viikonloppua varten ja häärätä siihen liittyviä juttuja
Muutoin tämä hetki menee odotellessa siivousporukoita tekemään kodista puhtaampaa

@gen.fi kirjoitti:Au... Kun on pilkkonut chiliä illalla ja vaikka pessyt kädet ainakin kahdesti on tunne aika tuskainen wc käynnin jälkeen vieläkin.

-meininkiä. Kokis oli järjettömän hyvää, salaatti oli samoin.

Kibaya kirjoitti:Kahden päivän bileosuus ohitse...
Eilisen päihtymystilan vuoksi tänään oli vähän-meininkiä.

Ei siis käy että kopioin ne mun kuitit ja annan sosiaalitoimelle, ehei. Sehän olisi aivan liian helppoa. Tästä syystä tarvitsen kaksi kuittia taksikyydeistä.

Ihmiset 

damn kirjoitti:Huh. Että voi ihminen tuntea itsensä tyhmäksi hoitaessaan Kelan asioita. Piti vielä jotain viime vuoden asumistukeen liittyviä juttuja selvittää ja laitoin Kelan verkkosivuilla jo viime viikolla liitteitä ja muuta. Ja sitten tajusin eilen, että jotain puuttuu. Ja tänään kanssa iski sellainen olo, että en ole ehkä kaikkea ilmoittanut ja asian tarkastettuani jouduin laittamaan lisää liitteitä ja lisäselvityksiä. Kyllä mahtaa kiittää Kelan virkailija, joka tuota käy läpi. Ja tasan varmasti pitää minua idioottina. Toisaalta se on parempi kuin se, että ne luulee minun huijanneen palkkatuloissani ja muissa. Ääh. Liian monta kertaa uusittu työsopimus, jonka näköjään olen jossain vaiheessa unohtanut ilmoittaa ja muita muuttuvia hommia.
Laita toi sun kirjoitus sinne ja lisäät siihen ne yksityiskohdat, jotka Kelaa saattaa kiinnostaa. Ei ne nyt sentään poliisitutkintaan voi ketään unohduksen vuoksi laittaa! Vai voiko, eikai helvetissä voi.

@gen.fi kirjoitti:Onkohan forden ihmeisiä ollut liikkeellä
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288651355478.html

On tämä elämä rankkaa. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa