en kysynyt, se olisi ollut ilkeää. Edelleen mua ihmetyttää se järjetön uteliaisuus sen toisen kuitin käyttötarkoitusta kohtaan. Okei, ihmiset on uteliaita, minkäs teet.
Piti mennä nukkumaan tunti sitten. En mennyt

en kysynyt, se olisi ollut ilkeää. 

@gen.fi kirjoitti:Se tunne, kun tulee humalassa kotiin ja laittaa laitteet päälle...

Lumikki75 kirjoitti:@gen.fi kirjoitti:Se tunne, kun tulee humalassa kotiin ja laittaa laitteet päälle...
Vähän aikaa joutui kummastelemaan, kun luin että "kun tulee humalassa kotiin ja laittaa vaatteet päälle". Voisihan tietysti niinkin käydä, jos vaikka olisi ollut naturistibileissä.

). Me ei oltu siinä porukassa. Onneksi nämä heebot kävivät myös tervehtimässä niitä lapsia jotka eivät mahtuneet joukkoon ja Tuusi sai annoksellisen odottamaansa Malttia ja Valttia. Minua otti päähän huono tiedotus ja useamman lapsen pettymys aiheesta. Varsinkin kun kyseessä tosiaan oli tämä, ettei missään lukenut moisesta pienestä salista ja käytännöstä
.
Hei theiaaaa, ne on edelleen täälllääää
Ai niinKibaya kirjoitti:Sen jälkeen vain istuttiin ja höpöteltiin theian kanssa![]()
Aika pitkälti maan ja taivaan välistä löydettiin aiheita. Paitsi että mä unohdin palauttaa mun lainakamatHei theiaaaa, ne on edelleen täälllääää
![]()
Mä muistin ne jossain vaiheessa mut oli juttu kesken ja unohdin sitten
Nooo onneks niillä ei oo kiire 
ja pääsihän sinne! 

lla on ollut mainio Keijonpäivä!
.

no okei, se oli kokonainen liikuntatapahtumapäivä, mutta silti), joten piti tehdä oma räppiworkout kotona.
En ole tehnyt liikunta-asioissa muuta kuin hyvin satunnaista joogaa ja perustyömatkakävelyä viime aikoina. Pitäisi yrittää saada ohjelmaan vähän jotain tehokkaampaakin liikuntaa, koska olen tietenkin taas ihan jumissa.

)Kibaya kirjoitti:Ai jeebust.
Selfie = meitsie?![]()
Maailma, mitä hittoa?!
Ihanaa, että nykyajan enlantislagille keksitään suomennoksia. 
just jees 

) olla syömättä ja juomatta.Kibaya kirjoitti:Banaani![]()
Mä muistan miten allergiatestit oli ihan hirveitä, kun niitä kutiavia paukamia ei saanut raapia ja odotusaikakin olisi pitänyt (huom. sanamuoto) olla syömättä ja juomatta.

Sitten oli vähän semmoista polttaritoimintaa ja kotiuduin lauantaina ennen puoltayötä. Sain nukuttua hetkosen jos toisenkin ja tämä päivä valkeni vähän sekalaisissa tunteissa.
Ja vähän unessa (kävi kotona kaksi kertaa ennen pääsyä perille). Mutta lopulta kaikki sujui aika sutjakkaasti. Hupsishei vaan ja kamat oli autossa ja samanmoinen hupsishei kun ne oli uudessa känpässä

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa