The Voice of Finland

Re: The Voice of Finland

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 24 Helmi 2014 22:00

Mä olen tykännyt noista battleista ihan hirveästi. Kovinkaan monen kohdalla ei ole vielä tuntunut siltä, ettei ansaitsisi tulla kaapatuksi. Todella miellyttävää katsoa tositv-kilpailua, jossa oikeasti pääsee jatkoon osaamisella eikä heikompiakaan haukuta lyttyyn vaan kritiikki on lähes aina rakentavaa. (Paitsi, jos ei ole mitään sanottavaa, silloin Maikki sanoo että "eeh, joo. se oli ihan kiva" ja Ela vetoaa vireysongelmiin.)

Mutta formaatti on ihan hassu leikkauksen ja vaatetusten osalta. Tai sitten huomasin sen vasta nyt, kun Axlilla on niin härö villapaita. Miksi ihmeessä joka battlessa tarttee olla samat vaatteet juontajalla ja tuomareilla? Ne on ilmeisesti kuvattu kaikki samana päivänä eikä ole jaksettu vaihtaa vaatteita välissä. Ääni ratkaisee jaksot oli jonkun lehtijutun mukaan kuvattu useampana päivänä, jolloin tuomarit joutuivat olee - härregyyd ja omg - NELJÄ PÄIVÄÄ SAMOISSA VAATTEISSA. No, sen tavallaan ymmärtää, koska ei ne esitykset varmaan missään kronologisessa järjestyksessä tulleet telkkarista. Battleissa on kuitenkin enemmän live-henkeä niin näkisin, että jaksottaiset vaatteiden vaihtumiset olisi ollut ihan ok, jopa suotava. Näitäkin kilpailuja joku käsikirjoittaa, niin eikö sitä voisi miettiä yhdessä puvustajan (tai mikä stylisti onkaan) kanssa, mitä esityksiä näytetään missäkin välissä ja milloin Axlilla pitää olla superhärö Bart Simpson-villapaita ja milloin jotain muuta. Nyt tuo myös näyttää siltä, että olisivat viikkotolkulla samoissa vaatteissa.

Tästä onkin hyvä ottaa takkinsa ja häipyä jonnekin kiinnittämään huomio oikeisiin olennaisuuksiin. :virne:

Peukkuja Laaksoselle! :D :peukut:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Laaksonen » To 27 Helmi 2014 03:27

Kiitos. :)

Se pointti tuon vaatetuksen suhteen on se, että niitä on nyt voitu leikata mielivaltaiseen järjestykseen. Kaksintaisteluita kuvattiin kahtena päivänä ja tuotanto on niistä kaikista vedoista katsonut mitkä sopivat samaan jaksoon. Eli sopivasti slovareita, nopeita, huippuja suorituksia jne. Koska saattaahan niissä kuvauksissa sattua tulemaan vaikka neljä killerivetoa peräjälkeen ja sen jälkeen kuusi keskinkertaista. Sen takia vaatteet on samat, niin ei häiritse se jaksojen leikkaus. Jaksoista pitää kuitenkin saada tasavertaisia.

Tai siis näin minä ainakin olen sen päätellyt.
"On toiveita täysiä valmis hän, hän uhkui voimia elämän!"
Laaksonen

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 28 Helmi 2014 23:56

Hyvä Laaksonen! :D

Muuta mulla ei olekaan sanottavaa, tää kausi menee muuten kokonaan ohi mut noi Laaksosen vedot pitää kattoa aina jälkikäteen, joten ei mitään käsitystä muiden laulajien tasosta. :tilt:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja DarkSide » La 01 Maalis 2014 01:13

Ja Laaksonen komeasti jatkoon! :keijojami:

Aika merkillinen biisivalinta Annelta, mutta ei onneksi päässyt sillä tuhoamaan Laaksosen tulevaa tähteyttä. :kailotus:
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
DarkSide
Tilastopappa

ViestiKirjoittaja Emilia » La 01 Maalis 2014 21:00

Jee, hyvä Laaksonen! :D

Siru ja Kazumi! :tipahdus:
Olisi ollut käsittämätön vääryys, jos kumpikaan olisi tippunut.
Emilia

ViestiKirjoittaja Jorssi » La 01 Maalis 2014 23:31

Onnea Laaksoselle jatkosta. Jos oon rehellinen, niin ite oisin tuosta parista ottanu Jeminan jatkoon esityksen perusteella. Biisivalinta oli tosiaan outo ja mielestäni huono. Ei sopinut kummallekaan. Tuon Kazumin "hyvyyttä" en ymmärrä ollenkaan. Sen laulusta ei saa mitään selvää ja kun ei laula kovaa ja korkealta niin se "laulaminen" on pelkkää mikrofoniin hönkimistä.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Jorssi » Su 02 Maalis 2014 13:24

Laaksonen kirjoitti:Wallu Valpio aloitti jo julkisen suolaamisen Poppipoliisit-ohjelmassaan! Aika kovaa tylytystä tuli. :friikki: En tiedä olenko mä kussut vahingossa hänen muroihin vai minkäköhän takia suolaaminen oli noin rankkaa. :riips: No sana on vapaa. Ei tartte tykätä. :virne:
Wallu jatkoi taas samalla linjalla. Kyllähän Wallulla ja sillä toisella poppipoliisilla oli pointtejakin, mutta varsinkin tuo Wallun paasaaminen vaikuttaa ihan siltä, että Laaksonen tosiaan on joku aamu käynyt kusasemassa niihin muroihin. Kyllähän kriittinen saa olla ja ei ole pakko tykätä, mutta ei silti tarvitse haukkua ja parjata. Varsin outoa käytöstä kyllä Wallulta.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Jorssi

ViestiKirjoittaja Laaksonen » Su 06 Huhti 2014 02:19

Se oli sitten siinä. Ihan hyvä kokemus, vaikka vähän jäikin hampaankoloon. Ensinnäkin se verhosysteemi vei multa yhden esiintymismahdollisuuden pois ja Annen 9 to 5-biisin takia multa vietiin myös yksi onnistunut biisi. Olin varmaan ainoa joka ei ollut tyytyväinen kaksintaistelubiisiinsä. Joten periaatteessa pääsin vasta viimeisessä vedossani esittämään sitä mitä oikeasti olen ja osaan. Se oli tämmöselle amatöörilaulajalle liian paha tasotusten anto. Mutta kaikin puolin oli mahtavaa olla mukana. :)
"On toiveita täysiä valmis hän, hän uhkui voimia elämän!"
Laaksonen

ViestiKirjoittaja iisa » La 14 Helmi 2015 18:59

Onko kukaan seurannut parhaillaan pyörivää kautta? Itse olen katsonut joka jakson, ja tämä on toiseksi odotetuin sarja (Muodin huipulla) jälkeen mun viikossa.
Eilen perjantaina alkoi kaksintaistelut ja olen iloinen, että Michael kaappasi Kai Linsénin, hän on yksi mun suosikeista!
Siellä on taas mun yksi entinen työkaveri, tällä kertaa jännittämässä miesystävänsä puolesta.
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
iisa

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 17 Helmi 2015 15:21

Mä olen seurannut! En vaan oo ehitnyt tulla kommentoimaan. :virne:

Alkuun ei kauheasti nuo uudet tuomarit innostaneet, mutta ainakin Tarja on antanut itsestään ihan hyvän kuvan. Vaikuttaa ihan erilaiselta, mitä olin hänestä kuvitellut aiemmin. Redramasta ei juuri sanottavaa mutta Olli on outo enkä tiedä, onko se sitä hyvällä tavalla. :seko:

Ääni ratkaisee jaksoissa mun suosikki oli se tyttö, joka lauloi Titaniumia. Se jäi ainakin mieleen, toisin kuin moni muu. :D Nyt näissä bätleissä ihastuin siihen 19-vuotiaaseen "poikabändipoikaan" (Jesper taisi olla nimi). Onpas hän suloinen. :ahihi: Ja siis tietty hyvä laulajakin. Onneksi Lasse kaappasi sen. :D
Emilia

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 26 Tammi 2017 19:26

Mä oon nyt vaihteeksi seurannut tätä ohjelmaa ja on se silleen ihan viihdyttävää. Ne hetket, kun laulajaa ei valita, ovat kyllä aika anti-klimaattisia. Toisaalta, jos kaikki valittaisiin, niin mitä järkeä siinäkään olisi. :sori:

Yleensä olen hyytynyt sitten seuraaville kierroksille. Kai se vain on se tuolinkääntyminen tämän ohjelman juttu.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 26 Tammi 2017 20:50

Mun yksi puolituttu pääsi jatkoon ja nyt se kutsuu tietenkin tykkäämään sen sivuista ja kaikesta.
Tykkään että sillä on kiva ääni ja katoin sen esiintymisen ja jatkoonpääsyn. Tosin se oli ite semisti spoilannut sen jo facessa.
En silti usko että jaksan katsoa kokonaisia jaksoja, ja kun tuo kuitenkin linkkaa kaikki esitykset ja asiat, niin ei sillai tarvitsekaan.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

Edellinen

Paluu Leffa.tv