Ostetut vaatteet 2013:Apulanta - paita (kirppis) 1e
Barbie lähtee villiin länteen - kengät (kirppis) 5e
Liivi (kirppis) 1e
3 hattua yht 5e
pitkähihainen 10e
neuletakki 2e
sukkahousut 3e
t-paita 1e
sukat x5 7e
vintage mekko 3e
kaksi t-paitaa 2e
polvisukat 7e
tennarit 10e
rintaliivit 16e
5x sukkia 8e
mekko 15e
2x toppi 10e
neuletakki 0e
laukku 0e
reppu 2e
3x sukkahousut 9e
kumisaappaat 26e
bolero 10e
polvisukat 1e
5x t-paita 8e
neuletakki 3e
sukat 3e
hame 1e
2x toppi 2e
3x sukkahousut 20e
t-paita 1e
t-paita 1,50e
yht. 203,5eVuosi meni. Tuo 200e on oikeastaan aika lailla se, mitä kuvittelinkin käyttäväni vaatteisiin, jos ei tarvitse ostaa mitään isoa.
Toisaalta tarvitsisin edelleen talvitakin ja talvikengät, mutta en vaan ole löytänyt sellaisia, niin en sitten ole ostanut. Sinäänsä tää lista ei ole mitenkään realistinen siitä,
että kuinka monta uutta vaatetta mun kaappiin on tullut, koska aika paljon olen itse ommellut tai tuunannut entisiä.
Tuossa laskeslin päässäni, että materiaaleihin, mitä oon niitä varten ostanut, on mennyt suunnnilleen 50e ja siitäkin puolet resoriin, suurin osa on ollut jo valmiiksi olemassa tai ostettu kirppikseltä.
Veikkaisin kyllä, että olisin ehkä tuhlannut vaatteisiin enemmän, jos en olisi ollut raskaana, silloin ei hirveesti huvittanut ostaa mitään uutta, kun ei tiennyt miten ne mahtuisi nyt päälle.
Mä tykkään tälläisistä listauksista, mutta sinäänsä, onko tästä ollut mulle mitään höytyä? Ei varmaan oikeestaan, koska summa on tosiaan sellainen,
mitä kuvittelin ja muutenkin mä muistan aina tosi hyvin, mitä oon ostanut ja vuosienkin päästä ainakin suunnilleen, mitä oon mistäkin maksanut.
Ja jotenkin mä oon koko ajan siinä tilanteessa, että olen tarvinnut pitkän aikaa jonkun uuden, mutta en vaan saa asiaa ostettua. Kuten se talvitakki. Ja laukku. Ja uusi reppu.
Kesäkenkiäkin meni roskiin vaikka kuinka monta, että ens kesä mennään varmaan ilman kenkiä, kun en saa ostettua uusia

Ehkä sinäänsä olisi kuitenkin mielenkiintoista jatkaa tätä vielä tänä vuonnakin