Tosin, kyllä mainosten pitäisi kai lähteä jos kerran manuaalisesti blokkaa mainoselementit.

Ei, en tiedä mistä ne johtuvat.
Kibaya kirjoitti:Oon ehkä vanhanaikainen ajattelultani, kun mun mielestä AB:n pitäisi blockata ne mainokset ilman mitään tommoisia.

Eli usean tunnin ohjelmia.

@gen.fi kirjoitti:Olisiko mahdollista päivittää sen poksin softaa?

@gen.fi kirjoitti:Onkohan valmistajan sivuilla jonkinlainen ohjelma jolla sen voi sitten tunnistaa ja päivittää.
iisa kirjoitti:Huomasin myös, että säädin tottelee huonosti, joten kävin ostamassa uudet patterit, mutta ei se kyllä auttanut.
Eli lyhyesti sanottuna digiboksi ei suostu enää nauhottamaan. Jos siis vaikka ohjelman aikana painaa record niin mitään ei tapahtu. Tilaa nyt ainakin pitäis olla. Tämän kivan asian lisäksi tuo tekee sellasta, että jos kerran tai pari painaa record niin sen jälkeen ei enää onnistu kanavan vaihtaminen tai ei mee esim. Menuun. Jos taas ei paina record-nappulaa niin kanavia voi vaihtaa ihan normaalisti ja Menuun pääsee.![]()
Oon palauttanut tehdasasetukset ja hakenut kanavat uudestaan, vaikka ei se varmaankaan auta asiaa yhtään vertaa.

Nyt lähtee kyllä aikaisempaa palautuspisteeseen että saan tämän uusimman päivitysrumban peruttua ja sitten vaan downgreidaan Firefoxin flashin.Jorssi kirjoitti:^Oma ehdotukseni on pistää kaikki sileäksi ja asentaa joku järkevä käyttöjärjestelmä. XP on kohta muutenkin pelkkä tietoturvariski.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa