) Jos olisi enemmän rahaa niin menisin niin baariiin, tai olisin mennyt, ihan miten vaan. Huomenna siskon synttärikutsut.
)
:kulklooppi: Jos on kaksi silmiää auki, tulee monta samaa ,mu kuvaa
Mun ihana kaveri maksoi mut sisään ja tarjosi siiderinkin. Mä niin korvaan sen sille joskus. 
)
"Sä oot mun puuttuva palaneeeen."

mut ne on ihan yhtä fiiliksissä kaikista ysärihiteistä :friikki;
Ja kun on niin P. R. S. Aukinen, ja kuitenkin kerrankin ajattelin tuhlata rahaa juomiin, niin se räjähtää, saakuri! Ja toisesta siideristä (jota en vielä ole itse maksanutr), niin oli vielä neljäsosa juomatta, niin juoku oli vienyut sen kun tanssin sitä Filklilli=Fiiliksissä -biisisä. 

:keijotäpiöä:

On se kumma kun ei tulista saa vaikka pyytää. Pitääkö sitä nyt käydä itse jääkaapista huikkaamassa au naturel kitusiinsa jos ei muuten onnistu... Pitäisi kyllä kaiken olla valmiiksi vakiona mausteista, sanon minä.
Tänä vuonna taas juhlittiin nuorinta serkkuani. Niin se aika rientää.
[/OT]ootee jatkuu vaik se ei täällä saismarenkienkeli kirjoitti:[OT]Joo, nuorimmat ovat ysiseiskoja. Suurin osa ysikutosia. Ensi vuonna minun pieni veljenikin pääsee ylioppilaaksi.Tänä vuonna taas juhlittiin nuorinta serkkuani. Niin se aika rientää.
[/OT]

Nyt kotona. Mietin että viitsisikö mennä tässä tilassa nukkumaan vai pitäisikö käydä ensin suihkussa pesemässä enimmät hiet pois.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa