Emilia kirjoitti:Krokotiili! Jostain syystä mulla ei lapsuudesta tule mitään muita merkkejä yhtä vahvasti mieleen kuin toi Lacosten kroko.
Mun pappa ei halunnut olla 'juppi', joten se irroitti ne krokot aina paidoistansa ja antoi ne mulle & siskolle leikkeihin... Me tehtiin niistä krokosoppaa 

Tämä hahmo oli jo aika pian lempparini kun luin Tarun sormusten herrasta.

)

Sadut on toki ihan kivoja, mutta ei mulla mistään niistäkään mitään erityistä suosikkia ole, ja fantasia- ym. juttuja en jaksa. Toki tämä kuulostaa nyt hirveän yksinkertaistetulta ja rajoittuneelta, mutta ottakaa se karkeana yleistyksenä.
Moniulotteisuus vaan on kiinnostavampaa, ei pelkästään hahmojen itsensä sisällä vaan siinä, että teksti (kirja, elokuva ym.) ei luo sellaista asettelua kovin selkeästi. Varmasti hyvis-teeman voisi ymmärtää monipuolisesti ja problematisoida ja sitä kautta löytää jonkun yllättävän hyviksen, mutta en jaksa miettiä.
Ja vaikka pääsiäinen onkin vasta ensi kuussa, mutta ensi kuun teemaan pääsiäistipu ei sovi.
Ei edelleenkään mitään romaania välttämättä tarvitse kirjoittaa (jos ei välttämättä halua
), mutta olisi vaan kiva tietää, mistä on kyse.
)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa