En tosin tiedä pitääkö se edes paikkansa.
Tokihan tällaiset säännöt hämärtyvät nykyaikana muutenkin, mutta esim. siitä on ollut puhetta jossain vaiheessa, että blogikirjoituksessa ei ole luvallista käyttää toisten kuvia tosta vaan. (Epäjohdonmukaisuuteni tässä asiassa paljastuu jo siinä, että tokihan mä joskus olen osallistunut kuvakisaan muualta linkitetyillä kuvilla... mutta en sentään kovin usein
):

Siksi yhdistänkin nyt euroviisut ja komediahahmon. Toukuun avani on siis Verka Serduchka! 

Suvi kirjoitti:Mä itse kierrän vähäsen tämän kuun ohjeistusta ja laitan komediahahmon.

Ei vaan 'Blah, blah, blah' vuodelta 2008.L-S kirjoitti:En tiedä sen nimeä, ehkä Blah blah.![]()
en kehdannut omaa hääkuvaakaan laittaa 
theia kirjoitti:Vaihdoin kesäiseen GoT:in Starkien "tunnuslauseeseen" Winter is coming
Sopii kyllä hyvin vuodenaikaan. 
Suvi kirjoitti:Onpas muuten outoa, kun theialla ei ole Buffya avassa
Mutta vaihtelu virkistää...?? En mä tunnista itteäni nimestänikään, niin nyt en sitten kuvastakaan
marenkienkeli kirjoitti:theia kirjoitti:Vaihdoin kesäiseen GoT:in Starkien "tunnuslauseeseen" Winter is comingSopii kyllä hyvin vuodenaikaan.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa