Kerro siis mieleenpainuvimmat julkkisunesi täällä, tai brassaile muuten vaan edes unissa nähdyillä julkkiksilla.
Jatkan itse myöhemmin.

Till otti ihmisiä mukaan lauluun ja ojensi minulle mikin, kun piti alkaa Ohne dich. Lauloin säkeen kaksi huonolla äänellä ja annoin sitten mikin takaisin viittilöiden, että ei tuu mitään.
(Monta vuotta sitten, mutta kuitenkin
)

Noh, seuraavana yönä asuinkin sitten Heath Ledgerin naapurissa ja kehittelin sen kanssa siirappista romanssia
Se mm. jahtasi mun kanssa mun karannutta koiraa, kutsui mut niille kylään ja esitteli perheelleen ja kaikkea muuta
, paitsi K-18 osastoa.

) paikkaa. Kerroin että tiedän missä se on. Kehuin häntä näyttelijänä siinä samalla. Heli Sutela singahti paikalle puhelimesta (
) ja kehuin häntäkin. Juteltiin niitä näitä siinä ja sitten totesin että minulla on paikka varattuna siellä Keekkilässä. Naiset lähtivät matkaani, joitain teinejä yritti olla minun a5:lla, mutta he väistivät kun saavuin. Infotilaisuus oli aika simppeli. Keekki ei soittanut biisejä, vaan kertoi jokaisesta biisistä erikseen. Musaa ei ollut ollenkaan. Teinit olivat pettyneitä ja huutelivat hävyttömiä

( "pakko painaa kovaa duunii"
)
puukolla tai veitsillä.
Katsoimme leffan, ei siinä mitään.
Istuimme leffasalissa penkkirivillä kun Beatlesit kerääntyivät ympärillemme niine puukkoineen/veitsineen. En muista enää, miten selvisimme tilanteesta, mutta uneen liittyi olennaisena osana myös (musta) kissa, joka oli pahis ja piti siksi karkoittaa maanpakoon. Olimme jossain saarella/rannalla ja näin kun se kissa ui(!) meressä ja päätyi viereiselle saarelle. Totesin, että se ei ollut maanpaossa.
Sitten ilmeisesti heräsin.
) vasta neljän jälkeen kun sen mies pääsee töistä. Ja se asuu Helsingin toisella puolella, joten joku keskusta olisi ehkä fiksuinta. "

)

Joka kerralla nainen oli eri. Joskus hänellä saattoi olla kaksikin naista mukana, ja se oli tässä unessa ihan kamalaa.

Mua nauratti ihan hirveästi kun heräsin. Harmi, ettei ole mitään havaintoa enää, mitä kaikkea unessa tapahtui. Muistan ainoastaan sen, että Stig halusi esittää Final Countdownin Stigidilaatio-versiona. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa