Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

Re: Naisten oma ketju! (miesvaroitus!)

ViestiKirjoittaja L-S » La 11 Tammi 2014 11:04

Varasin juhlapäiväkseni kampauksen ja meikin. :tyttö:
En ole koskaan ollut muiden meikattavana, ja kampauksessakin ehkä jotain ylioppilasjuhlia varten viimeksi (eikä se ollut edes kovin onnistunut kampaus silloin). Jännää siis. :keijo:

Mulle useammat naispuoliset kollegat suosittelivat, että kauneudenhoitoon kannattaa panostaa, siitä tulee itsevarmempi olo. Ensin en ollut ajatellut ottaa kuin pelkän kampauksen, mutta päädyin sitten meikkiinkin. Koska sitten jos ei nyt? :tilt: Toivottavasti siitä sitten tulee hyvä... Joka tapauksessa jo ajan varaaminen piristi, vähän kuin olisi jotain odotettavaa. :keijo: Ja sen kampaamon tytöt olivat niin pirteitä ja mukavan oloisia.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja theia » Ma 13 Tammi 2014 14:48

Mun pitäis kanssa varata meikkiaika, en vaan jaksais tutkia noita.. Yhdessä paikassa ei ollut koemeikkiä, mutta haittaakohan se? Uskaltaako sitä riskeeraa? Vai meniskö huutelee Facebookkiin että olisko joku semiammattitaitoinen ja vois meikkaa mut? :keijo:

Kynnet aiheuttaa mulle stressiä. En tiiä mitä tahdon! Aluksi oli nuo musta-pinkkiglitter -kynnet, mutta testatessa ei ollut oikean väristä pinkkiä, ja laitettiin tollaisia pinkkejä timangeja noihin, joka on ehkä kivempi kun se pinkkiglitter. Ja sit aloin miettiä vähän että ihan vaan kärki olis pinkki, muuten musta... Äh emmä tiiä! Ja sit ostin erivärisiä pinkkejä glittereitä, että jos kuitenkin haluan kokeilla sitä alkuperäistä ideaa. Ja lisäksi erivärisiä pieniä tähtitimangeja, jotka nekin olis kivoja... Pitänee vaan mennä testailee mun kynsi-ihmisen kanssa :hullu:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 13 Tammi 2014 18:15

theia kirjoitti:Mun pitäis kanssa varata meikkiaika, en vaan jaksais tutkia noita.. Yhdessä paikassa ei ollut koemeikkiä, mutta haittaakohan se? Uskaltaako sitä riskeeraa? Vai meniskö huutelee Facebookkiin että olisko joku semiammattitaitoinen ja vois meikkaa mut? :keijo:

Mä en uskaltais riskeeraa. :hullu: Mitä, jos meikistä tuleekin kauhea eikä ole aikaa korjata. :hullu:
En ainakaan ite kestäis olla koko päivää meikissä, joka on perseestä tai ei tunnu muuten vaan omalta.

Kaveri oli tilannut kampauksen ja meikin jotenkin pakettina, että tuli molemmat mimmit samalla tilauksella, vaikka molemmat tekikin omaan laskuun hommat. Tekivät ilmeisesti jotain yhteistyötä. Voisiko sun kampaaja tai kynsityyppi tietää jonkun hyvän meikkaajan?
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja theia » Ma 13 Tammi 2014 18:37

Emilia kirjoitti:Kaveri oli tilannut kampauksen ja meikin jotenkin pakettina, että tuli molemmat mimmit samalla tilauksella, vaikka molemmat tekikin omaan laskuun hommat. Tekivät ilmeisesti jotain yhteistyötä. Voisiko sun kampaaja tai kynsityyppi tietää jonkun hyvän meikkaajan?

Kampaaja ja kynsityyppi on kavereita :keijo: Eli ei :virne:

Hoh, täytyy varmaan perehtyä tohon meikkiasiaankin pikkuhiljaa kun alkaa päivät hupenemaan. Aiemmin surffailin, ja tuolla oli kehuja tyyliin ainoastaan siitä yhdestä paikasta, joilla ei sitä koemeikkiä ole... Pitää varmaan pistää viestiä, että saisiko sellaista ja mihin hintaan. Koska nyt mua alkoi pelottaa se ilman koemeikkiä meneminen :hullu:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 13 Tammi 2014 19:00

Jos haluat, voin kysyä avokälypuolelta tietäiskö se jonkun. Se on kuitenkin tolla kauneuspuolella ollut koko ikänsä duunissa ja varmaan tietää jonkun hyvän paikan :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 13 Tammi 2014 23:59

Mä varasin omat systeemini paikasta, jossa tehdään myös meikkauksia, ja sama nainen tekee sekä meikin että kampauksen. Valinnan tein sillä perusteella, että paikka näytti ulkoapäin kivalta ja kun menin sisään, ilmapiiri oli mukava. :virne:

Ensin kävin yhdessä toisessa paikassa, josta ei löytynyt sopivaa aikaa, ja sitten kampaajapoika soitti mulle ajan sivutoimipisteestä, mutta jotenkin olin siihen tyytymätön, en tykännyt sen paikan ilmapiiristäkään, ja sitten kun sain toisaalta ajan, peruin ensimmäisen puhelimitse. :virne: Ja sitä paitsi se eka oli vaan kampaus, jäin jotenkin kaipaamaan sitä meikkiäkin. Harvemmin olen onnistunut hoitamaan tällaisia asioita näin tehokkaasti. Lopputulos on toki arvoitus...

Häämeikeissä on kyllä käsittääkseni useimmiten myös se koemeikki, joten ehkä se on hyväkin olemassa. Mulla ei ole, mutta tää onkin pienempi juttu.

Täytyisi itsekin miettiä, että millaiset kynnet haluan tehdä itselleni, ja mitä järkevästi ehdin edellisenä päivänä. :keijo:
Musta-pinkki kuulostaa kyllä theialle hyvältä. :D
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 23 Tammi 2014 19:05

Tilasin itselleni uuden kuukupin ja kerrankin saa olla tyytyväinen nopeisiin toimitusaikoihin. Tilasin sen 2. luokan postina lauantaina. Maanantaina tuli s-postia, että kuukuppini on lähetetty. Tiistaina se jo tuli. :O: Jee. :jami:

Hämmentävää, että edellinen (ensimmäinen) kuukuppini ehti jo olla käytössä reilun 5 vuotta. Toisaalta kuitenkin tuntuu, että teinivuosista, jolloin siteiden kanssa vielä pelleilin, on ikuisuus. :helpotus: (Tuli tuossa muutama kuukausi sitten kokeiltua loppukuukautisista siteitä, kun en halunnut ottaa kuukuppia matkalle. Ja jestas että ne olivat hankalia ja inhottavia. :umpfh: )
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 24 Tammi 2014 14:35

Mä haluaisin kovasti kokeilla kuukuppia, mutta minkäs teet kun ei voi käyttää sellaista. Mieluusti luopuisin side-helvetistä. :huoh:

************'

Mulla on hiusongelma. Nää on liian pitkät ollaakseen lyhyet, mutta liian lyhyet ollakseen pitkät. Se on inhottava välivaihe hiusten kasvatuksessa. :epäilevä:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja theia » Ke 29 Tammi 2014 19:35

Isorintaisille kivoij rintsikoita osoitteessa http://www.brastop.com/ ja Pepperberry tekee vaatteita ottaen huomioon isot rinnat http://www.bravissimo.com/pepperberry/

Noita on kehuttu toisaalla! Pitää kyllä itsekin tilailla heti kun tilanne antaa periksi :hullu:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 01 Helmi 2014 11:42

Kokeilin eilen illalla huulitussiani ja toimihan se. Pysyy hyvin (siis todella hyvin) eikä leviä. Ei inhottavaa huulipunatahmaa. Toki, jos jostain kohtaa huulet ovat kuivat, siihen kohtaan jää enemmän väriä. Siksi kuorinkin huulet ennen huulitussin laittaamista.

Väri oli tooodella tumma mulle. Jatkossa tuota täytynee käyttää niin, että laittaa tuota huuliin, antaa kuivua ja menee sitten suihkuun. Suihkun jälkeen väri oli nimittäin todella hyvä. :keijo: (Kun väriä on huulissa enemmän, lähtee sitä jonkin verran veden takia, vaikka se muuten onkin pysyvää.) Huulitussin poistoa en vielä yrittänyt (nukahdin ennen iltatoimia), mutta mitä ilmeisemmin olisi aika haastavaa. Sitä on nimittäin ihan selkeästi huulissa edelleen.

Laitan harkintaan, josko kävisin ostamassa toisenkin alennushintaisen huulitussin. :tyttö:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » La 01 Helmi 2014 20:59

Kokeile silmämeikinpoistoainetta. On hellävarainen ja toimii myös huulimeikkiin. :)
Emilia

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 02 Helmi 2014 00:54

Juu, ei tuota oikein enää näy. Kädestä ei tosin mun silmämeikinpoistoaineella tuo lähtenyt, kun olin tuota kaupassa kokeillut. :o:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja skray » Ti 04 Helmi 2014 21:13

Mun pitäis tehdä joku talvinen jalkahuolto, sillä kantapäät on niin kuivat ja karrella, että oikeen ällöttää. Muutenkin jalat jaipais jotain hellää, mutta samalla rajua, hoitoa.
Onko vinkkejä jostain hyvästä kuorinta-aineesta tms, jolla saisi kunnolla kuorittua jalat? Ja muutenkin vinkkejä jalkavoiteesta?

Meillä on kotona tällainen Neutrogenan nourishing foot cream -jalkavoide. Käytin vähän jalkaraspia (joka on parhaat päivänsä jo nähnyt) vähän kantapäihin, sekä sitten tuota voidetta. Kyllä nämä auttoivatkin vähän, mutta nyt, muutamaa päivää myöhemmin, tekee mieli tehdä jo uusi käsittely.. pah.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 04 Helmi 2014 21:23

On!
Suvi, Wildis ja L-S voi tulla kertomaan käyttäjäkokemuksia aivan äärettömän helposti kuorintavoiteesta.

Siinä on oliiviöljyä sekoitettuna sokeriin :keijo:
Ite en ole jalkoihin kokeillut, mutta Suvi ainakin on.

Jalkojahan ei saisi raspilla ottaa, koska se aktivoi ihoa tuottamaan alueelle enemmän ihosoluja ja näinolllen kuolleiden ihosolujen määrä kasvaa sitä mukaa mitä niitä ottaa raspilla pois. Huomasin tämän jokunen aika sitten itsekin, kun poistelin kuivunutta ihoa jaloista ihan suruti saksilla napsimalla. Parin viikon päästä se kuivempi alue oli entistä kovempi, vaikka olinkin rasvannut vedettömällä ja hyvällä voiteella. Olen sen jälkeen siirtynyt erilaisiin kuorintoihin. Paitsi nykyään, kun en taivu :keijo:

Oliiviöljy oli alkuperäisessä reseptissä kookosöljyä, mutta ilmeisesti se oliiviöljykin toimii yhtä hyvin.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 04 Helmi 2014 21:39

Joo, ei kannata kovin usein raspailla! Itse olen silloin tällöin hohkakivellä hieroskellut koppuroita ja sen jälkeen rasvaa, rasvaa, rasvaa useampana iltana. Nukkumaan mennessä kun rasvaa jalat ja laittaa (villa)sukat jalkaan niin aamulla on ihanan pehmeän tuntuiset jalat! :D

Sen jälkeen kun noin viisi vuotta sitten ostin pesuhanskat, en ole mitään kuorinta-aineita käyttänyt. Kerran tein ite jonkinlaisen öljy-suola-sokerilitkun, mutten oikein tykännyt, kun eihän sitä öljyä sitten saanut oikein millään itsestä veke ja suihkun lattia oli liukas monta päivää. :P EVO.
Emilia

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 04 Helmi 2014 21:41

Laitoit liikaa öljyä :P
En mäkään ole ihan varma oliko niissä mun tekeleissä liikaa öljyä :keijo:
Jaoin silti ne eteenpäin. Ei kukaan ainakaan uskaltanut sanoa että se inhottaa :virne:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 04 Helmi 2014 21:51

Kibaya kirjoitti:Laitoit liikaa öljyä :P

Hyvin todennäköistä.
Emilia

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 04 Helmi 2014 22:41

Kibaya kirjoitti:On!
Suvi, Wildis ja L-S voi tulla kertomaan käyttäjäkokemuksia aivan äärettömän helposti kuorintavoiteesta.

Siinä on oliiviöljyä sekoitettuna sokeriin :keijo:

Mä olen käyttänyt tuota lähinnä käsiin, kun ne ovat usein sietämättömän kuivat, jalat ja muu kroppa harvemmin. Mutta hyvin se käsiin ainakin toimii. Mulla on myös Seacret-kaupasta (näitä myymälöitä, joita löytyy ostoskeskuksista ja joissa myyjät joutuvat tuputtamaan ohikulkijoille tuotteitaan) ostettua merisuola-öljyseosta (ja mitä muuta niissä onkaan, hajusteita ainakin), ja siihen verrattuna tuo sokeri-oliiviöljyjuttu tuntuu toimivan yhtä hyvin, paitsi että on itsetehtynä huomattavasti halvempaa (mähän sain tämän lahjaksi, mutta jos itse tekisi). :P

Varmaan öljyn määrästä riippuu paljon, että miten miellyttävää se on. Oma purkilliseni ainakin tuntuu sopivalta. Näissähän jujuna on se, että suola tai sokeri kuorii ja öljy pehmentää, ja sitten jos perään laittaa jotain rasvaa tai voidetta, se imeytyy hyvin.

Ne Seacretin voiteet ovat kyllä hyviä kuivalle iholle, mutta törkeän kalliita, niitä olen saanut joskus lahjaksi jne. mutta en taida enää raaskia itse ostaa.

Muuta naisasiaa: Oli kyllä jännä olla kammattavana ja meikattavana ennen juhlia. :tyttö: Kampauksia nyt en itse osaa tehdäkään ja meikin lopputulos oli paljon näyttävämpi kuin olisi itse osannut tehdä. Kampaus säilyi jopa seuraavaan päivään, kun nukkui nätisti kyljellään. :keijo:
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja theia » Ke 05 Helmi 2014 13:53

Mä kävin varaamassa sen meikkiajan, ilman sitä koemeikkiä. Meillä on kuitenkin meikkaajan kanssa paria viikkoa ennen häitä suunnittelutuokio, jossa käydään läpi puvun ja kukkien värejä, ja puhutaan mulle sopivista väreistä ja mitä tahdon. :hullu: Ja käydään läpi myös tarvittaessa ihonhoitorutiinit, että ei olisi ihan punainen naama hääpäivänä :hullu:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 10 Huhti 2014 16:04

Aamupäivä oli kaasoilun täyteinen. Käytiin pikkuisen hääpukuja katselemassa ja sitten oli vuorossa päivän päätapahtuma: meno korsettiliikkeeseen. Morsian kokeili rinnan yli ulottuvaa korsettia ja päätyi siihen, että tilannee itselleen mittatilauskorsetin ennen häitä. Minäkin päädyin kokeilemaan rinnan alle ulottuvaa korsettia ja jestas miten hyvin sillä sai vyötärön esiin jo pienellä kiristämisellä. :D Ja ryhti pysyi ihanan hyvänä. (Olen ajatellut, että mulla on kiva vyötärö. Kun sitten korsetti otettiin pois, oli sellainen olo, että vyötärö katosi täysin ja olin täysin tasainen pötkö koko ihminen. :virne: )

Tekisi mieli hommata korsetti, mutta tälläiselle ei kovinkaan tuhlailevalle ihmiselle 250 € normikorsettiin ja vielä enemmän mittatilauskorsettiin tuntuu aivan liian suurelta summalta. Mutta annan ajatuksen hautua. Ehkä sitten joskus. :hullu:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 01 Kesä 2014 21:23

Kynnet ovat olleet huonossa viime aikoina. Johtunee lähinnä stressistä. Nyt kynnet ovat kuitenkin paremmassa kunnossa nyt. Siitä innostuneena päätinkin lakata kynnet pitkästä aikaa. Tumman violetit kynnet ja kärjissä hopeista kimalletta. :tyttö: Oikein kivat kesäkynnet.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja theia » La 14 Kesä 2014 11:13

Ohhhoh. Mä ehkä saatoin vähän seota kun tilasin LivBoxin (https://www.livbox.fi/) ja ensimmäisen pakettini sain tässä kuussa. Siellä on kivoja uusia tuotteita aina kokeiltavaksi.

Nyt kokeilussa on Rimmelin Apocalips huulilakka, joka on siis kiillon ja punan välillä oleva ratkaisu (kai samantyylinen kun huulitussit?) ja näin ainakin parin päivän käytön jälkeen tykkään tästä enemmän kuin kiilloista (tahmeita) ja punista (sotkevia).

Kävin leikkaamassa tukan :sydän: Kesätukka! :sydän: Sen lisäksi piti käydä ostamassa uudet farkut kun edelliset olivat, köh, vähän risat. Meidän paikallinen Anttila lopetetaan, niin siellä oli ihan hulluna hyviä alennuksia, ja ostin kahdet kengät. Mietin että pitäiskö käydä hamstraamassa lisää kenkiä... :keijo: Mut kotirauhan vuoksi päädyin vaan kaksiin. :virne:
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 11 Loka 2014 18:51

Ou nou. Löytyi ehkä kaunein takki ikinä. Mutta ongelmiakin on. A) se on myynnissä verkkokaupassa, joten en voisi sovittaa sitä ja tarkistaa, millainen vuori siinä on. B) se maksaa yli 100 €. C) Se on juuri tänä viikonloppuna alennuksessa. :O: Ois vähän niin kuin hinku ostaa se heti.

Takki löytyi Miss Windy shopin sivuilta.

Ei sillä. On tuolla paljon muutakin ihanaa. Mä en ehkä kestä! :sekopää:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja L-S » La 11 Loka 2014 19:15

Aika kiva kauppa kyllä, hauskoja 50-luvun tyylisiä vaatteita. Tekisi mieli pitää 50-lukubileet ja tilata tuolta jotain. :P

Kyllähän hyvästa takista saattaa joutua maksamaan, mutta toisaalta verkkokaupasta tilaamisessa on aina riskinsä. Toi on kyllä aika nätti.

Mä ostin jokin aika sitten ihanan pinkin lyhyen kevyttoppatakin. :gay: Se oli viimeinen kappale ja puoleen hintaan ja just sen näköinen, että oli pakko saada. :keijo:
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Emilia » La 11 Loka 2014 23:36

Verkkokauppatilaaminen on kyllä omanlaisensa savotta. Mutta ihanuuksiin pitää aina tarttua, kun sellaisia tulee eteen! Voihan sen ostoksen sitten palauttaa tai myydä eteenpäin, jos ei olekaan itselle sopiva. :)

Satanen on mun mielestä vielä ihan kohtuullinen hinta takista, jos se on hyvin tehty ja kestävää kangasta. Sehän selviää vain hiplaamalla. Kannustan siis tilaamaan, ihanan takin olet marenki löytänyt! :D
Emilia

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa