Miten välttää tämä?

Ehkä joku ei-työhön liittyvä projekti, joka pysyy riittävän leppoisana.
Näin alkuun voisi lukea kaikki kirjat, mitä ei työaikana ehtinyt ja katsoa digiboksin tyhjäksi ja kaikki DVD:t...

Nyt olen kesän töissä, eikä kyllä haittaa, työ on pääsääntöisesti mukavaa. Jutustelin juuri tuossa töissä saisinko pitää neljän päivän vapaan, se lienee toteutuessaan pisin vapaani sitten tälle vuodelle, tähän mennessä olen ollut maksimissaan kaksi päivää vapaalla töistä. Kesällä riittää vapaaksi ihan hyvin viikonloput, festareiden kohdalla mielummin päivän pidemmät. Tänä vuonna ei varmaankaan tule festaroitua niin kovasti, kun olen täällä kaikesta kaukanakin.
Kaikki kattoo, ku joku säälittävä istuu yksin huvipuistolaitteessa...
Kovin aktiivisia mun lomat eivät yleensä ole. Lomalla kun on tarkoitus ensisijaisesti rentoutua.
Lähinnä ongelma on se, että ennen lomaa tulee mietittyä tuhat ja yksi asiaa, jotka sitten lomalla tekee. Sitten loma meneekin lomailuun ja löhöilyyn, ja loman jälkeen ottaa päästä, kun ei mitään saanutkaan aikaiseksi 
Olen huomannut, että laiskottelukin on taitolaji. Mikä lie sisäsyntyinen ominaisuus, että jokin pään sisällä soimaa laiskaksi ihmiseksi, jos pariksi viikoksikin heittää hanskat naulaan ja vaan nauttii olosta. Onneksi yleensä saa varsin tehokkaasti moiset soimailut hiljenemään, ainakin siihen asti kun taas palataan arkeen eikä mitään saatu aikaiseksi 

) tulee ihan isolla kauhalla. Yhdessä jaksossa oli Kramer ja Lisa Kudrow'kin on nähty kerran. Hänhän oli tuossa sivuroolissa, ennen kuin Frendit räjäytti pankin. Ja sitten ne taisivat olla kaksoissiskot Ursula ja Phoebe.Pascal Lemoix kirjoitti:(kuulunee jokaiseen parisuhteeseen, että mies joutuu vastaamaan kysymykseen: Mitä järkee on jalkapallos?)
)
Täytynee keksiä muutakin ohjelmaa kuin oleilu.Pascal Lemoix kirjoitti:Lisäksi jalkapallon MM-kisat alkoivat ja niiden katsomisesta ja sen järjestä käytiin periaatekeskustelu (kuulunee jokaiseen parisuhteeseen, että mies joutuu vastaamaan kysymykseen: Mitä järkee on jalkapallos?)

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa