shaana kirjoitti:Sykemittari on kiva.
TIRC kirjoitti: Haluaisin kokeilla rajojani esim. puolimaratonille osallistumalla.
LazyBastard kirjoitti:Toisaalta vuorotyö mahdollisti sen, että pystyi menemään esimerkiksi uimaan aamulla, kun muut ovat töissä. Uimista tulikin aikaisemmin harrastettua 2-5 kilometriä viikossa. Nyt olen innostunut kahvakuulatreenistä. Yksi työkaveri siihen innosti ja täytyy sanoa, että olen ollut tyytyväinen. Reeniin kuuluu se, että sitä voi tehdä kotosalla ja aikaa ei saa käyttää enempää kuin 45 minuuttia kerralla. Lisäksi kahvakuulat ovat käytännössä ikuisia, joten niihin sijoitettu raha ei mene hukkaan. Itselläni on nyt 8 kilon ja 16 kilon kuula ja kohta voisi hankkia 24 kilon kuulan.

Gluu kirjoitti:
Mua on jo pidemmän aikaa kiinnostanut tuo kahvakuulatreeni. Montako eri liikettä / harjoitusta tuossa 45 minuutin
aikana tehdään ja millaisilla palautuksilla? Ja mitä kahvakuula noin about maksaa?
LazyBastard kirjoitti:Suosittelen hankkimaan sellaisen kahvakuulan, joka on lujaterästä.
Näyttäisivät UFS:n kuulat sellaisia olevankin. Ei käytännössä hajoa ikinä.

.
Tänään eniveis rullaamaan. Lähistöllä asuu onneksi nyt enemmän ystäviä kuin edellisessä osoitteessa, niin tulee heidän kanssa touhuttua liikuntoakin enemmin.

Shay kirjoitti:Hyvä Pvi! Anna mennä! Ensi kerralla kilometrin pitempi lenkki!
Toimiiko?
marenkienkeli kirjoitti: Lenkit, joissa kävelis ja osittain hölkkäis, olis
mulle hyvä aloitus, mutta en vain saa aikaiseksi.

Vaikka satoi.

PACE on hydraulisilla vastuksilla ohjattua liikuntaa, jossa lisätehoa harjoitteluun tuovat innostava ohjaaja ja mukaansatempaava musiikki.Emilia kirjoitti:Jostain on lompakkoon eksynyt tutustumiskortti Motivuksen Pace-tunnille.... Sitäkin voisi kokeilla. Mitä se on?
Pvi kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti: Lenkit, joissa kävelis ja osittain hölkkäis, olis
mulle hyvä aloitus, mutta en vain saa aikaiseksi.
Miksi et lähtisi jo tänään?
Vielä on valoisaa, ja ei sillä ekalla lenkillä tarvitse tolkuttoman pitkään olla. Puolituntia on jo hyvä alku!
Noin 4,5-5 km ripeää kävelyä. Mukavaa oli olla pitkästä aikaa kävelyllä. Kun vain saan itseni liikkeelle, nautin kyllä lenkillä käymisestä.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa