.ToyWiz kirjoitti:Pitääkö vanhan siirtyä suosiolla vesijumppaan?
Nimim. jos esimerkiksi pyöräilee hame päällä, voivat liikeradat olla epähuomiossa väärät, kun yrittää välttää vilauttelua...
)
Kibaya kirjoitti:Ei siis ihme jos musta tuntuu että ihmiset huutaa ja joka paikassa on liian kovia ääniä![]()
Huutaminen ja kovat äänet käy mun korviin tosi helposti.

) ei ollut ja käänsin kylkeä. En saa itseäni edes istuvaan asentoon, kun tuntuu etteivät lihakset jaksa pitää ylhäällä. Siksi olen antanut itselleni vain luvan maata. Päässä jyskyttää hirveä juna, kun noita lääkkeitä ajetaan alas. Oksettaa, täristää ja hikoiluttaa. Tämä sillä, että annosta pienennetään 1/3
Vähempää ei voi.
Mun puolesta voisi poistua.

En tykkää. 
Melkein tunnin yritin nukkua. Nyt olen ollut tunnin netissä. Kiva yö. 

), ja edelleen pärskin ja nenä on tukossa ja kurkku vähän kipeä ja yskittää... Koska tää loppuu? 

.
Teille muillekin flunssailijoille. Mulla on ollut flunssa vasta reilun viikon, mutta se on onneksi helpottamaan päin.
marenkienkeli kirjoitti:Wildis, pitäiskö sun käydä lääkärissä? Jos tuo on noin kauan jatkunut, saattaa olla mykoplasmaa ja (koska jatkunut pitkään) vaatia antibioottikuurin.
No, kaipa tän viikon kuurin kestää jos vaan olo helpottaa. 

Vaikka en mä tiedä estävätkö ne varsinaista pahoinvointia, mutta niitä kuitenkin aina käsketään ottaa.

.
) aika, luulisin että antibioottikuurin pistävät.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa