Vaivaisten valitukset

Re: Vaivaisten valitukset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 09 Helmi 2014 13:56

:paijaus:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Emilia » La 22 Helmi 2014 12:55

Olisin mieluummin ottanut influenssan kuin vatsataudin. :epäilevä:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja damn » Pe 28 Helmi 2014 15:31

Minulla on ilmeisesti taas nielupaise! Ihan jäätävä kurkkukipu, koko nielu on kuin tulessa. Verikokeissa ei näkynyt mittään ja nielynviljelyntulokset tulee vasta keskiviikkona(!!!). Toisaalta, eipä mulla viimeksikään labroissa näkynyt kun oli nielupaise ja jouduin päivystykseen. Nyt sitten jännäilläänkin auttaako antibiootit vai tuleeko viikonloppu vietettyä päivystyksessä. Eipä tarvitse ainaskaan mitään menoja suunnitella :huoh:.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja ToyWiz » Su 02 Maalis 2014 00:46

Viime kesänä hajoitin ensin toisen pohkeeni ja heti perään toisen reisilihakseni. Nyt olen tehnyt pikkuhiljaa paluuta juoksubaanoille, mutta vanhuus ei anna myötä.

Nyt meni polvi ja ehkä vielä reisikin. Kokeillaan ensiksi lepoa ja vaihtoehtoista liikuntaa, mutta onhan tämä nyt takapuolesta.

Pitääkö vanhan siirtyä suosiolla vesijumppaan?
ToyWiz

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 02 Maalis 2014 11:47

ToyWiz kirjoitti:Pitääkö vanhan siirtyä suosiolla vesijumppaan?

Miten olis pyöräily? Se ei ainakaan rasita niin pahasti polvia. (Olettaen siis, että liikeradat ovat polkiessa oikeat. :tilt: Nimim. jos esimerkiksi pyöräilee hame päällä, voivat liikeradat olla epähuomiossa väärät, kun yrittää välttää vilauttelua... :vihellys: :virne: )
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 03 Maalis 2014 22:11

Vesijuoksu on ihanaa :pilvi:

Mä kävin tänään kuulolääkärillä. Tämä oli seurausta alkuvuoden korvan suhinalle ja kuulotutkimukselle.
Tulokset oli aika jännät. Ei siis se, että mitä se suhina on, vaan mitä sille voi tehdä. Puhumattakaan siitä kuulotutkimuksen tuloksesta :keijo:

Tulos: kuulo erinomainen, ehkä hieman herkkä. :keijo:

Ei siis ihme jos musta tuntuu että ihmiset huutaa ja joka paikassa on liian kovia ääniä :tilt:
Huutaminen ja kovat äänet käy mun korviin tosi helposti.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 04 Maalis 2014 22:22

Kibaya kirjoitti:Ei siis ihme jos musta tuntuu että ihmiset huutaa ja joka paikassa on liian kovia ääniä :tilt:
Huutaminen ja kovat äänet käy mun korviin tosi helposti.

:femmat:
Äänet käy myös mun korviin tosi herkästi. Mun kuuloa ei ole mitattu sitten ala-asteaikojen, mutta se on niin hyvä, että kuulen yläkerrassa ollessani, kun siippa haukottelee alakerrassa. Kuulen myös selvästi toisesta kerroksesta maiskutuksen, kun kissa on syömässä märkäruokaa. Niin joo, ja kännykästä kun kuuntelen musiikkia, volyymiasetus on kaikkein hiljaisin mitä löytyy, jos mitään taustamelua ei ole. Voisin siis mennä sanomaan, että kuulo on erittäin hyvä. :virne:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 06 Maalis 2014 17:08

Ehkä tästä(kin) syystä viihdyn paremmin maalla :keijo:
Mähän olen semmoinen, että mulla on pakko olla joku radio tai telkkari päällä sulkemassa pois kaikkia turhia pikkuääniä. Naapurin kulkeminen ovesta tai veden valuttaminen voi häiritä muutoin.

**

Olen tänään vain maannut. Veto on ihan kokonaan poissa ja aivan kaikenlainen toimiminen ylivoimaista. Nukuin pitkään, heräsin välistä ja mietin onko jo lauantai ( :virnei: ) ei ollut ja käänsin kylkeä. En saa itseäni edes istuvaan asentoon, kun tuntuu etteivät lihakset jaksa pitää ylhäällä. Siksi olen antanut itselleni vain luvan maata. Päässä jyskyttää hirveä juna, kun noita lääkkeitä ajetaan alas. Oksettaa, täristää ja hikoiluttaa. Tämä sillä, että annosta pienennetään 1/3 :epäilevä: Vähempää ei voi.
Lääkäri haluaa nähdä poistuuko lääkkeiden lopettamisen myötä se viime vuodesta asti jatkunut päänsärky :keijo: Mun puolesta voisi poistua.

Saako jo mennä nukkumaan? Miten tämmöisenä päivänä syödään?
:friikki: :haukotus:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 06 Maalis 2014 18:26

Tuommoisina päivinä lämmitetään jotain kaapista...jos vain mahdollista.

Mulle on flunssa iskenyt. Töissä olin zombi. Kävin labrahommien välissä nukkumassa ainejärjestön huoneella. Missään vaiheessa en jaksanut kävellä ruokalaan asti. Aivan liian vaivalloista. Kotimatka kesti ikuisuuden. Kotona piti itseä tsempata kovasti, että jakso nousta sohvan pohjalta ja lämmittää ruokaa. Kohta mennen nukkumaan.

Olen välttynyt kolmelta Miehekkeelle tulleelta flunssalta viimeisen puolen vuoden aikana. Nyt kuitenkin tämä tauti iski päälle. :kieli: En tykkää. :norsu:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » To 06 Maalis 2014 21:22

Mulla on tässä myös koko ajan vähän pelko persuksen alla, kun siipalla on joku nuhantapainen. Kun teen töitä kotona ja olen muutenkin aika kotihiiri, liikun nykyään sen verran vähän sellaisissa paikoissa, missä joutuu flunssapöpöjä kohtaamaan, että yleensä se tarttuu heti. Nyt on kuitenkin jo mennyt muutama päivä eikä mulla ole mitään flunssan oireita. Toivotaan siis, että se ei tällä kertaa tartu!
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Lumikki75

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 07 Maalis 2014 03:04

Nukuin koko illan (reilu 5 tuntia). Nyt ei väsytä juuri yhtään. :pönde: Melkein tunnin yritin nukkua. Nyt olen ollut tunnin netissä. Kiva yö. :epäilevä:
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 17 Maalis 2014 22:21

Migreenimaanantai :friikki:
Aamulla katsoin ikkunasta ulos ja samalla auringonsäde iski silmästä läpi. Viisi minuuttia ja näin kaikesta puolet. Yksisilmäinen äiti oli aika häiriintynyt näky.
Ei muuta ku aurinkolasit päähän ja hammasta purren eteenpäin.
Sain ystävällä ensiavuksi tummaa suklaata, joka auttoi vähän. Lääkkeet tietty, mutta ei tuntunut oikein miltään. Pieni pyrähdys ulkona maaseudulla ja päälle tunnin päänalueen lymfa. Olipa sen jälkeen kevyt pää!
Nukuin kyllä tämän jälkeen melkein kahdeksan tuntia. Eikä päänsärystä tietoakaan, ei edes sitä normaalia jälkisärkyä minkä kanssa saa taistella päivän tai pari.

:pilvi:
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Annis » To 03 Heinä 2014 18:42

Ei ilmeisesti pitäisi poistua kotoa mihinkään kyläilee, kun aina sen jälkeen iskee jokin tauti :epäilevä:
Tai uskottavasti näiden tulevien lämpimien päivien kunniaksi pitää saada ihan hirvee flunssa,
että tekis vaan mieli kaivautua peittopesään ja laittaa verhot kiinni :hullu: :virne:
Annis

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 28 Elo 2014 19:36

Mun selkä ei tykännyt Keekin keikasta.
Nyt se ei tykkää enää oikein mistään, vaan särkee ja kipuilee.
Pyöräilykin oli vähän liian hankalaa.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 22 Syys 2014 09:33

Mulla on flunssa kestänyt jo reilun kuukauden. Alkoi tasan viikkoa ennen Cheekin stadionkeikkoja (eli elokuun puolessa välissä ja sitten hirvee stressi selviänkö edes keikalle :pahis: ), ja edelleen pärskin ja nenä on tukossa ja kurkku vähän kipeä ja yskittää... Koska tää loppuu? :gaah:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja damn » Ti 23 Syys 2014 20:37

Syysflunssa ja yli parikymmentä tikkiä suussa=inhottava yhdistelmä :( .
damn

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 24 Syys 2014 10:48

Wildis, pitäiskö sun käydä lääkärissä? Jos tuo on noin kauan jatkunut, saattaa olla mykoplasmaa ja (koska jatkunut pitkään) vaatia antibioottikuurin.

:paijaus: Teille muillekin flunssailijoille. Mulla on ollut flunssa vasta reilun viikon, mutta se on onneksi helpottamaan päin.
Honestly it's kinda long

marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 26 Syys 2014 09:15

damn :paijaus:

marenkienkeli kirjoitti:Wildis, pitäiskö sun käydä lääkärissä? Jos tuo on noin kauan jatkunut, saattaa olla mykoplasmaa ja (koska jatkunut pitkään) vaatia antibioottikuurin.

Joo, mä kävin eilen. Poskiontelontulehdus oli diagnoosi johon sit sain antibiootit. Paitsi että ne antibiootit saa minut pahoinvoivaksi. Kunnon etova olo koko ajan. :epäilevä: No, kaipa tän viikon kuurin kestää jos vaan olo helpottaa. :seko:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 26 Syys 2014 10:54

Kai muistat ottaa antiobioottein kanssa myös maitohappobakteereja? :tilt: Vaikka en mä tiedä estävätkö ne varsinaista pahoinvointia, mutta niitä kuitenkin aina käsketään ottaa. :keijo:

Jos nyt jotain ketjun aiheeseenkin, niin selkä on ollut taas erityisen jumissa viime aikoina. Nytkin sattuu kylkeen ja lapaluihin. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 26 Syys 2014 12:49

Mulla meni ääni ja sitten on kääntynyt enemmän flunssan suuntaan ja nyt uutuutena hakkaava yskä.

Silti kähisi uuden energiasopimuksen toissapäivänä, kun soittivat ja pääsin vähemmällä myöntymällä kaikkeen. :P
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 26 Syys 2014 15:36

Täällä kans yks flunssainen. Kuumekin tuntuu pikkuhiljaa nousevan. Mun flunssat kestää ihan helvetin pitkään, joten taukoa urheilemisestakin tulee taas monta viikkoa. :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja damn » Ti 07 Loka 2014 15:46

Selkä venähti eilen, en pysty kunnolla kävelemään, saati sitten kumartumaan. Sairaslomaa pari päivää ja parit eri kipulääkkeet. Hävettää olla taas saikulla :( .
damn

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ti 28 Loka 2014 15:37

Viime viikolla, väliviikolla (tietty, tunnolliset sairastaa aina lomilla...) oli nokka kunnolla tukossa, kurkkukin kipeänä, muttei kuumeista oloa. Maanantaina hyvä olo, mutta otsaonteloissa paineen tuntua. Eilen äityi sitten oikein särkemään. Ei kun särkylääkkeitä syömään ja tänä aamuna soitto YTHS:lle (tuleepa sitäkin käytettyä kun siitä maksaakin). Huomenna kasilta (jesh... :P ) aika, luulisin että antibioottikuurin pistävät.
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Emeritus

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 30 Loka 2014 21:42

Ai että, kun on ikävä YTHS:ää. Kannattaa tosiaan käyttää, kun on mahis.
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja Emeritus » Pe 31 Loka 2014 00:36

YTHS:llä asiointi sujui hyvin. Vähän koitti terveydenhoitaja sitä että olisi vaan normaali flunssaa tai vastaavaa, mutta sain lääkäriajan kun pysyin kannassani ettei ole kyllä ihan normaalia flunssaa tämä kyllä. Lääkäri katsoi sitten ultraäänellä ja olihan siellä poskionteloissa tavaraa. Varmaan sitten säteili otsalle, kun ne olivat kuulemma OK. Amorion-kuurin määräsi. Tuli vähän armeija-flashbackeja, vaikkei tabuja saanutkaan veksi-tyyliin suoraan lääkäriltä Minigrip-pussissa. :virne:
Tässä sitä on antibiooteilla ja särkylääkkeillä menty. Tänään tein virheen etten ottanut Panadol Extendiä aamulla ja eikös sitä vaan kehittynyt harvinaisen v-mäinen otsanseudun särky iltapäivän lopulla. Ei kyllä pidä noita särkylääkkeitä jättää syömättä enää. Oli harvinaisen viheliäistä särkyä otsalla ja oikean silmän alueella.
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Emeritus

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa