Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

Re: Viikonloppuaamujen keskusteluohjelma!

ViestiKirjoittaja Shay » Su 27 Huhti 2014 08:32

:gaah:

Miksi olen hereillä tähän aikaan sunnuntaina? :epäilevä: Miksi olen ollut hereillä jo yli kaksi tuntia? :epäilevä:
Ihanainen kevätaurinko pilkottaa pimennysverhojen alta ja vie yöuneni tänäkin keväänä. Välillä tosiaan vihaan kevättä. :viha:

Onneksi ensi viikko on vajaa viikko vapun vuoksi. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja skray » To 01 Touko 2014 10:06

Tänään on pyhä, joten laskettakoon se sunnuntaiksi. :tilt:

Heräsin puoli 7.

Myöhemmin menen kavereiden kanssa käymään ulkoilmamuseon vappujuhlissa, ostan tuoreita munkkipossuja ja simaa. Ihana pyhä!
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja Suvi » To 01 Touko 2014 10:48

Mäkin heräsin ensimmäisen kerran seitsemältä. Olin laittanut väärän päivän herätyksen pois päältä. :läps: :keijo: Ja sitten tyhmänä painoin vielä torkkua. :keijoei:
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja damn » To 01 Touko 2014 12:15

Minäkin lasken tämän viikonlopuksi, etenkin kun mulla ei oo huomennakaan töitä.

Vähän meinaa päätä särkeä. Menin eilen jo kahden aikaan kaverin luo ja join viiniä siitä asti. Kahden viinipullon jälkeen totesin, että ei tämä ole hauskaa, kun muut on humalassa ja itsellä ei nouse päähän. Seura oli kyllä jälleen kerran loistavaa. Mentiin sitten viereiseen baariin ja kavereitten tarjoamilla muutamalla shotilla ilta lähtikin käyntiin jo ihan eri malliin. Lähdettiin vielä sataman baareihin ja oli kyllä just sen näköistä meininki siellä, että on vappu. Baarit ihan täynnä, kauhee huuto ja riehunta. Yksi eri seurueessa ollut ystäväni soitti keskustasta ja sanoin tulevani keskustan baariin. Kello oli niin paljon, että melkein juoksin sen matkan satamasta keskustaan. Todetakseni, että menin väärään baariin, olin nimittäin ihan varma, että kaverini sanoi olevansa paikassa x. En enää siinä vaiheessa voinut vaihtaa baaria, kun kello oli melkein kolme. Tanssin sitten itsekseni varmaan puoli tuntia, kun kerrankin dj soitti kaikkea hyvää(Ristoa, Aavikkoa yms). En siis tykkää käydä yksin baareissa sitten yhtään, mua alkaa ahdistaa. Nyt oli kuitenkin ihan sama, kun baari ja tanssilattia oli niin täynnä, että ei tuota yksin tullut oltua.

Tänään luvassa vappubrunssi, jota odotan kieli pitkällä. Tehtiin eilen niin paljon ruokaa, että yli puolet jäi syömättä, joten mennään tänään syömään jämät. Siellä on kaikkea hyvää, on pihvejä, juustosarvia, salaattia, pannukakkua keramavaahdolla ja mansikkahillolla ja mitähän vielä. Sopii ihmiselle, joka unohti käydä kaupassa.
Fail, fail again, fail better.
damn

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 10 Touko 2014 11:35

Illalla mentiin nukkumaan vähän ennen klo 23. Tänään herättiin klo 6.15 ja päätettiin jatkaa unia. Unta riitti peräti klo 7.20 asti. :keijoei: Ja silti tänään pitäisi jaksaa valvoa Euroviisuja katsellen. Ehkä se kuitenkin hyvässä seurassa onnistuu. :tilt:

Olin kerrankin hyvä tyttöystävä ja tein Miehekkeelle aamupalan. (Hän taas oli hyvä mies ja siivosi sillä välin. :pusu: )

Tämän päivän leipomuksiin kuuluvat 2 pellillistä siemennäkkäriä ja 2 pellillistä ruisleipää. Nyt on toinen pellillinen näkkäriä uunissa. Olen kyllä tyytyväinen itseeni, kun tajusin pikkuisen vähentää ohjeessa ollutta vesimäärää. Kaasu-uuni kun on kosteampi kuin sähköuuni. Ainakin ekan pellillisen näkkärit olivat oikein hyviä ja rapsakoita. :kuola: Ruisleivät ovat kohoamassa.

Mieheke lähti äsken kotipuoleensa äitienpäivää viettämään. Minä jään leipomaan ja valmistautumaan iltaan.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » La 19 Heinä 2014 11:13

Herätyskello oli soimassa kymmeneltä mutta heräsinkin jo puoli kahdeksalta. Tässä on nyt ehtinyt siivoilla ja loikoilla, lukea hesarin ja pakata kamat Tampereen varten. Yhden yön reissu mutta piti silti ottaa kokonainen matkalaukku! :D

Osallistutaan huomenna kaverin kanssa automobiiliajoihin, alla 70-luvun Datsun (jos nyt oikein muistan merkin..). Tokihan auto tarvitsee vertaisensa kuskin ja apukuskin, joten hamstrasin eilen UFFin kahden euron päiviltä meille molemmille leveälahkeiset farkut ja muutaman vaihtoehdon paitaosioksi. Tyyli, tukka ja meikki ajateltiin matkia Charlien enkeleiltä, joten mitään diskokimallusta ei nyt tulla näkemään. Joku raja sentään. :virne: Diskokin olisi voinut olla vaihtoehto mutta jäi tämäkin valmistautuminen sen verran viime tippaan, ettei oikein ehtinyt kunnon releitä etsimään.

Odottelen kaverilta ilmoitusta päivän aikataulusta. Mun pitäisi saada itseni roudattua Myyrmäkeen ja just nyt VR tekee jotain ratatöitä eikä junat kulje kuin Haagaan saakka. :( Bussilla toki pääsee mutta matka kestää melkein tunnin. Siinä ajassa olisin junalla jo Hämeenlinnassa... Tuntuu väärältä. :O:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja L-S » La 13 Syys 2014 10:45

Lauantaihuomenta! :D
Viikonloppuaamujen keskusteluohjelmaketju näyttää kuolleen niin kuin suurin osa muistakin, joten yritetään nyt edes tekohengitystä. :keijo:
Mitäs ihmisten viikonloppusuunnitelmiin kuuluu?

Mulla on vähän kuin pidennetty viikonloppu, koska vietin eilen enimmäkseen vapaapäivää, mutta toisaalta huomenna pitäisi tehdä vähän töitä. :keijo: Tänään ohjelmassa on ristiäiset. :hullu:
Huomiselle toivon auringonpaistetta, jotta voisin istuskella parvekkeella lukemassa lehtiä eikun siis tekemässä töitä. :keijo: Tähän täydellisen aurinkoisen syyssunnuntain kuvitelmaan sisältyy myös se, että kerkeäisin käydä salilla ja tehdä omenapaistosta omenoista, jotka sain tuolta maakunnista. Todennäköisesti jotain jää toteuttamatta.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja theia » La 13 Syys 2014 11:12

Mä heräsin jo puol kasi tänään, kyllä rytmi on vaan niin muuttunut, että aamulla herää jo automaattisesti aika aikaisin.

Tälle päivälle tai huomiselle ei oikeestaan oo ihmeellisempää ohjelmaa, jos vaikka siivoaisi ja söisi :keijo:

Seuraaville viikonlopuille sitten onkin ohjelmaa, eka olis kaverin tuparit, sit anopin 60vee bileet, sitten taas elokuvaa.

Tänään aattelin nauttia vaan omasta seurastani ja ehkä myös katsoa että toimiikohan vielä toi mun Wii Fit :virne:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 14 Syys 2014 11:55

Mähän en olekaan pitkään aikaan kirjoitellut tänne. :keijo:

Mä heräsin kymmeneltä, ehkä taas kymmenen tai yhdeksän tunnin unien jälkeen (miten ihminen voikaan nukkua näin paljon) ja oon kuunnellut perinteiset Hectorit ja Jake Nymanit. Kohta alkaa Kansanradion juhlalähetys, jossa on vieraana Sauli Niinistö. :keijo: Sitä voisikin vielä vähän kuunnella, ennen kuin lähden ystäväni kanssa sunnuntailenkille.

Jääkaapissa olisi kakkua, mutta en syönyt sitä aamupalaksi kuten suunnittelin. Sain eilen äidiltä lihapullia ja perunoita, joten päivän ateria on lämmittämistä vaille valmis. Äiti. :hymyhali: Kakku sitten jälkkäriksi. Maistuvat varmaan hyvin lenkin jälkeen. :superhymy:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja theia » Su 14 Syys 2014 12:24

Wii Fittii en saanut toimimaan kun en jaksanut mennä tuonne johtoviidakkoon etsimään että missäköhän se Wiin johto menee, telkkariin kun ei ainakaan kuvaa piirtynyt :keijo:

Eilen heräsin puol kasi, tänään sitten yhdeltätoista :keijo: Ilmeisesti eilinen pikkutouhuaminen (järjestelin vaatteita ja selailin vanhoja kuvia/tekstejä) sai mut uuvuksiin, ja ei sitten ihan aamusta herätty :keijo:

No tänään kohta lähettään appivanhempien luo syömään ja sitten kauppaan, todella jännää siis on tiedossa.

Ensi viikkoon toivon itselleni enemmän aurinkoisia ajatuksia, edelliset viikot ovat menneet vähän tummissa vesissä. Onks joku hyvä kikka, miten saisi ajatukset pysymään kivoina? :keijo:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja L-S » Su 14 Syys 2014 12:42

Mä heräsin ekan kerran jo seitsemältä, näpräsin jonkun aikaa iPadia ja valvoin muuten vaan sängyssä noin tunnin ajan ja nukuin sen jälkeen vielä kymmeneen. :keijo: Tosi fiksua. Nyt en ole vielä tehnyt mitään hyödyllistä, vaikka olenkin jo avannut työtiedostot. Ihan kohta...

Eilinen päivä oli herttainen ristiäisineen, vaikka siellä olikin itselleni vähemmän tuttu lastentarhatunnelma. Kotiin palattuani join punaviinipullon jämiä ja kuuntelin musiikkia. Lapsia omaavien ihmisten seurasta on outoa tulla olemaan tällainen lapsellinen (!) aikuinen, joka kuuntelee vaan jotain räppiä ja Sakista eikä tee mitään fiksua lauantai-iltana. :keijo: Toisaalta en sentään mennyt baariin bilettämään, mikä olisi kai ollut ristiäisten ultimate vastakohta.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 14 Syys 2014 14:22

Eilinen oli niin hullunmylly että tipahdin aika hyvin illalla. Kymmenen aikaan olin jo niin, niin poikki, että pyörähdin pikasuihkussa, raahasin koneen sänkyyn ja datasin sieltä. Ilmariakin seurasin vaikken jaksanut juuri osallistua. Siihen mä sitten nukahdinkin, musiikkiin ja ilmariin :keijo: Oho.
Yöllä havahduin ja pistin koneen pois, käänsin kissan kanssa kylkeä ja heräsin puoli kahdeksan aikaan ihan itekseni :friikki: En tosin jaksanut nousta, vaan pistin koneelta sarjan pyörimään ja katselin sitä. Shinya oli yllättävän pitkään aika rauhallinen. Vasta lähempänä yhdeksää alkoi se normaali kiusaaminen.
Nousin ja jatkoin sarjan katsomista, join vähän teetä ja söin jotain pientä.
Aamu meni siis todellakin hyvin, hyvin rennosti. Kyllästyin sarjaankin, pistin sen pois ja hengasin hetken hiljaisuudessa.

Äsken kävin pyörälenkillä tässä lähimaastossa. Täällä on aika kivaa omakotitaloaluetta ja tasaista maastoa. Myös kivasti hiekkatietä ja asvalttia sekaisin.

Nyt mä kriiseilen ruuasta. Mitä mää syön tänään? :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja skray » La 20 Syys 2014 12:48

Tähän lauantaiaamuun on mahtunut jo paljon enemmän tekemistä kuin moneen muuhun lauantaiaamuun yhteensä, että en kerennyt tulla tänne kirjottamaan siitä kuin nyt vasta iltapäivän puolella.

Aamulla kissu tuli herättämään puol 7, ei niin kiva.
Keitin kahvia ja katsoin Matlockia, ihan kiva.
Pesin takit, jotka on odottaneet pesua toukokuusta asti, tosi kiva.
Lähdin pyöräilemään sumussa, erittäin kiva.
Katsoin vähän Halv åtta hos migiä, ihan kiva.
Päätin tehdä kaalilaatikkoa, nami kiva.

Tähän asti siis ihan kelpo kiva päivä!
skray

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 21 Syys 2014 11:43

Mä nukuin taas varmaan 11 tunnin unet. Vai oliko se sitten taas aamupäikkärit, koska jossain vaiheessa muistan katsoneeni kelloa ja se oli 8 ja jotain :keijo: ja kääntäneeni kylkeä. Mutta voin sanoa että nukkuminen teki tosi hyvää. Perjantain ja lauantain välisenä yönä olin kuitenkin baarissa ja menin nukkumaan vasta viiden jälkeen. Heräsin kuitenkin eilen puoli yhdeltä, mutta olin silti ihan sippi illalla.

Saatiin kaverinkin kanssa tehtyä sunnuntailenkki eilen, niin tänään ei tarvitsisi lähteä. Toisaalta mun tekisi mieli tehdä jotain. Perjantaina sain pikaisesti imuroitua, mutta pyykkiä pitäisi pestä ja tiskata. Tekisi mieli kyllä pyyhkiä lattiat. (Koskakohan senkin olen viimeksi tehnyt? :O ) Ulkona tosin näyttää sen verran harmaalta, että voisin ihan hyvin hyvällä omallatunnolla katsoa vaikka We want moren eilisen jakson ja vaikkapa Yle Femman Eurooppa/Euroviisuvisan. :keijo: Päätin, että sen saa kuitenkin tehdä vasta siivoamisen jälkeen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja L-S » Su 21 Syys 2014 12:20

Mä en meinannut saada unta. Katsoin sitten We Want More -ohjelman ja kuuntelin Yle Areenasta Alivaltiosihteeriä. :P En ole kuunnellut aikoihin Alivaltiosihteeriä, mutta eilen se mainittiin Hesarissa ja tuli mieleen, että voisi kuunnella. Se oli kyllä piristävää. Oli taas sellainen olo, ettei jaksa lukea, vaikka se olisi varmaan auttanut paremmin nukahtamisessa. Ehkä, en tiedä.

Tänään pitäisi ehkä tehdä vähän töitä ja periaatteessa voisi mennä salillekin, toisaalta en millään viitsisi. Ehkä pitäisi tehdä kotona jotain liikuntaa.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 21 Syys 2014 20:05

Aamupäikkärit on semmoiset että on vähintään tunnin ensin hereillä. Ei se että kääntää kylkeä :keijo:

Mut herätettiin 7:45 :epäilevä:
Nousin kahdeksan jälkeen ylös ja kymmeneltä olin jo pyörän selässä. Meni vaan hermot siihen aamuheräämiseen. Aamut on mun tärkein uniaika, kun en mä pääse nukkumaan ennen yhtä yöllä.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja damn » La 04 Loka 2014 09:26

Huomenta.
Eilen illalla kävin kaverin kanssa katsomassa yhden keikan, mutta olin niin väsynyt viikon jäljiltä, että lähdettiin suoraan sieltä kotiin. Tänään heräsinkin virkeänä ilman krapulaa kahdeksalta, nämä aamut on viime viikonloppuina olleet aika vähissä, kun aina sekä perjantaisin, että lauantaisin on ollut kaiken maailman kissanristiäisä, keikkoja ja muuta. Mukavaa, kun kerrankin ei ole täyteen buukattu viikonloppu. Leivon tässä sämpylöitä ja kunhan ne ovat valmiita, keitän pannullisen kahvia ja katson netistä hyviä sarjoja ja lojun kotosalla koko päivän. Illasta lähden taas yhtä keikkaa katsomaan kavereiden kanssa. Viikonloppu :sydän: .
damn

ViestiKirjoittaja L-S » Su 12 Loka 2014 14:22

Eihän nyt enää aamu ole, mutta viikonloppuasiaa kuitenkin. Nimittäin kysymys siitä, onko teidänkin viikonloppunne aina täynnä mahdollisuuksia? :keijo:

Esim. tälle päivälle olen heräämisen jälkeen asettanut runsaasti odotuksia. Voisin käydä ulkona, lajitella ja pestä pyykkejä, vilkaista ainakin kahta eri työasiaa, tehdä jotain selkäkipuihin toivottavasti auttavaa joogaa, siivota kahvi- ja tee-kaapin... varmaankin jotain jää taas tekemättä, vähintään tuo viimeinen. Lisäksi mainituista asioista kaksi vähän kuin kumoaa toisensa, eli se että istuu tietokoneen ääressä tekemässä töitä ja yrittäisi tehdä jotain selkäkivuille. :keijo:

Ulkona kävin jo lyhyesti, vaikka sitä ei mitenkään lenkkeilyksi voikaan kutsua, ja koneellisen pyykkiä laitoin pyörimään. Koska täällä ei mahdu kuivattamaan enempää kuin koneellisen, tuo toinen kasa jää lojumaan ja odottamaan sopivaa hetkeä. Nyt harkitsen viitsisinkö tehdä töitä vai keittäisikö kahvia. :keijo:
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 12 Loka 2014 20:22

Musta tuntuu että viikonloppuisin kuuluisi tehdä jotain hyödyllistä eikä vain makoilla kotona.
Mähän nyt ns. hengailen muutenkin vain kotona arkisin, joten sekin ehkä lisää sitä fiilistä että jotain pitäisi tehdä arjen ulkopuolella.
No, tänä viikonloppuna olin lastenvahtina ja ens viikolla on puutalkoot. Trolloloo nii.

Mun aamu oli tänään kyllä erijännä. Ensin heräsin aamuyöllä, kävin vessassa ja koira herätti lapsen. Vein lapsen takaisin nukkumaan ja menin itsekin jatkamaan unia. Aamun puolella koira tuli herättämään mua, samoin lapsi ja lopulta heräsin siihen kun koira kiipesi mun ja Tuusin väliin tökkimään molempia. Tosi reilu eläin :keijo:
Koira tuli siis ulkoa ja oli kylmä ja kostea. Tuusin kanssa ei kauheasti arvostettu.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 13 Loka 2014 22:23

Mä vielä lauantaiaamuna ajattelin, että kyllä varmasti pesen noi olohuoneen ikkunat ja sitten huomenna (eli sunnuntaina) kasataan kirjahylly ja laitetaan lamppu kattoon ja pesen kaikki vauvan vaatteet ja muut tekstiilit. Ja koska kaiken tuon jälkeen jää varmaan joutilasaikaa, voisin lukea paria kasvatusopusta ja neuloa villapöksyt valmiiksi sekä käydä kävelyllä.

Lauantai: Kävin ostamassa pitkät neulepuikot. Tein "pikaruokaa" (pastaa ja jauhelihatomaattikastiketta), päivitin blogin ja kattelin telkkaria. :haukotus:
Sunnuntai: Aamuyöstä paimensin miestä, ettei se jää nukkumaan olohuoneen lattialle tai pää vessanpönttöön. Nukuin puoli seitsemästä puoleenpäivään. Loppupäivä sohvalla lojumista jossain kummallisessa myötätuntokrapulaolossa. :friikki:

Ihan joka viikonloppu ei mene yhtä puihin mutta yleensä aina suunnitelmia ja odotuksia on enemmän kuin tekoja. :P
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja skray » Pe 17 Loka 2014 22:42

Mä oon yleensä vähän niinku tää: http://www.inprnt.com/gallery/sarahseea ... e-vs-i-am/
Yleensä illalla nukkumaan mennessä ja aamulla vielä on hyvät ja huiput suunnitelmat koko päivälle kaikesta, mitä pitäis saada tehtyä. Parhaimmillaan istun koko päivän sisällä koneen ja telkkarin ääressä, enkä tee mitään. Paitsi ehkä ruokaa, jos on pakko. Laiska paska yksinkertaisesti.

Huomiselle on pari tavoitetta. Siivota kämppä ja käydä kaupungilla. Jes.
skray

ViestiKirjoittaja damn » La 18 Loka 2014 11:42

Heräsin kuudelta, kun kissat taas herätti. Koitin siinä vieä torkkua, mutta ei siitä mitään tullut. Onneksi sentään ilma on hyvä, niin ei niin paljoo vituttanut. Söin aamupalaa ja join kahvit kaikessa rauhassa ja kävin parin tunnin lenkillä. Ihana syksyinen ilma :sydän: . Nyt on pakko nukkua parin tunnin päiväunet, kun ne yöunet jäi kovin vähäisiksi. Sitten kauppaan, ruuanlaitto hommiin ja neljäksi kaverin luo laittamaan sen hiuksia ja juomaan viiniä. Muitakin kavereita tulee myöhemmin ja sitten kuppilaan. Yhden kaverin tuparit olisi myös, mutta saa nähdä kerkeenkö siellä käydä kun on niin paljon ihmisiä, joita pitäsi keretä nähdä.
damn

ViestiKirjoittaja L-S » La 18 Loka 2014 11:49

Hienoa, etten ole ainoa, jonka viikonloppu on täynnä mahdollisuuksia. :keijo:

Viime sunnuntaina toteutin lopulta kuudesta listaamastani asiasta neljä: kävin ulkona, tein kahdesta työjutusta toista, pesin pyykkejä ja tein joogaa. Tälle päivälle suunnitelmana olisi käydä kaupassa, tehdä vähän perussiivousta, tehdä taas yhtä työjuttua... ja tekisi mieli myös leipoa jotain, esimerkiksi jotain sellaista mitä voisi ottaa evääksi maanantaina, mutta en tiedä mitä se olisi ja se vaatisi suunnittelua. Mutta illalla aion silti katsoa telkkaria. :keijo:

Toistaiseksi olen vasta syönyt aamupalan.
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Suvi » La 18 Loka 2014 12:17

Mullakin olisi tänään suuret suunnitelmat: käydä kävelyllä, esim. Itikseen, ostaa uusi vessaharja, siivota kylppäriä, imuroida, tehdä ruokaa, soittaa äidille, pestä lakanoita...

Tähän mennessä olen saanut syötyä aamupalan ja katsottua eilisen Vain elämään. :keijo:
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 18 Loka 2014 18:13

Juu juu on se aamu, ainakin jossain päin maailmaa. :P

Mies lähti viettämään iltaa veljiensä kanssa, ite oon ollut laiska kodin hengetär ja perunarieskojen paistamisen lisäksi tiskannut vähän. Tölkki kondensoitua maitoa (meinasin kirjottaa denaturoitua :virne: ) kiehuu hiljakseen kattilassa toffeeksi, jos sais tänään tai - todennäköisemmin - huomenna tehtyä vaikka ällömakeeta kääretorttua. Valmista ohjetta ei täytteeseen oo, sovelletaan kuten aina. :virne:

Kuukausien tauon jälkeen kaivelin tänään esille vesivärit ja levittäydyin olkkarin lattialle sotkemaan paperia ja juomaan rommia. Oon ruosteessa ja siinähän se sitten iski, vanha tuttu ahdistus, kun en osaa enkä pysty. Mutta en prkl anna sen lannistaa, ihmekös tuo ettei tauon jälkeen suju luontevasti, eikä tuloksena ole vuosisadan mestariteosta. Pääasia, että otan sen siveltimen käteen ja teen jotain, ainoastaan tekemällä oppii.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa