Iholla, 3.kausi

Iholla, 3.kausi

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 11 Syys 2014 10:24

Mitä?! Uusi Iholla-kausi on alkanut eikä meillä ole ketjua! Koska tämä kausi on hyvä! Viime kausi meni vähän siihen että mietin jo jossain välissä kauanko tämä voi toimia tälleen. Ja sitten tulikin miehet kehiin.

On vain jotenkin virkistävää päästä miesten pään sisään. Enkä ole vieläkään (reilussa viikossa) löytänyt miehistä inhokkia, sitä sellaista jonka ajatuksiin ei saa mitään tarttumapintaa.
Symppaattisin on ehkä Esko (ja hänen avopuolisonsa). :pusu: Eikä ehkä vähiten siksi että bongasin Eskon reilu vuosi täällä "mun huudeilla" kävelemässä kamera kädessä muutamankin kerran, ja näitä jaksoja katsoessa on selvinny että heidän pesue asuu tien toisella puolen. :keijo:

Entäs muut? Katsooko kukaan muu? :aukku:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

Re: Iholla, 3.kausi

ViestiKirjoittaja Emilia » La 13 Syys 2014 20:37

Mä olen nyt katsonut pari jaksoa. Ne kaudet, joissa naisia on ollut pääosissa, eivät ole mua kauheasti kiinnostaneet. Jostain syystä miehet on mielenkiintoisempia. :pepsodent: Nyt vasta hokasasin muuten, että noita jaksojahan on tullut jo vaikka kuinka monta. :kauhistunut: Pitänee katsella noita tänään Katsomosta, kun Pomppiskin on syventyneenä jalkapalloon.

Tähän mennessä suurimman vaikutuksen on tehnyt Yrjänä. Melankoliassa on jotain vetoavaa. Se yksi eronnut perheenisä (roskakuski?) on puolestaan vähiten kiinnostava. Rovio-tyyppi oli jossain ynnämuut-kategoriassa, ei ole tehnyt vielä suurempaa vaikutusta. Wildiksen kehumasta Eskosta en vielä edes tiedä, kuka se on. :keijo:

Palaan analysoimaan, kun olen katsonut useamman jakson. :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 16 Syys 2014 17:48

Edellisestä kaudesta U totesi ykskantaan, että "Nääkö on siis mielenterveyskuntoutujia kaikki" :virne: ja sen seuraaminen jäi vähän siihen. Miesten iholle en ole ehtinyt vielä päästä.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja theia » Ti 16 Syys 2014 20:29

Mulla on nauhalla tuolla odottamassa edellinen jakso, koska siinä taitaa olla vihkimässä sama nainen kun meillä oli :sydän: :virne:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 18 Syys 2014 09:40

Okei, ny mua sit ärsyttää Esko. Tai lähinnä sen avopuoliso Karoliina. Tää piti olla miesten Iholla-kausi, ja ny Eskon kohdalla eniten äänessä on se Karoliina, ei Esko ite. :norsu:

Ei mulla muuta. Paitsi että ihanaa että Yrjänä (ja sen puoliso) saa sen paljon toivotun lapsen. :hymyhali:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Shay » To 25 Syys 2014 17:01

Wildchild kirjoitti:Okei, ny mua sit ärsyttää Esko. Tai lähinnä sen avopuoliso Karoliina. Tää piti olla miesten Iholla-kausi, ja ny Eskon kohdalla eniten äänessä on se Karoliina, ei Esko ite. :norsu:

Sama! :femmat: Musta tuntuu, ettei Eskosta oo oikein yhtään pätkää, missä se ois yksin. Ja yleensä sen emäntä kantaa kameraa ja selittää sinne... Ärsyttävää...

Mun ehdoton suosikki on biojätekuski (ei roskakuski hei :virne: ) Jukka. Se on vaan niin järjettömän sympaattinen kaveri, joka ei yritä olla tekosyvällinen, kuten ehkä Patrick ja osin Yrjänäkin välillä. Aito suomalainen mies.

Terosta ei oikein saa mitään muuta irti kuin, että se tykkää tanssia ja kukaan ei oikein tajua sitä, kuinka paljon se tykkää tanssimisesta ja se on niinku sen unelma.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Emilia » To 25 Syys 2014 18:23

En mä sitten jaksanutkaan katsoa tätä. :P Muutaman jakson mutta siihen jäi. Ei vaan oikein iskenyt kuitenkaan, vaikka aluksi ajattelin, että saattaisi olla mielenkiintoinen.

Tavallisten ihmisten tavallisia ongelmia ja tavallista elämää. Mulla on jo, kiitos! :)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja theia » Pe 26 Syys 2014 08:12

Emilia kirjoitti:Tavallisten ihmisten tavallisia ongelmia ja tavallista elämää. Mulla on jo, kiitos! :)

Aamuväsy, mä aloin hekotella tälle kommentille täällä töissä. :virne: Sain pitkiä katseita :D
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 26 Syys 2014 09:09

Shay kirjoitti:Terosta ei oikein saa mitään muuta irti kuin, että se tykkää tanssia ja kukaan ei oikein tajua sitä, kuinka paljon se tykkää tanssimisesta ja se on niinku sen unelma.

Joo! :läps: Onneksi sitä ny on näkyny vähiten. Ei loppujen lopuksi haittaa ollenkaan.

Tosta Eskon Karoliinasta että näin sen toissapäivänä tossa niiden kotitalon edessä. Vähän teki mieli käydä sanomassa että "voisitko antaa Eskon kuvata ja höpöttää ilman että sä oot koko ajan mukana?", mutta mitä hyötyä siitä enää on. :P :virne:

Jukka on kyllä symppis! Just sellanen että anna mä tuun rutistamaan ku sillä on paha mieli. :hullu:

Tällä viikolla hekottelin Patrickille kun hää läks frendinsä kanssa vaeltamaan Kevolle. Ja sitten ne sekoili jotain bensajuttuja siellä "mun huudeilla". :keijoei:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 26 Syys 2014 12:40

Luin Hesarista kommentin liittyen tähän sarjaan ja lähes identtiseen arvioon oli tultu. Roskakuski on ainut, joka oikeasti näyttää arkeaan. Yksi on sysännyt kameran vaimolleen ja tanssija tekee lähinnä mainoksia itsestään. Muidenkin koettiin enemmän esittelevän erikoistilanteita kuin arkea.

(Hauskaa ottaa tälleen kantaa jaksoakaan näkemättä. :keijo: )
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 26 Syys 2014 14:16

Pascal Lemoix kirjoitti:Luin Hesarista kommentin liittyen tähän sarjaan ja lähes identtiseen arvioon oli tultu. Roskakuski on ainut, joka oikeasti näyttää arkeaan. Yksi on sysännyt kameran vaimolleen ja tanssija tekee lähinnä mainoksia itsestään. Muidenkin koettiin enemmän esittelevän erikoistilanteita kuin arkea.

Mä oon huomannu että tällä kaudella tää koko kausi on leikattu aivan erillä tavalla kuin aiemmat kaudet. Aiemmin niiden jutut ja muut on edennyt loogisesti eteenpäin, nyt nää miesten jutut on pätkitty niin että esim. tällä viikolla yksi päivä oli ns. matkapäivä Yrjänällä ja Patrickilla, vaikka selvästi jätkät ollu aivan eri vuodenaikaan liikenteessä. Mutta koska molemmat matkusti, ne on haluttu sit lätkästä samaan jaksoon.

Miksi ei voi näyttää näitä miesten juttuja siinä järjestyksessä kuin ne on kuvattu? Onko se sitten muka liian tylsää? Vai eikö nää miehet oo kuvannutkaan niin että olisi voitu leikata kausi kokonaan etenevästi? En tiedä, mutta loppujen lopuksi aika häiritsevää. Ja se on se mikä saa tästä kaudesta vähän teennäisen olon.
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 29 Syys 2014 17:51

Kauden hauskin hetki. Jukka sammui bussipysäkille kameran kanssa. :virne: Kamerassa vissiin automaattitarkennus päällä. :virne:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 30 Syys 2014 09:49

Shay kirjoitti:Kauden hauskin hetki. Jukka sammui bussipysäkille kameran kanssa. :virne: Kamerassa vissiin automaattitarkennus päällä. :virne:

Joo! :rotflmao:

Harmi että juttu leikattiin sitten jatkumaan seuraavasta aamusta. Olisin mielelläni nähnyt miten Jukka selvisi siitä pysäkiltä himaan. :virne:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja iisa » Ti 30 Syys 2014 17:12

Hah, luulin ensin jonkun yrittävän varastaa kameran, mutta se tippuikin vain maahan. :virne:

Seuraan myös tätä kautta kuten edellisiä. Tämä menee vain parin toisen ohjelman kanssa päällekkäin, niin vasta tänään katsoin viime viikon jaksot ja eilisen. Ei kauheasti lisättävää edellisiin kommentteihin, Karoliinaa näkyy lähes Eskon joka kuvassa ja Teron elämään ei mahdu muuta kuin tanssi, hohhoijaa.
Omat suosikkini miehistä on Yrjänä ja Jukka. Esko ärsytti aluksi yhtä paljon kuin Patrick, mutta ei enää. Jukka elää ihanan tavallista elämää, herättää lapset kouluun ja kasvattaa, friteerattua banaaniakin oli ainakin pakko maistaa. :) Yrjänä on välillä liian, miten sen sanoisi, teatraalinen, yhdessä jaksossa koko ajan laulatti ja vaimoa(?) otti päähän niin hän meni siihen oviaukkoon laulamaan tai että pitäi maahan asti mennä makaamaan hyvän kuvan takia (no, joskus toki näin on, mutta mun mielestä se oli vähän liikaa). On kuitenkin mieleenkiintoinen ihminen.
ja miksi sinä
olet aina niin surullinen
iisa

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 30 Syys 2014 19:26

Sarjan alussa Yrjänä ja Esko tuntuivat suosikeilta. Joku Jukassa ärsytti muo alussa.

Nyt olen kyllästynyt sekä Yrjänään että Eskoon. Patrick ärsyttää kokoajan enemmän ja Tero jatkaa samaa mitäänsanomaatonta linjaansa. Mutta se Jukka, ai että se on ihana. :hullu: Tällaiseen arkea (pääsääntöisesti) rakastavaan ihmiseen vetoaa tuo arkisuus ja tavallisuus. Ja onhan Jukka muutenkin mahtava tyyppi ja niin ihanan aito!

Wildchild kirjoitti:Miksi ei voi näyttää näitä miesten juttuja siinä järjestyksessä kuin ne on kuvattu? Onko se sitten muka liian tylsää? Vai eikö nää miehet oo kuvannutkaan niin että olisi voitu leikata kausi kokonaan etenevästi? En tiedä, mutta loppujen lopuksi aika häiritsevää. Ja se on se mikä saa tästä kaudesta vähän teennäisen olon.

:femmat: Aina on samaan aikaan paha olla tai matkoja tai jotain. Mun mielestä se tekee jaksoista liian yksiulotteisia. Esim. matkajakso oli sellainen, että en vaan jaksanut katsoa. Yli puolet jaksosta tuli hypittyä yli. Miten voi muka huomioida miesten kehitystä eri asioissa, jos jaksot eivät etene kronologisesti? Juuri sitä kaipaisin. :(
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

Paluu Leffa.tv