Aranwe kirjoitti:O'Hara's stout on myös erittäin hyvää, mutta ei sitäkään ole tullut muistikuvieni mukaan kuin kahdessa baarissa vastaan, joista toinen Helsingissä, mutten nyt tietenkään muista, että missä.
Netistä löytyneen kuvailun perusteella tuo voisi olla etsimäni olut. Hinta (yli 5 ) tosin pikkuisen hirvittää, mutta jos tuo on sitä oikeaa olutta, ostanen sitä silloin tällöin. Nyt on yksi O'Hara's stout jääkaapissa odottamassa juomista. Saa nähdä, koska tulee sopiva hetki sen korkkaamiseen. 
Mutta voin siis hyvillä mielin jatkaa etsintääni. 

puolikarkea kirjoitti:Pitkäripaisen hyllyssä nökötti pääsiäissesonkituotteita. Hedelmäoluiden ystävänä Neuzeller Kloster-Bräu Apfel Bier oli vaan pakko-ostos. Hyvää ja miellyttävän omenaista, maa tykkaan.

Oli todella hyvää ja 7 % alkoholipitoisuudesta huolimatta alkoholi ei maistunut liikaa. Maku oli riittävän voimakas ja humala ei maistunut liikaa. Oikein hyvää nautiskelujuomaa.
Ihanan tumma ja voimakas, ei liian humalainen. Ostan varmasti muulloinkin!
(Lisäksi sivulla lukee myös varastosaldo.
) Eli nyt ei tarvitse mennä summissa valittelemaan lähi-Alkoon huonoja valikoimia, vaan voi suosiolla mennä toiseen Alkoon, jos mieleistä olutta ei löydy lähi-Alkosta.
En tiedä, saako näitä kaupasta tai Alkosta, mikä on tietty harmillista. Pitääkin katsoa ensi kerralla vähän tarkemmin. 

Enough said...
marenkienkeli kirjoitti:Hairahduin alkoholittomaan olueen. Paria hyvää alkoholitonta olutta olen maistanut, mutta Rainbow tumma lager, alkoholiton olut maistuu lähinnä pilaantuneelta kotikaljalta. Joo, en osta toisten.
Shay kirjoitti:Rainbow?Enough said...

marenkienkeli kirjoitti:Mun mielestä Rainbowta parjataan monesti ihan turhaan. Yleensä se on samaa tavaraa kuin joku kalliimpi, mutta pakattu eri pakettiin.

Rainbow kahvi ei ole samaa kuin se Juhla Moka, eikä oikein mitään muutakaan juotavaksi kelpaavaa. marenkienkeli kirjoitti:Mutkun mä yleensä tykkään enemmän tummista oluista. Nikolaita siis täytynee joskus kokeilla, jos tulee alkoholittoman oluen tarve.
Mun mielestä Rainbowta parjataan monesti ihan turhaan. Yleensä se on samaa tavaraa kuin joku kalliimpi, mutta pakattu eri pakettiin.

Mutta noin muuten suosittelen!

Mutta on se hyvää. 
marenkienkeli kirjoitti:Samuel Smith Organic Chocolate Stout: Hämmentävin olut pitkään aikaan (ikinä). Yleensä suklaaoluissa on vain himpun verran suklaisuutta, mutta tässä sitä oli vaikka millä mitalla. Tuoksuu lähinnä kaakaolta ja maistuukin voimakkaan kaakaoiselta kahvisella vivahteella. Välillä tuntui, että mä en tiedä, onko tää stout vai tumma kaakao.Mutta on se hyvää.
Alkutuntuma oli omituinen viskikaakaoliköörinen. Ei oikein maistunut mulle. Oli kuitenkin suklainen tosiaan, toisin kuin muut suklaaoluet, joita olen maistanut.
Vaahto katoaa todella nopeasti.
Limetillä maustettu olut. Ja sitten se, mihin samaistuin eniten: "Meidän Veikko käy vähän hitaalla".
(Hitaasti kypsytetty tumma lager.)
Jatkoon!
Prismasta löytyi Bavarian alkoholitonta omenaolutta! 
Ulkomailta löysin vastaavaa San Miguelin omenaolutta, mutta sitä ei ole löytynyt Suomesta.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa