Koin sen kuitenkin hyvänä asiana, en olisi kestänyt jaksoa uudestaan. Apulanta on mulle niin henkilökohtainen, niin iso ja tärkeysasteikolla tosi korkealla, ettei sille kauheasti löydy seliteltävää. Kipuni eivät ole kuolleet huutamalla lattialla, mutta välistä se on helpottanut sitä vähän. Apis-angst on vienyt mua uusiin ulottuvuuksiin ja auttanut elämässä eteenpäin. Ei siis ehkä tartte selittää minkälaisen järkäleen kanssa painiskelin.
Yritin kuitenkin vähän samaa mitä L-S, etäännyttää itseäni, mutta eihän se toiminut. Koivuniemi sai mulle palan kurkkuun aikalailla heti. Kyyneleet sain räpyteltyä sisälle suurimmalta osin, mutta muutoin oli kyllä ihan rikki. Vaikkei Koivuniemi sillä lailla yllätyksellinen ollut, niin ihan älyttömän hieno! Tykkäsin ihan älyttömästi. Erityisesti ehkä semmoisesta herkkyyden ja roisimman puolen liitosta, johon samaistun ihan sormia napauttamalla. Vaikka Koivuniemellä oli rytmillisiä ongelmia, ostin version silti omakseni heti. Ihana Paula
Elastisen vedon aikana puhuttiin että siinä oli jotain tsiikkimäistä. Silti se oli hienosti näkemys yhteiskunnasta.
Vesala
Sanoin biisin jälkeen että jo pelkästään sen biisin takia voisin mennä Vesalan soolokeikalle. Samassa biisissä PMMP:n ja Apiksen fiiliksiä ja niiden symbioosin tuoma tunnemyrsky. Plus se, että se biisi on tärkeä muutenkin. Biisissä oli myös jotain hypnoottista. Mua kiehtoi myös se, että Vesala veti oikeasti koko biisin yksin, ilman bändiä. Ihan tajutonta!
Ihan vaan out of this worlf
Samuli nyt oli Samuli. Yhyy ja pillitys ja kirosanoja. Mutta Vesku ja Armo. Armo ja Vesku
En saanut sanottua mitään muuta kuin "paska Vesku" sen pillittämisen keskeltä. Paska as in ettäs kehtas. Mulle se oli juuri semmoinen elämää suurempi ja liikaakin. Biisiin liittyy juuri niitä omia muistoja. Armo oli myös niitä, joita etukäteen pelkäsinkin. Ja näköjään syystä.
Onneksi näin sen vain kerran. En tiedä kestäisinkö uudestaan.
Jäi sitten Armon jälkeen niin tyhjä olo, että Jennin versiosta muistan vain sen pelottavuuden ja maagisuuden, mutta myös ehkä semmoinen ennalta-arvattavuuskin. Vaikea kuvitella Jenniä laulamaan rokkia rokkina
Huhhuh. Vielä pitäisi kestää Samuli ja Koivuniemi. Elastisen uskon olevan kevyimmästä päästä. Jennistä en vielä tiedä.

Ei edes oikein jäänyt mieleen, mitä kukakin esitti, vaikka ohjelman katsomisesta on vain 3 päivää.
Elastinen nyt tekee vähän kaikki biisit samalla kaavalla. Ei oikein uutuusarvoa. Kokonaisuus oli melko laimea.
Ilo ja energiahan on juuri se, mitä myös rap-musiikista itselleni kaipaan ja mistä syystä sitä kuuntelen, vaikka se ei tuntuisi sopivan mulle.
(Ja kyllä, lasken itseni tässä yhteydessä nuorisokategoriaan.)...Tai saattaa olla, että jonkun uusinnan olen kerran nähnyt Spede showsta, jossa Nasse-setä oli. 
Elastinen itse ainakin vähän päälle kolmekymppisenä tuntui tietävän Nasse-sedän, viittasihan hän Nasse-setään myös Nauravassa kulkurissaan, mistä syystä Nasse-setä oli hauska päännyökkäys takaisinpäin.
. Nythän hän oli uskaltanut oikeasti tehdä uuden version!
-olon.
Että onko se vaan minä vai onko kukaan muu huomannu samaa?