Hotellit kuntoon, Jyrki Sukula

Hotellit kuntoon, Jyrki Sukula

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 12 Marras 2014 22:12

Olen löytänyt tämän sarjan vakiosarjakseni keskiviikkoon. Tänään päättynyt kaksiosainen jakso hotelli Joronjäljestä on ollut ehdottomasti huikein tähän asti. :rotflmao: :keijo: :pahis:

Katsoin huvikseni paikan nettisivuja uudistuksen jälkeen. Huonehinnat ovat edullisia, mutta esimerkiksi sauna on käytössä tilauksesta ja maksaa 20 euroa tunti. :hämillään: Sopii kyllä täysin tuohon yritykseen. Uima-altaasta ei ollut mainintaa, mutta siinä on muhinut vuosikausia sekalaiset romut, joten ööö...
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

Re: Hotellit kuntoon, Jyrki Sukula

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » Ke 12 Marras 2014 22:20

Mä just hehkutin tätä Joronjälkeä irssissä, en ole ohjelmaa katsonut aiemmin mutta siis ihan hillitön tämä hotelloitsija. :pepsodent:
Kumkvatti
yybersalama

ViestiKirjoittaja Emilia » To 13 Marras 2014 16:44

Aika monen jakson kohdalla on kyllä tullut tunne, ettei Sukulan käynnistä ole joko mitään muuta hyötyä kuin uudet huonekalut hotellille. Tai sillai, ettei niissä lopulta kauhean paljon korjattavaa ole edes ollut. Toi Joronjälki on kyllä uskomaton mesta. Itse olen ehtinyt katsoa vasta ekan osan.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja theia » To 13 Marras 2014 17:20

Ei olleet tulleet uudet jaksot nauhalle :o:

Jyrki Sukulan kuntoonlaittamisia on seurattu täälläkin. Kuppiloitakin tuli katsottua, laittoivat kotikaupungissain kuppilan kuntoon. Se oli "kunnossa" kuukauden-kaks ja sitten meni kyllä alamäkeä ja lujaa... Ja nyttemmin sen kuppilan tilalla on uus kuppila :keijo:
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja L-S » To 13 Marras 2014 21:42

Mä katsoin yhden jakson, kun siinä oli sukulaisen puoliso, joka on töissä sarjaan mukaan päässeessä hotellissa. :keijo:
Joronjälki-jaksoakin katsoin vähän, kun irkissä kehuttiin sitä. Sekä Joronjälki-jaksossa että tuossa toisessa näkemässäni tuntuivat hotellia pyörittävät ihmiset olevan aika ulalla koko hommasta, mutta inttämishalua kyllä löytyi ja Joronjäljen tapauksessa mielenkiintoisia selityksiä. :P

Mun on jotenkin vaikea sietää noin syvällä pää pensaassa olemista tai oikeammin sitä, että virheitään ei voi millään myöntää. Vaikka ymmärränhän mä, että virheiden myöntäminen on vaikeaa, ja mä en ainakaan ikinä osaisi pyörittää hotellia. :keijo: Toki se kuuluu varmasti sarjan dramatiikkaankin, vaikea tietää miten paljon tätäkin on käsikirjoitettu. Mutta en tiedä kestänkö katsoa sitä pidemmän päälle, vaikka tavallaan se onkin viihdyttävä, Sukula itsekin on hauska.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

Paluu Leffa.tv