). Olen onnellinen mun ystävistä, oon onnellinen että mulla on niin mahtava perhe - se minkä sain syntymässä ja se minkä olen saanut tässä parin vuoden sisällä. Oon onnellinen että on niin paljon mitä odottaa ja oon onnellinen tässä hetkessä.

Ja Lyyrallekin osanottoni.

Ihan sunnuntai.

Oon nyt kaks päivää pyykännyt, silittänyt, viikannut, järjestellyt ja ideoinut. Herranjestas. Kai tää sitten on jotain pesänrakennusviettiä mutta voimille kyllä käy.
Huomenna taidan vain löllötellä ja katsoa telkkaria.
Tänään sushia 
Laivan buffa 
kun oon vasta su klo 23:10 helsingissä ja ma meen klo 8 duuniin
Paree olla kiva viikonloppu että on sen arvosta!
Tosin "onneks" ei tarvii kotiin asti mennä vaan pääsen siskolle yökyläilee niin on yössä pari tuntia enempi. Mut silti.Triple H kirjoitti:Kaivoin itse itseni naftaliinista ja aion rykästä viestejä sinne ja tänne. Tykkäät kuitenkin.

Tervetuloa takaisin Triple!Triple H kirjoitti:Juu, nopeesti ne päivät muuttuu viikoiksi ja viikot kuukausiksi.

Smitty kirjoitti:Triple H kirjoitti:Juu, nopeesti ne päivät muuttuu viikoiksi ja viikot kuukausiksi.
Samisfemmat
Tervetuloa takaisin
) venyttämisen ja kipeän lavan manipuloinnin jälkeen. Vähän semmoinen olo, että mitähän siitä tulee, kun alkujonotus tapahtui ulkona. Onneksi oli lämmintä mukana. Mehän jonotettiin lumisateessa osittain. Onneksi oli pressu minkä alla könöttää.
Ja me päästiin katsomaan siellä pyörinyttä Hobittia hetkeksi. Se, jos mikä oli aivan täydellinen huipentuma! Sviitin katsomossa oli täydellinen äänentoisto, kuva todella selkeä ja oikeasti itketti se miten kaikki napsahti kohdalleen. Bonuksena oli vielä paikkoja esitellyt erittäin söpö kundi. Once in a lifetime-yö, uskoisin.

Olen niin ärsyyntynyt!! Miehet
. Lopetin viime yönä jutun sen tyypin kaa mitä oon tapaillut. Muuten hyvä tyyppi, mutta saakelin mustasukkainen. Viime viikonloppuna olin kolmen miespuolisen ystäväni kaa baarissa(kaikki varattuja, eivät todellakaan yritä iskeä minua) ja silloin jo toi tyyppi häipyi paikalta, kun oletti että mun naimisissa oleva ystävä ja minä siinä toisiamme liehitellään. Silloin jo vähän asiasta hermostuin, mutta annoin asian olla, koska ajattelin sen olleen vain väärinkäsitys. Eilen joku mies tuli iskemään minua baarissa, juttelin sen kanssa hetken, mutta kerroin siinä että olet ällöttävä limanuljaska, enkä lähtisi mukaasi mistään hinnasta. Kun olin tämän keskustelun lopettanut niin tapailutyyppi oli häipynyt ja sain viestin "lähdin, en jaksanut katsoa kun pelaat montaa peliä yhtä aikaa". Mitä helvettiä?? No en jaksa tollasta. Minulla on suurinosa nykyään tutuistani miehiä ja miehet kyllä tulee juttelemaan minulle baarissa, että ei siitä oikein mitään tule jos toinen on koko ajan mustasukkainen. Joten heihei mies, olen taas sinkku ihan kunnolla.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa