L-S kirjoitti:Itse asiassa juon glögini mieluiten joko ilman alkoholia tai sitten pienellä tujauksella jotain vodkan tapaista.
Mä en ole oikein koskaan punaviiniglögeihin tykästynyt. Aina välillä sitä tulee maisteltua, jos jossain on tarjolla, mutta ei se edelleenkään iske. 

Joku aika sitten jo vannoin, että pitää jatkossa olla tarkkana, etten osta sellaista, jossa sitä on mukana, koska se on ärsyttävän makuista, mutta enkös vaan unohtanut sen nytkin, kun kävin Ruohonjuuressa muilla asioilla ja heräteostoksena tarttui mukaan sitruuna-inkivääri-hunaja-tee, jonka epäilin auttavan flunssaan. Vasta kotona tarkastelin ainesosia lähemmin ja siinähän oli tietenkin sitä lakritsijuurta. On se ihan ok, mutta parempaakin voisi olla.
Nyt siis viimeisen viikon aikana on mennyt monta mukillista joka päivä. Huomaan, että pidän eniten vihreästä ja valkoisesta teestä, sellaisista joissa on jotain kivaa hedelmäistä makua. Mustat teet eivät niin kiehdo. Mulla on kuitenkin ollut paha tapa uteliaana ostella kaikkia erilaisia teemakuja silloin harvoin kun teetä ostan, niin kaapissa on monta puoliksi käytettyä paketillista. Osa niistä on vaan pahoja.
Lemppariteeni taitaa olla ihan Liptonin strawberry cupcake -tee, jota tulee joskus juotua ei-flunssaisenakin, vaikkapa talvi-iltana kuivakakun kanssa. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa