Eowyn kirjoitti:Emilialle paljon onnea!!![]()
Milloin on laskettu aika?
Toisaalta, voisi jo alkaakin kun ei tuolla töissä oikein huvita olla ja viime päivinä on tuntunut myös hieman ulkopuoliselta siellä.
Eowyn kirjoitti:Vaunuista puheenollen, meillä on Brion happy-vaunut, hirveen ketterät, mutta kamalan isot. Musta tuntuu että nykyään on vaunut isompia kuin 5 vuotta sitten, kun esikoinen oli vauva.

Helpotusta ei tuo sekään, että meillä ei ole autoa ja kaukalo pitää silti hankkia.Aurora B. kirjoitti:Mutta jos kärryjen valinta oli vaikeaa, niin turvaistuimien valitseminen vasta kauheaa oli, siinä kun on kyse tulevan nyytin turvallisuudesta. Siinä on loputon suo, josta pahimmassa hormonimyllerryksessä tulee paha mieli ja jopa itku.
Ei huvittaisi pistää satoja euroja tuotteeseen, jota ei käytä.
Onneksi käytettyjä on tarjolla ihan tuttavapiirissäkin, joten ei tarvitse ihan sikaa säkissä ostaa. 

Hyvä, että uni maistuu mutta jestas mä säikähin, et kuoleeko se nälkään, kun noin pitkä väli tuli. Toisaalta, paino oli neuvolatarkistuksessa noussut hyvin, joten en raaskisi alkaa poikaa kesken unien herättelemäänkään. 

Selvästi huutaminen johtui ilmavaivoista. Mun tisseistä ilmeisesti suihkuaa maitoa kovalla paineella, mikä aiheuttaa pojalle hotkimista ja sen seurauksena menee ilmaa vatsaan.
Hankin Cuplaton-tippoja, joiden pitäisi auttaa ja ainakin eilen poika oli täysin erilainen! Oikein seurallinen ja kiltti. (Ja hiljaa.
)
Alkuun ne falskasi joka kerta ja nyt kun olisi sopivan kokoisia, olen jo niin tottunut noiden kertakäyttöisten helppouteen, etten jaksaisi opetella uusia rutiineja. Pari kestoa päivässä ollaan kuitenkin käytetty. Poika vaan pissaa niin paljon, että noi pitää vaihtaa parinkymmenen minuutin välein. No, ehkä mä joku päivä jo totun. Pikkuhiljaa lisää noita kestojen määrää per päivä. Pesemisrumbaa meillä on muutenkin, joten sitä en kammoa.

Emilia kirjoitti:Prkl menee hermot. Pomppis ehdotti pahviastioita! Se mikään lastenkutsut ole...

Yritän uudestaan...
Pitää tsekkaa noi ellei sukulaismammoilta löydy tarpeeksi kahviastiastoa.
Nimiäiset on nyt sitten 8.3. Kutsut lähti postiin perjantaina. Niistä tuli lopulta ihan kivat, vaikka melko yksinkertaiset mun alkuperäiseen askartelusuunnitelmaan verrattuna. Alkuperäinen suunnitelma oli kuitenkin mahdoton toteuttaa, kun ei Pomppis auta tollasissa ja pojan kanssa pikkutarkka näperrys ei vaan toiminut. Sain kahdessa päivässä tehtyä kaksi kutsukorttia, joten vaihdoin suunnitelmaa ja ihan hyvä tuli - varmaan parempikin. 
Ihanaa, kun hän alkaa jo tajuamaan paremmin ympäristöään ja ottaa kontaktia.
Ei myöskään ole enää niin syliriippuvainen, joten arkikin toimii hieman helpommin. Tällainen on meidän poju:
Tämä taito tuli säännölliseksi ihan nyt viime päivinä. Aiemmin se oli vähän sinne päin, vaikka kuinka röyhtyytettiin.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa