Tuossa tänään kun mulla on tällainen tukivuoro, tuo (enemmän järjestelmien vastaava) esimies kyseli että mistä mun päätös kumpuaa, ja sanoi että todella harmi että tällaisen päätöksen tein.
Sille kerroin enemmän niitä oikeita syitä kun mitä omalle esimiehelleni
mm. että en enää halua olla suurennuslasin alla ja haluan olla vähemmän tekemisissä (ihmisistä vastaavien) esimiesten kanssa
Varmasti kertoo mun syyt eteenpäin, ainakin omalle esimiehelleen, mutta sou not. En halunnut kuitenkaan sitä mun päätöstä lähteä ruotimaan sille omalle esimiehelleni, joka oli se yksi suurimmista syistä ne sen möläyttelyt 
tosin tuo esimies tossa sanoi, että niillä on vähän auki aikooko ne rekrytä ketään, kun ei täällä meillä oo oikein sellaisia tyyppejä, jotka niiden mielestä soveltuisi. Tai että löytäis konsensuksen siitä
Oli vähän että kuseen joutuvat, kun pari jäämässä mammikselle kohtapuoliin, toinen nopeammin kuin toinen...OH WELL. ei oo mun ongelma

No, kyllä tää taas jossain vaiheessa helpottaa. On vain tällainen loman jälkeinen surullisuus päällä, kun Mieheke on taas kaukana. Onneksi ollaan jo yli puolen välin.
V**un Mac taas! Yritä sitten tehdä Matlabilla uutta koodia tai käyttää vanhaa niin eipä auta, jos Mac paskoo tekstitiedostonkin sellaiseksi, että siinä on jotain rivinvaihtoja piilotettuna.
Pitää ihme vippaskonsteja käyttää, että saa koodin toimimaan kuten haluan. Vielä en tosin ole keksinyt, miten sen tekisi.
Täysin epäinhimillistä toimintaa.
Aamuihmiset. 
Tullaan olemaan jatkuvasti sieltä myöhässä...

Aluksi ihmettelin sitä, mutta kun katsoi mitä pipertämistä niiden lasten syöminen oli, niin ei tarttenut miettiä kauaakaan. Ensimmäinen aamiainen oli joku leipäpala ja toinen hedelmä.