Nousin ylös ehkä puoli tuntia sitten ja nyt makoilen sohvalla lämpötyyny ristiselällä. Kipuja!
Tulispa noita nyt vähän useammin jo. Tänäänhän olisi ihan hyvä päivä syntyä, eikö!? 

Muut hengaa. Pitäisi vielä tehdä jotain ihmeellisiä juttuja ja käydä espoossa. En kyllä tiedä jaksanko, kun välistä hengitys on mitä on.
Äh. Mutta ei ole kyllä ihmeellisiä suunnitelmia päivälle. Kuuntelen Elastisen Rauhassa-konsertin levyä Spotifysta, se on sopivan tahtista tähän hetkeen. Mietin, että pitäisikö mennä johonkin ulos. Yöllä tuli taas kauniisti lisää lunta, ehkä sitäkin voisi mennä ulos katsomaan, ehkä lumen kauneus ei ole vielä tältä talvelta nähty. Mietin myös, että voisi vaihteeksi mennä johonkin kahvilaan lukemaan, kun työjuttuja pitäisi kuitenkin lukea tänään. Sellaisia kahviloita, missä ylipäänsä viitsisi lukea, ei valitettavasti täällä paljon ole, mutta yhden onneksi tiedän.

On ollut tarkoitus täälläkin jotain steampunkkia lukea, mutta ei oo tullut eteen vielä mitään jänskää... sais senkin kohdan luetuks haasteesta 
No, ei väsyttänyt enää ja nousin, mies nousi kasilta, juotiin kahvit ja katotiin sivusilmällä eilistä Voice of Finlandia ja nyt tuo lähti duuniin.
), sitten illalla (miehen) frendin kolmekymppiset. 

Mä tuun olemaan melkoisen rei'itetty.
Josko noista jotain selviäisi. Vaikka eihän kaikki kuitenkaan näy. Esim. maitoallergia ei välttämättä näy, kun on ennenkin tehty virhetulkinta, ettei maitoallergiaa enää ole.
Jotenkin sitä kaipaisi vahvistuksen sille, että todella on sille maidolle allerginen. Vaikka tärkeintähän on, että minä tiedän, mikä minulle sopii...theia kirjoitti:Mikä novellikokoelma?On ollut tarkoitus täälläkin jotain steampunkkia lukea, mutta ei oo tullut eteen vielä mitään jänskää... sais senkin kohdan luetuks haasteesta

Lyyra kirjoitti:Mun mielestä ystävänpäivän ei tarvikaan olla romanttinen. Tykkään suomalaisesta tavasta viettää sitä, ja vierastan muuta.
).... vaikka tietysti ne perustuvat oikeasti johonkin ikiaikaiseen perinteeseen, jonka jenkit ovat vaan omaksuneet. 

Oltu jo kuudesta, tosin yritin nukkua telkkarin avustuksella, mutta sain nukutuksi vaan joku 20 min. Nyt ei väskää, ehkä sitten myöhemmin voi nukkua päikkärit.
). Mies ottaa keittiön haltuun niin mä sitten siivoan.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa