Yleensä mulla on krapulassa edes nälkä. Nyt ei tee mieli mitään. 

Siinä olkkarin lattialla maatessa kuuntelin mm. Don Huonoja ja sain hirveitä itkukohtauksia.
Jossain vaiheessa sain kokispullon avattua, ja sitä kokista oli ihan liian vähän.
Vasta illalla tuli sellainen olo, että voisi syödäkin jotain (mulla on aina normaalisti heti aamusta nälkä, jopa krapulassa). Piti nähdä siskokin kolmen aikoihin, mutta oli pakko perua se, kun kahden aikaan makasin vielä sängyssä, enkä ollut käynyt edes suihkussa.
Onneksi kuitenkin juhannusaattona oli hauskaa, mutta en enää koskaan juo... noin paljon siis. 

Blockfestin (
) jälkeen piti odotella yöbussin lähtöä nelisen tuntia, joka meni pääasiassa hengaillessa hotellin aulassa. Ihanan reilua paikalla kiertäneeltä järjestyksenvalvojatyypiltä, ettei ajanut meitä ja muutamaa muuta aulassa hengannutta pois, vaan kävi vaan välillä vitsailemassakin meille jotain. Oltiin kuitenkin rauhallisesti, ei metelöity eikä sotkettu, joten mikäs siinä.
Vaikka olen siis nukkunut yhteensä melkein kahdeksan tuntia, vieläkin on väsymys päällä ja vähän samalla tavalla hikinen ja nihkeä olo kuin yleensä krapulassa. Voi tietysti olla, etten juonut tarpeeksi vettäkään, päivä oli kuuma. Oikeasta krapulasta puuttuu vain oksentelut ja pahoinvoinnit.
(Mutta harvemmin olen niin pahassa krapulassa ollutkaan.) 

Ei oikein aivo toimi enää. Sherlockin jälkeen varmaan nukkumaan.

Ja se olo tänä aamuna oli aivan kaamea. 

Katsoin kolme jaksoa Gilmoren tyttöjä ja söin sipsejä, sit kävin suihkussa ja keitin kunnon kahvit. Kohta voisin jopa jaksaa tehdä vähän töitä.
Ei tällaisissa krapulapäivissä ole pahasti vikaa.
Wildchild kirjoitti:Ei näitä onneksi oo kuin kerran vuodessa tai parissa, mutta sekin on liikaa.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa