Ja parit juhlasukkahousut ostin varastoon.
Sukkikset eivät olleet ihan omaa kokoani, mutta olivat käyttämättömät ja ajattelin käyttää niitä toisten sukkisten päällä talvella.

Eihän sitä olekaan kuin muutama vuosi etsitty. Lisäksi sain ohuehkon urheiluun soveltuvan takin ja kasan kalsareita. (Poikien pitkät kalsarit ovat ihan yhtä hyvät kuin tyttöjen.
Miksipä en siis olisi ottanut pikkuveljen pieneksijääneitä pitkiä kalsareita.
Yhdet niistä ovat toimineet nyt yöhousuinani ja ovat kyllä todella hyvät päällä.
)
Alunperin ajattelin, että 500 € ei voi millään tulla täyteen, mutta kummasti sitä on tänä vuonna tullut ostettua kalliimpiakin juttuja. No, ensi vuonna tullee kulumaan huomattavasti vähemmän, kun tänä vuonna olen ostanut niin paljon.
(Tosin on tää pikkuisen huolestuttavaa, että minä, shoppailun vihaaja, olen tähän ketjuun kirjoittanut neljä (4!) kertaa peräkkäin. Tämä viesti siis mukaanlukien)
Joista juuri siirsin olkaimet lähemmäs keskiselkää. 

Onhan tässä mennyt melkein puoli kuukautta vuotta 2015, ja nyt jo sukkisbudjetti paukkuu.
Mä oon näköjään aika huono arviobudjetintekijä. Nyt jo tuntuu, että kenkäbudjetti voi olla liian pieni, samoin sukkisbudjetti. Paitabudjetti taas on täysin ylimitoitettu, jos jatkan alennuspaitojen ostamista. Onneksi tätä budjettia ei tarvitse noudattaa. 

puolikarkea kirjoitti:Jospa ei sortuisi niin helpolla houkutuksiinkaan.

Halpahan tuo ei ollut, mutta istuu niiin hyvin ja kaareutuvat raidat (koska kellohelma) tekevät perästä aika muhkean näköisen. 

Ostin toisenkin arkimekon.
On ainakin talvikenkiä nyt.Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa