No niimpä sopiikin!
Hoikka poika ja pituuden ja painon suhde on miinuskäyrällä, vaikka molemmat mitat omillaan plussalla. En pidä imettämistä minään pyhänä asiana, mutta kun tällä hetkellä ei ole sen kanssa ongelmia eikä poika valita nälkää niin en todella ala tilannetta millään säännöllisellä pullottelulla sotkemaan. 

Emilia kirjoitti:Tänään oli neuvola. Kasvu menee plussakäyrillä ja silti terkkari ehdotti, että voitaisiin antaa pullolla lisämaitoa.Hoikka poika ja pituuden ja painon suhde on miinuskäyrällä, vaikka molemmat mitat omillaan plussalla. En pidä imettämistä minään pyhänä asiana, mutta kun tällä hetkellä ei ole sen kanssa ongelmia eikä poika valita nälkää niin en todella ala tilannetta millään säännöllisellä pullottelulla sotkemaan.
Vauvan synnyttyä tämä täti vaihtui toiseen tätiin joka keskittyi vain vauvoihin. Ero oli kuin yöllä ja päivällä. "Suositus on tämä, piste." 

Varmaan tulee kiva olo sille, kun en koskaan tee mitä se käskee.
Pään kannattelusta saatiin kyllä myös kehotus pitää enemmän vatsallaan. Ajattelin, että se on jo hyvällä alulla tuo pään kannattelu mutta ei vissiin olekaan.
No, nyt pidän enempi masullaan, jotta oppii poju liikkumaankin.
Ens kerralla varmaan ottanut jo kiinni taas tuon suhdekäyränsä. Jos ei ole ja jos vielä nillittää siellä neuvolassa niin mietitään sitten lisämaitoja.
Nyt sinnittelen sitten jatkossakin hereillä nuo hetket. 

marenkienkeli kirjoitti:Ihana lukea näitä Emilian vauvakuulumisia!

Emilia kirjoitti:Kiba, se vanha täti vaihtoi ehkäisyhommien puolelle.

Kutsuttuja oli siis 26+yksi viime hetkellä valittu kummisetä (Pomppis hemmetti soikoon jätti tämänkin melkein vikaan iltaan...). Sairastelun ja muiden hankaluuksien vuoksi paikalle tuli lopulta vissiin 18 henkeä, mikä oli ihan ok määrä.
Lisäksi olin tehnyt kirjainkeksejä ja ostin vielä Dominoja ja pakaste-macaroneja. Näiden kanssa tarjottiin kahvia ja teetä, alkumaljaksi juotiin kuohuviiniä holilla ja holittomana. Kiitos vain ystävälle, joka lainasi mulle 12 kuoharilasiaan.

Usein jää aamulla tai iltapäivästä unet väliin, joskus jopa molemmat. Olin niin onnellinen, kun poika sai levättyä kunnolla ja sain hänet yöunillekin ilman kummoisiakaan itkuja.
Sen jälkeen sain kymmenn minuutin välein hypätä laittamaan pojalle tuttia suuhun. Lopulta otin hänet viereen nukkumaan ja syömään mutta ei sekään oikein auttanut. Kahden aikaan vaihdoin vaipan, jos se olisi häirinnyt mutta toimenpiteellä ei ollut mitään vaikutusta. Kauhea huuto kesti noin vartin, ei onneksi sen pidempään. Sama show taas puoli kuudelta ja siinä välissä pienempiä kitinöitä äipän kainalossa. Yleensä poika ei yöllä edes herää kunnolla ennen viittä eikä sitten itkekään mutta nyt oli joku vialla.
Mikään asennon vaihto tai pierujumppa ei tuntunut auttavan.
Pomppis osoitti pelisilmää ja lupasi jättää treenit väliin ja tulla töistä suoraan kotiin mua auttamaan. Toivotaan kuitenkin että päivä sujuu yötä helpommin.
Googlettelun perusteella se on joko ilmavaiva, liikaa etumaitoa, maitoallergia tai ihan normaalia. 

Kestoilua kokeilin taas yksi päivä vaan eipä siitä mitään tullut, kun puolen tunnin välein piti vaihtaa vaippa. Kuinka jotkut lapset pystyy ihan nukkumaankin noissa?
)
Emilialle vielä vaippavuorien keskelle.
Myös virkayskä on kovassa käytössä.

Pari päivää on menty ympäri vasemman kyljen kautta. 
Toivottavasti seuraavat tulee vähän helpommin.
Täytyykin ottaa käyttöön ne renkaidensuojuksest). Hakeutuu myös konttausasentoon ja koittaa siitä vähän liikkuakin jo, mutta vielä ei kehonhallinta aivan riitä. 
kannustan jatkamaan vaikka oliskin vähän ykspuolista, mulla kun ei oo kokemusta niin ei oo hirveesti sanottavaakaan 
Oikeasti on myös ollut hankalaa ehtiä kirjoitella mitään. Hyvä, kun Facebookin ehtii joskus selailla. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa