Karkkihyllyn antimet

Re: Karkkihyllyn antimet

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 26 Helmi 2014 08:03

Kibaya kirjoitti:Äiti osti tänään meille suklaita :keijo:
Itselleen hän osti Susu mintsejä, joita halusi maistaa. En ollut itse edes huomannut moisia hyllyssä.
Eipä se maku kauheasti pätkiksistä poikennut, paitsi että pätkikset on parempia :keijo: Semmoista saman oloista minttuesanssia siinä on käytetty ja siinä on suklaata :P

Mä kans ostin niitä viime lauantaina karkkipäivä-karkikseni ja mä kyl diggasin! Rakastan tavis-susuja ja se mintun vivahde näissä uusissa on just jees. :P Se mintun maku kun ei ollut niin voimakas kuin alkuun pelkäsin.
Nythän on ongelma että kumpia mä tästä lähin syön kun kummatkin kelpaisi. :pahis:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 05 Syys 2014 18:27

Jaahas se olis sit Brejk tehnyt paluun. Tällä kertaa uudella nimellä, joka ei ole Breik (vrt. Dajm -> Daim), vaan Crispi. :töktök:

UUTUUS!
Lyyra
Digipahuus

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 28 Loka 2014 17:06

Ostin pitkästä aikaa yhden lapsuusaikojen herkkupusseista - Kaatissäkin. Ei tosin ole enää lähellekään yhtä hyvää kuin ennen. Karkkihammasta ei kolota samaan malliin kuin lapsena ja vaatimustasokin on kasvanut. Karkkitorilla 150 g pussi maksoi vain euron, joten en voinut vastustaa. Eurolla tuli myös ostettua 8 paripäivää sitten vanhentunutta lakupötköä. Tuollaista oikein kunnon lakritsia, jossa on vain 4 ainesosaa. :kuola: (Ravintoainesisällössä lukee, että 49% on sokereita. Ilmankos on hyvää. :vihellys: )
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 11 Helmi 2015 10:25

Kuva

Iso pätkis! Täydellistä!
Vaikka joidenkin mielestä pätkis ei voi olla iso.

Ei se mitään pitkä ole, vaan iso :virne: :vaahtoaminen:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Kibaya
Hörhökeijotar

ViestiKirjoittaja Emilia » La 14 Helmi 2015 21:55

Iso Pätkis. :isosilmä: Lupasin muuten just toissapäivänä leipoa pätkiskakun Pomppiksen synttäreille.

Maisteltiin äsken Fazerin tummaa kahvi & kardemumma -suklaata. Yllättävän voimakkaan makuinen. Hyvää! :)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 16 Helmi 2015 14:31

Fazer mainosti myös isolla sanomalehtimainoksella popcorn-suklaata. Voikohan se olla hyvää, vai liekö sellaista "aluksi ihan kivaa, mutta lopulta osa jää syömättä" -osastoa kuin joku Milkan popcorn-suklaa? :raps:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 11 Maalis 2015 18:56

Mä oon vähän "pettynyt" Isoon Pätkikseen. Se oli hyvää, ja maistui ihan Pätkikseltä. Se ei kuitenkaan ollut sitten loppujen lopuksi kovin iso, ja kun Pätkis ei voi olla iso, niin mikä se sitten oli. :keijo: :P

---

En enää kunnolla muista edes millaista se Milkan popcorn-suklaa on, mutta itse olen nyt pari kertaa maistanut tuota Fazerin versiota siitä ja itse ainakin tykkään. Omasta mielestäni tuo yhdistelmä toimii. :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 11 Maalis 2015 20:54

Fazerin popkornisuklaasta en tykännyt. Alkoi tökkiä jo parin palan jälkeen. Jotenkin se makuyhdistelmä ei vaan uppoa mulle mut oli mielenkiintoista päästä maistamaan.
Emilia

ViestiKirjoittaja skray » La 25 Huhti 2015 17:14

Popkornisuklaa ei ollut niin hyvää kuin odotin. Suklaa oli liian tummaa ollakseen hyvää popparien kanssa. Olispa se tehty siihen vaaleaan (punainen levy, ei se mansikka) suklaaseen, niin sit vois olla eri ääni kellossa.

Iso pätkis on ehkä parasta pitkään aikaan. :kuola:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
skray

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Su 26 Huhti 2015 09:52

Minä taas annan kyllä-äänen Fazerin popkornisuklaalle. Ei se nyt tajuntaa räjäytä, mutta sen verran hyvää, että useampi levy on tullut syötyä.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
puolikarkea

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 03 Touko 2015 22:02

Tekisi mieli testata popcorn -suklaata "Aukun kekseihin". Oliskohan se hyvää? :raps: Voisi vaikka äitienpäiväksi kokeilla tehdä niitä. Voin vaikka sitten huvikseni raportoida, miten onnistui. :P

P.S. Aukun kekseillä tarkoitan siis näitä.
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 13 Touko 2015 11:21

Mahtaiskohan Aukkua haitata, jos julkaisen sen keksireseptin mun leivontablogissa?

Voisin tehdä noita viikonlopuksi, kun anoppikokelas tulee käymään. Olis sit vähän niinkuin myöhäiset äitienpäivätarjoilut hänellekin, kun ei kakulle päässyt viime sunnuntaina. :)
Emilia

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 13 Touko 2015 11:57

Emilia kirjoitti:Mahtaiskohan Aukkua haitata, jos julkaisen sen keksireseptin mun leivontablogissa?

Resepti ei varsin ole mun, vaikka höpsöt keijokaiset niitä mun kekseiksi nimittävätkin :D

Itse löysin reseptin S-ryhmän FB-sovelluksesta, löytyy myös Yhteishyvän nettisivuilta. Lähteen kun ilmoitat, niin tuskin on mitään ongelmaa pistää sitä jakoon omassa blogissa.

Oli muuten syötävän hyvän näköisiä leivonnaisia sulla :kuola:
Kolo-golo-nay
Aurora B.

ViestiKirjoittaja theia » Ke 13 Touko 2015 12:34

Mieluummin Aukun keksit kuin Yhteispahan keksit! :aukku: Ne ei koskaan tuu olemaan mitään muuta kuin Aukun keksejä! :virne:

(Tulistuin oikein ajatuksestakin, huutomerkeistä päätellen :virne: )
diamonds in the trees pentagrams in the night sky
theia
Pahvi

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 13 Touko 2015 14:40

Kiitos Aukku kehuista! :) Kiva nähdä pitkästä aikaa suakin täällä! :)

Ja siis todellakin Aukun keksit eikä mitään Yhteishyvän keksejä. :virne:
Emilia

ViestiKirjoittaja Suvi » To 14 Touko 2015 13:07

Ai niin, lupasin raportoida kokeilustani. Kohderyhmä oli ERITTÄIN tyytyväinen Aukun kekseihin popcorn-suklaalla, eli voisin tehdä tuolla versiolla niitä jatkossakin. Tosin sovelsin reseptiä siten, että jätin hasselpähkinärouheen kokonaan pois (itse asiassa jätän sen aina pois, koska en itse voi syödä sitä). En jaksanut myöskään ostaa fariinisokeria, joten jätin senkin pois, mutta tajusin jälkeenpäin, että olisin voinut laittaa taikinaan vähän siirappia, koska sitä mulla löytyy kaapista. Tein kekseistä omaan makuuni vähän liian isoja (joten niitä tuli vähemmän kuin ajattelin).

Muuten meni ihan hyvin. :P :D
Suvi
Keijodemoni

ViestiKirjoittaja skray » La 22 Elo 2015 17:18

Löysin Prisman irtokarrkihyllystä isoja pääkalloja vaaleanpunaisina! Ne on vähän kirpeitä, vähän pehmoisia ja niin hyviä. :kuola:
skray

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 02 Marras 2015 21:55

Määkin olen hieman jälkijunassa päässyt kokeilemaan Fazerin popcornsuklaata. Maistui hieman samalle kuin riisisuklaa eli ihan jees. Ei tule varmaan ostettua toiste, kun harvoin syön suklaata muutenkin.
Eniten tykkään Lontoon rae -suklaasta. Myös mansikka-vanilja ja mustikka ovat todella hyviä.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja Shay » Su 24 Tammi 2016 21:20

Halvan Pommixit! :sydän:
Kuva
Mua kovien karkkien ystävänä harmittaa, että tällaisia uutuuksia tulee tosi harvoin. Kaupassa on vain turkinpippureita ja BonBoneita, mutta nyt olen niin myyty.
Hedelmät on ihan törkeän, ihanan kirpeitä ja salmiakeissakin on kahta ihanaa sorttia. :pilvi: Meinasin kirjoittaa Halvalle kiitosviestin vielä näistä. Olen rakastunut!
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja skray » Ti 26 Tammi 2016 21:33

Hedelmäversio! :isosilmä:
Noita salmiakkiversioita en ole ostanut, koska ei jaksa koko pussia pelkkiä salmiakkeja vetää (ei, en ymmärrä karkkien säästämistä huomiselle), vaikka tiedänkin, että ovat todella hyviä. Hedelmäversioita, varsinkin jos ovat kirpeitä, pitää kyllä kokeilla. :kuola:
skray

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 12 Loka 2016 17:23

Joulusuklaat on tullu kauppoihin. Ja niin myös piparin makuinen Dumle. :sekopää:

Oli pakko ostaa heti yksi pussi. :pilvi:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja skray » Ke 12 Loka 2016 20:51

Aioin tulla raportoimaan samaa kuin Wildis, eli piparidumlet on kaupoissa! En vielä ostanut pussia, mutta jouluksi viimeistään.
skray

ViestiKirjoittaja Shay » La 15 Loka 2016 09:40

Suklaapäällysteisiä Omar-karkkeja Dumlen tyyppisesti yksittäispakattuina. :kauhistunut:

En oo vielä päässyt kokeilemaan, mutta innolla odotan.
Shay
Hukkasusi

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 13 Kesä 2017 10:49

Piti testata Pandan Minttu-lakritsa. :kuola: Ne ovat siis mintun- ja minttusuklaanmakuisella täytteellä varustettuja lakupaloja. Pidän muutoin liiaksikin lakritsasta (verenpaineet ylös, jee! :keijo: ), joten halusin testata näitäkin, vaikka epäilin, että maku olisi liiaksi sen pieninä tankoina myytävän minttulakritsan kaltainen eli ei erityisen hyvä. Sen sijaan näissä oli tasapainoinen maku, minttu piristi sopivasti ja minttusuklaatäytekin oli yllättävän raikas, toisin kuin Pandan toisessa täytelakupussissa oleva perussuklaatäyte.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
L-S
Tohtoripissis

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 06 Marras 2018 18:54

Fazerin Turkinpippuri-suklaa sai töissä muutamilta tyrmäyksen, mutta omasta mielestäni se oli ihan jees. En nyt tiedä, kuinka usein tulee hankittua, mutta ok.

Maraboun Japp Peanut Big Taste (tai mikä nyt tarkka kauppanimi onkaan) - on hyvin pähkinäinen. Jopa siinä määrin, että pähkinä hautaa kaiken alleen eikä siinä ole mitään Jappin makua. Ei jatkoon. Maraboun "tavallinen" Japp-suklaa sen sijaan on hyvää.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

EdellinenSeuraava

Paluu Murkina