Toivottavasti tulevaisuudessa olisi rentouttavia aikoja edessä.

Loma tulee kyllä totisesti tarpeeseen.marenkienkeli kirjoitti:Mun työteho on tällä hetkellä lähes nolla.Loma tulee kyllä totisesti tarpeeseen.

Ei oo vielä tullut kinaa kissan kanssa ruuasta ja huomiosta. Molemmille yhtä paljon.
ja viime yön nukuin aika sikeästi. Jopa aamulla kun kip ja vip hoiti normaaleja aamuhuuteloitaan ihan vieressä.

.
.

Toki ymmärrän, että kesä on kiireistä aikaa ja kaikilla on menoja. Mua vaan ehkä eniten harmittaa sen takia, kun muutama niistä taannoin kiukutteli mulle kännissä, että mä en ikinä pääse niitten bileisiin... Niillä siis (yhteensä) 3-6 bileet vuosittain, ja mahdollisuuksien mukaan oon kyllä aina menossa, mutta kaikkiin on mahdotontakaan päästä ja kuitenkin ainakin yksiin-kaksiin bileisiin oon joka vuosi kyllä päässyt. Nyt sitten ite järkkään bileet ja kukaan niistä ei sitten oo tulossa
tai ainakaan kutsua niitä sinne 
Kibaya kirjoitti:Tripla!
Welcome back!
Miten voi noin paljon kaksi ihmistä rakastaa toisiaan. 
)

Laatikko kerrallaan?
Äitin kädestä pitäis tollasille pennuille antaa.

) niin löysin myös makkariin kaapin superhalvalla. Maksoin 40e. Askossa ois ollut semmoinen ikea-tyyppinen lipasto neljällä laatikolla kyllä niin hyvään hintaan etten tajua miksen ostanut sitä
Se mikä ikeassa maksaa jotain viidenkympin ja kuudenkympin väliltä maksoi tuolla 669e
Jouduin vähän räpyttelemään silmiä, mutta käännyttiin sitten mutsin kanssa pois ja yritettiin olla nauramatta. Oikeesti. Melkeen 700e yks lipasto

Tänään sitten on pirskeet siskon luona, sinne odotettavissa n. 20 kaveria
Moon aika onnellinen 
Kibaya kirjoitti: Käytiin jätskillä ja leikittiin keijoja.![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa