Suvi kirjoitti:Mukihärö:Kibaya kirjoitti: Käytiin jätskillä ja leikittiin keijoja.![]()
Kyllä me ehkä vähän keijojakin leikittiin. Lapset vaan eivät tienneet leikkivänsä keijoja

Suvi kirjoitti:Mukihärö:Kibaya kirjoitti: Käytiin jätskillä ja leikittiin keijoja.![]()

Äkkiä housut jalkaan ja yöpaita vaihtoon. Ei sillai kiire tai mitään
ja virkannut! Suunnittelin vähän että mitä tuosta tekeleestä tulee, mutta toteutus on vielä vähän vaiheessa. Ja mun pinkkinen lanka on jossain hukkassa
Lankakassi on vielä jossain tavaroissa ja sen paikallistaminen on vaiheessa.
Matto! Iso matto mikä oli olohuoneessa kun lähdin purkamaan ekaa muuttokuormaa ja sanoin että se pitää pakata mukaan. Ehkä se matto meni roskiin koska roskikset tuli kyllä tänne

), ja toivottavasti otetaan aika rauhassa että päästään huomenna lähtemään mökille
Sitten ens viikolle on länsi-Suomi -suunnitelmia, käydään sukuloimassa ja treffataan kaveria ja muuta kivaa pientä. Ei kuitenkaan mitään stressipainamista ympäriinsä kuten se yks viikko mulla oli 

Nyt on pakastimessa ensi talveksi marjoja. Jee!
Toisaalta se ois jees jos siirtyis, koska nyt on vähän semmoinen olo ettei ole sinne vielä mitään annettavaa. Pitää selvittää asioita vähän tarkemmin etukäteen. 

(Tosin lasten reaktio tähänkin oli: "Mutta äiti miksi?"
)

), satoi ja oli aika synkeetä. Ei me pitkään viihdytty kun ei Tivolinkaan viittitty mennä 

theia kirjoitti:Mun kolmikymppinen elämä on aika raisua

)
.
Ei mun pituus riitä.
) ja Roban. Kissakin katsoi
Myyyyy hyökkäili syliin tai viereen tänään aina kun istuin alas.
Kibaya kirjoitti:Viritin olkkariin valoja ja mietin että ketä vois pyytää pistämään kattoon lamppuja![]()
Ei mun pituus riitä.
![]()

marenkienkeli kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Viritin olkkariin valoja ja mietin että ketä vois pyytää pistämään kattoon lamppuja![]()
Ei mun pituus riitä.
![]()
Pidä keijotuparit. SirPet vois varmaan taas laittaa ne toimintaa.![]()

Kibaya kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Viritin olkkariin valoja ja mietin että ketä vois pyytää pistämään kattoon lamppuja![]()
Ei mun pituus riitä.
![]()
Totta![]()
![]()

Mulla ois hirveä hinku muutenkin mennä leffaan, mutta ei jaksa, kun ne menee niin myöhään.
Tai vaikka ne alkaisivatkin ajoissa, olen sitten kotona "myöhään". (Ja kotona houkuttelee Netflixissä Downton Abbey
)Suvi kirjoitti:Kibaya kirjoitti:marenkienkeli kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Viritin olkkariin valoja ja mietin että ketä vois pyytää pistämään kattoon lamppuja![]()
Ei mun pituus riitä.
![]()
Totta![]()
![]()
Eihän sitä tiedä, uskaltaako Sirpa tulla enää mihinkään bileisiin, kun joutuu "aina" hommiin.

theia kirjoitti:No höpsis Kiba! Aika pikkujuttuja oot ainakin multa pyytänyt. Mielelläänhän sitä auttaa siinä missä pystyy

Auttaminen on kivaa. 

Kibaya kirjoitti:Theia, ei toi vaatekaappi mun mielestä ollut enää pikku juttu![]()
Yks vaatekaappi sinne tänne 

Toistaiseksi isä on tarvittaessa hoitanut sellaiset, en sitten tiedä mitä tekisin, jos se ei olisi mahdollista. 
L-S kirjoitti:
Enkä mäkään saisi itse lamppuja kattoon, jos sellainen olisi ajankohtaista, koska olen pätkä ja muutenkin kädetön käytännön hommissa.Toistaiseksi isä on tarvittaessa hoitanut sellaiset, en sitten tiedä mitä tekisin, jos se ei olisi mahdollista.

Onneksi mulla on pitkä aviomies. 

theia kirjoitti:Mäkään en ole koskaan edes vaihtanut lamppua, saati laittanut sellaista kattoon

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa