Musta on hauska lukea ja verrata sitä sitten muihin kuultuihin stooreihin.
Toi renkaiden nuoleminen (tai minkä tahansa nuoleminen) on kyllä hauska vaihe
Tai sit ei

Itse olen niin laiska kirjoittelemaan. Meillä pikkulikka täytti vuoden kesäkuun alussa. Ei vielä halua kävellä, suuttuu jos yrittää jaloilleen laittaa ja kävelyttää.
Itse on osannut nousta kyllä jaloilleen jo 8 kk asti, ja kävelee sohvan reunaa pitkin. Vaativa ja itsepäinen kaveri on kyllä ollut alusta lähtien. Jatkuvasti viihtyisi sylissä, siinä mielessäkin erilainen kuin isoveljensä. Isoveli mennä viiletti konttaillen ja tutkien joka paikkaa tuossa iässä, eikä paljon syliä kaivannut.
Tai no tietenkin välillä.
Uskomaton onni ja tuuri, että tämäkin on todettu ultrissa terveeksi. Mä olen jonkun geenivirheen kantaja, joten en uskonut että olisi mahdollista saada vielä kolmas terve, mutta onneksi näin.
Toivottavasti kaikki vaan menee hyvin. Ai niin, ja toinen poikahan sieltä pitäisi tulla. 

Harvemmin tulee niihin mitään kommentoitua, mutta kyllä mä niitä innoissani luen.
Ihanaa!

Pitää laskea pinnasängyn pohjaa alemmas, ettei se tuu kohta reunan yli.
Tyyppi ei osaa vielä edes istua mutta ei kai semmoista kerkeekään, kun on koko ajan liikkeessä. 
Onneksi ei enää ihan niin paljon kuin muutamana ekana harjoittelupäivänä. Huh, se oli kammottavaa. Vieläkin kylmää, jos ei koppaamaan kiinni kaatuvaa vaaveroa. Opettelis nyt vain sitä konttaamista!

Se tunne, kun silmänurkasta nään liikettä ja kuuluu tumps! 
Pomppis vei pojan toiseen huoneeseen ja oven läpi kuulin, että melko pian pojan itku hyytyi.

Et todellakaan ole huono äiti. Ne on tuossa vaiheessa vaan niin nopeita.
Säikähtää toki ja itsekin säikähtää, mutta vammojen syntyminen vaatii enemmän.

teille molemmille.

Systerille ja teille oon kertonut mut aika iso on se kynnys mainita asiasta edes silloin, kun se sopisi keskusteluun. Uskon kyllä, että melko yleistä on tämmöinen eikä siinä sinänsä ole mitään hävettävää.
Kakkavaippatilanteessa menee kylppäriin tai vähintään ovelle odottamaan, että tajuan vaihtaa vaipan. 

.
. Minä varmaan saisinkin itse sen oman vapaapäiväni siirrettyä, mutta poikaystävä tuskin saa, joten sitten se taas on yhtä tyhjän kanssa jos ei samaan aikaan voida pitää ja lomailla.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa