Ensitreffit alttarilla

Re: Ensitreffit alttarilla

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 22 Syys 2015 15:33

Ootteko seuranneet tätä uutta kautta? Miltä vaikuttaa?
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 22 Syys 2015 16:29

Mä olen katsonut kolme ekaa jaksoa ja eihän tää tokikaan niin kovasti sykähdytä kuin eka kausi. Ei ole sellaisia söpiksiä kuin Esa ja Viola. Jostain syystä mun on myös vaikea tehdä eroa parien välille. Ei myöskään ole kenestäkään sellaista fiilistä, että nyt on hyvä pari löytynyt. :sori: Voihan joku noista liitoista toimiakin, mutta epäilen vahvasti. :(
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 23 Syys 2015 11:28

Joo, vähän samat fiilikset. Hieman myös mielenkiinnotonta katsoa, kun koko ajan ajattelen, et noista nyt ei ainakaan tule mitään!

Mutta Maaret on ihana! :)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Emilia

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 23 Syys 2015 16:47

Mä en oo jotenkin jaksanut seurata nytten. Eka kausi oli ihana, etenkin Esa ja Viola, mutta nyt ei vaan ole napannut. Katsoin ekaa jaksoa n. vartin verran keskeltä enkä oikein saanut siihen mitään otetta. En sitten tiedä lämpeniskö sarjalle jos katsoisi jaksot alusta asti, mutta toisaalta taas tuntuu että tänä syksynä on jonkin sortin tv-ähky kun tulee miljuuna ohjelmaa jotka pitää katsoa.
Ehkä tämän uskaltaa pudottaa pois omalta katselulistalta ilman että jää mistään isommasta paitsi. :P
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Wildchild
Räppimummo

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 03 Loka 2015 22:45

Munkin mielestä on ollut nihkeämpi kuin eka kausi. Formaatti on tuttu ja tavallaan siinä suoritetaan ohjelmaa. Lisäksi parien kemia on ohutta, naiset pääosin valittavat ja miehet ovat varovaisia, että mitähän tän kanssa tekisi. Terapointijakso toistaiseksi mielenkiintoisin.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 21 Syys 2016 15:53

Hää-jaksosta lähtien ollut sellainen olo, että noista jopa kahden juttu voisi olla vakaalla pohjalla.

Milla ja Kimmo eivät ainakaan tuon hääjakson tai siitä seuraavan (3.) jakson jälkeen vaikuttaneet siltä, että homma välttämättä kestäisi, mutta ei sitä ikinä tiedä. Jos Milla pääsee situtumiskammon yli, mahdollisuuksia on.

Tiina ja Samuel ovat sellainen jalat maassa, mutta pää pilvissä tyyppisiä ihmisiä. Mun ehdoton suosikkipari. Näiden homma tulee kestämään. Näitten kaveri mä haluaisin olla.

Heidi ja Mikko ovat sellainen ällöromanttisia ihmisiä. Romahtaako pilvilinna jossain vaiheessa?
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long

Orla Gartland - You aren't special, babe
marenkienkeli
labrakärpänen

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 15 Kesä 2017 12:34

Tällä hetkellä menossa AVA:lla Australian versio ja ihan mielenkiintoinen on ollut. Mukana jopa neljä paria. Eilen nähtiin illalliskutsujakso, jossa kaikki ohjelman parit koottiin yhteisen pöydän ääreen vaihtamaan ajatuksia.

Mielestäni jotenkin raikkaampi versio kuin pari muuta esim. Amerikka ja Ruotsi.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Pascal Lemoix

Edellinen

Paluu Leffa.tv