Oi että. Piti ihan houkutella miekkonen yks ilta tanssimaan tätä miun kanssa. Aika kömpelöä se meidän tanssiminen kyllä oli, minä yritin viedä väkisin ja taidettiin talsia toistemme varpaille.

Crazyhän on ihan järjettömän loistava ralli. Videostansa puhumattakaan.
Oon semikateellinen teille Ilosaareen menijöille. Ja oon ehkä antanu Mike Pattonille anteeksi viimeaikaiset kömmähdykset. Ei enää tarvi todistella.

Meni samantien iPodiin repeatille, kaunis kappale ja
Tr*ina kirjoitti:Dalida - musiikkihistorian suurimpia tragedioita.

Galileo kirjoitti:Tr*ina kirjoitti:Dalida - musiikkihistorian suurimpia tragedioita.
Miksi? Wikissä luki, että miesystävät tappoivat itsensä jonossa ja täti lopulta itsensä. Siksikö?
Tr*ina kirjoitti:Galileo kirjoitti:Tr*ina kirjoitti:Dalida - musiikkihistorian suurimpia tragedioita.
Miksi? Wikissä luki, että miesystävät tappoivat itsensä jonossa ja täti lopulta itsensä. Siksikö?
No eikö tämä sinusta ole traagista?

Tr*ina kirjoitti:Galileo kirjoitti:Tr*ina kirjoitti:Dalida - musiikkihistorian suurimpia tragedioita.
No eikö tämä sinusta ole traagista?
Dnd kirjoitti:Tr*ina kirjoitti:Galileo kirjoitti:Tr*ina kirjoitti:Dalida - musiikkihistorian suurimpia tragedioita.Suuremmaksi tragediaksi lasken esimerkiksi London boysin tyyppien kuoleman liikenneonnettomuudessa.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa