Olen myös samaa mieltä sekä Sannin että Maijan äänten rasittavuudesta.
Toisaalta perjantain vedon tyyliin Sannin ääni jotenkin sopikin. Maijan äänestä en vaan tykkää, sori vaan.
Toisaalta perjantain vedon tyyliin Sannin ääni jotenkin sopikin. Maijan äänestä en vaan tykkää, sori vaan.
Ei niitä oikeasti ole pakko katsoa jos ei tahdo 
En toki muutenkaan oo noiden räpäytysten suuri ystävä, mutta menneiltä kausilta kuitenkin oon osannut tavallaan nähdä niiden taakse. En tässä.
Maijan veto oli vaan tylsä
Mä tosin odotan Maijan päivää, siellä on mielenkiintoisia vetoja tulossa varmastikin.
). Mä oon edelleen hämmentynyt siitä, että Antti ei ole tullut ulos kaapista...L-S kirjoitti:Kyllähän niitä ennakkobiisejä on aiempinakin vuosina julkaistu, en muista oliko ekalla kaudella, mutta ainakin sen jälkeen. Tavallaan yllättyminen olisi kyllä kivaa, mutta toisaalta ainakin itse koin, että en pysty vastustamaan kiusausta kuunnella Tuiskun vetoa, kun se lävähti jossain Facebookissa silmille. Se oli kuitenkin torstaiaamu, jolloin kaipasin piristystä ja tiesin, että jos joku siihen pystyy niin Antti.![]()

Kelahan oli muuten keväällä myös Jarkko Tammisen Big Bang -ohjelmassa, jossa hän esitti omia versioitaan tunnetuista kappaleista. Siellä kuultiin jo ainakin lyhyesti Peto on irti, mikä oli kyllä hauska, mutta toivottavasti Kela ei tässä ohjelmassa esitä sitä samaa.
Sanni oli positiivinen yllätys ja niin myös Anssi. Maija Vilkkumaasta nyt en ole koskaan tykännyt, jotenkin se vaan tökkii ja niin teki nytkin. Samoin se VilleGalle on jotenkin tökkivä, eniten ehkä ärsyttää se nenäkoru.
Potentiaalia hänessä tosin on ja odotan kyllä tulevia esityksiä.
Onneksi en harrasta moista, kun en muutenkaan netin kautta mitään ohjelmia yleensä katso. Pysyy edes joku jännitys tässä hommassa. Tylsää oli mielestäni myös se, että yleensäkään etukäteen jo soitetaan jossain niitä kappaleita, mitä nyt viime viikolla sitä Anttia. Tekis mieli pelkästään sen takia boikotoida koko ohjelmaa, mutta enhän mä nyt voi. 

skray kirjoitti:Tylsintä oli, että ohjelman lopussa VilleGalle jo totesi, että hänen jaksonsa näkee ennakkoon. Mitä järkeä on edes näyttää tiettyyn aikaan ja tiettynä päivänä telkkarista ohjelmaa, jos sen kuitenkin voi jo etukäteen käydä katsomassa. Tylsää. Järkevää on, jos ohjelman jälkeen näkee netistä sitten haluamanaan aikana uusinnan, mutta että etukäteen jo voi katsoa koko jakson..Onneksi en harrasta moista, kun en muutenkaan netin kautta mitään ohjelmia yleensä katso. Pysyy edes joku jännitys tässä hommassa. Tylsää oli mielestäni myös se, että yleensäkään etukäteen jo soitetaan jossain niitä kappaleita, mitä nyt viime viikolla sitä Anttia. Tekis mieli pelkästään sen takia boikotoida koko ohjelmaa, mutta enhän mä nyt voi.
Niin ja voisihan koko ohjelman nimetä uudelleen "Jotain elämää mainosten välissä". Tuntui, että mainoksia tuli joka kappaleen jälkeen ja ennen seuraavaa. Ei ihme, että ohjelma kestää puolitoista tuntia..

:keijoläps:
Enkä ole vielä täysin tottunut siihen, että meillä on tallentava digiboksi.
Semmonen ylimenevä huumori jotenkin kyllä toimii ja varsinkin juuri JVG:n kappaleen kohdalla, kuten täällä jo mainittiinkin.
Mutta eihän tässä toisaalta vaatteita arvostella, vaan kappaleita. Sannin versiossa se tausta oli ihan paras! Tuli oikein hyvä fiilis ja kesäinen ja kaikkea.
Vitsit kun sen muistais ite sen useammin. 
Ja oli liikuttavaa, että kaikki saivat omat lätkäpaidat. 

skray kirjoitti:Sannista yllätyin positiivisesti. Kamalat vaatteet sillä oli, joku ihme amerikkalaisen jalkapallon suojus päällä.Mutta eihän tässä toisaalta vaatteita arvostella, vaan kappaleita.
Mietin, että oonpas vanha kun ees kiinnitän asiaan huomiota
Ei rintsikat sais näkyä, varsinkaan takaa se.. takajuttu
JVG ei nappaa, vaikka yritinkin.
Piti oikein kuuklata et kuinka vanha toi VG on ja järkytyin että vaan kaks vuotta nuorempi kuin mää! KAKS! 
Edestä se mekko oli tavallaan ihan hieno (vaikka en kyllä itse pitäisi). Sannin vaatteisiin en kiinnittänyt hirveästi huomiota, sillä on muutenkin sellainen nuorisotyyli, jota en ymmärrä. 
Mutta kiva aina löytää ihmisistä uutta, se olisi mun mielestä suurin, mitä ohjelma voi tuottaa.
Oi, että oot lahjakas! Ite en olis ikinä osannut!"
Alan kohta katsoa sitä jaksoa, mutta jo Rauhassa-keikka oli huomattavan tunteita herättävä.
Eli yleisön joukossa yhdessä tallenteessa. VilleGallen versiosta mä en ollut ihan varma, mille puolelle se pötkähti, mutta koska yleisö itki, niin hyvähän sen täytyi olla. Mitään ihan avojään pommia puun takaa tässä ei tullut, mutta erittäin hienoa, että Lottovoitto pääsi esiin. Se piti mua edes jotenkin uskossa maailmaan vuoden 2011 asenneilmastossa, joka oli myrkyllinen.

)... Mua ei liiemmin häiritse muuta kun Vilkkumaan suuri suu

).
Ihan odotan Anssin päivää jo
(Anssin Nummela on myös toinen, mistä isä tykkäs paljon.)
)
) on mulle jollain tapaa merkityksellisiä, mikä tietty vaikuttaa just niin että pelkään etukäteen mitä tulee. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa