Olin ehkä sulkenut purkin huonosti tai sitten päällyslakat vaan tykkää mennä rihmasiksi ajan myötä. Värilakat tuntuvat säilyvän paremmin.
Olin ehkä sulkenut purkin huonosti tai sitten päällyslakat vaan tykkää mennä rihmasiksi ajan myötä. Värilakat tuntuvat säilyvän paremmin.Emilia kirjoitti:Mikä teillä muilla on kynsilakoissa hintakipuraja vai onko niitä?
OPIn lakkoja sai aikoinaan jostain amerikkalaisesta ostoskeskuksen kynsihoitolasta hintaan $8.50/kpl ja tarjouksessa kolme kahden hinnalla, eli kolmen lakan hinnaksi tuli yhteensä vähemmän kuin mitä yksi tuollainen pullo maksaa Suomessa.
Mutta totesin ne hyviksi ja kestäviksi lakoiksi. Jotkut halpalakat ovat melko lailla käyttökelvottomia jo muutaman kuukauden jälkeen, mutta OPIn lakat kestävät käyttökelpoisinakin aika pitkään. Mulla on jotain kolme vuotta sitten ostettuja vieläkin. En mä silti aina OPIa aina osta, kelpaa Mavalakin ja metsästän tarjouksia, joista niitä saa hintaan 3,90 €.
Ja OPeja pyrin ostamaan lentokentiltä tai laivoilta matkamuistoiksi
, saattaa saada 10-12 eurolla. Lopulta olen tosi harvoin maksanut sen 15 euroa.
Joku Lumene on ihan ok, mutta niiden peruslakoissa on tosi tylsät värit ja niissä pikkulakoissakin vaan satunnaisia hyviä. Sen sijaan esimerkiksi Orlysta en maksaisi niin paljoa kuin niistä suomalaisissa kaupoissa joutuu maksamaan, ne eivät tunnu kestävän.

Kultakoristeissa on Opin Up Front & Personalia sekä päällyslakkana Dependin muistaakseni halpa mutta toimiva Quick Dry & Shine, ja kaikkein alimmaisena tietysti Trindin Nail repairia, jota olen käyttänyt menestyksekkäästi jo vuosia.

Kynnet on kyllä hyvässä kunnossa, että sen puoliin voisikin laittaa niihin vähän väriä välillä.

Tilasin just Bliss polishilta mintunvihreetä lakkaa jossa on kultaisia hileitä, ja vaaleaa lakkaa hileiden kera
Vastapainoksi ostin myös sitten oikein tummanliilaa hololakkaa, ettei nyt aivan pehmoiluksi mene 

Tosin mulla on äskettäin ostettu hileetön mintunvihreä lakka olemassa, joten ehkä pitää yrittää yhdistää sitä johonkin, eikä hankkia mitään uutta.

Varsinkin jos koristelen tai leimailen, niin silloin aina päällyslakka päälle.
Onko ne siis leimattu? Mä haluun ja! Mikä laatta, mistä ostettu, paljon maksoi? 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa