Nykyäänhän noi rupee olemaan aika helppoja, kun on vaan koukku ja pistoke. Niiden sokeripalojen kanssa vähän hirvitti välillä itteäkin.
Mäkin tykkään autella ihmisiä. Siitä saa toiselle hyvän mielen ja usein itsellekin.

Ja muuta tosi ihanaa "roturealistista" läppää. Niinkuin esimerkiksi kun ruotsalainen pikajuoksija tuli viimeiseksi niin ihmiset taputti sille. Koska "jeeeeee, ruotsalainen neekeri hävis!!".

Siitä tuli ihan hyvää, halusin tehdä sen koska papukeiton keittämisestä jäi jäljelle chilejä. 

marenkienkeli kirjoitti:Jaksaisikohan sitä herätä katselemaan superkuu+kuunpimennysyhdistelmää?
....
Jaa, on luvattu Helsinkiin pilvistä. No, ehkä sitten vuonna 2033.
Muoks. tai siis Suomessa vissiin 2036.
Kevyt punainen kajo näkyi pilvien läpi klo 4.15-4.30, mutta muuta ei näkynyt.
Idässä oli pilvetön taivas, mutta kuun edessä pilviä oli paksuna peitteenä.

Mutta silleen sopivasti, ettei ahdistanut. Torstaina kävin kaverin kanssa viemässä sen koiraa ulos ja sitten höpöteltiin ruoan ääressä niitä-näitä. Perjantaina kävin hakemassa kirjastokortin (joo nyt vasta
vastahan mä tuolla oon reilu viis vuotta asunut
) ja käytiin sallaaatilla Kulmiksessa. Sitten lauantaina vaihettiin kuulumisia (työ)ystävän kanssa kun ei töissä koskaan ehditä, kahvilla istuttiin parisen tuntia ja sunnuntaina käytiin langon & kälyn luona syömässä. Sunnuntailounakset noiden luona on jo pieni perinne ja parasta siinä on kun lanko taikoo epämääräisistä aineksista herkkujälkkäreitä
Tällä kertaa kyllä vietiin kermaa ja suklaata, mutta silti että tuloksena on jauhoton kakku (vähän sellainen mutakakun & brownien risteymä), suklaa ganache, kermavaahtoa ja marjoja ja kaikki puolessa tunnissa ilman respetiä...
Joo, tää on lähinnä syy miks mennään sinne usein syömään 
Aiemmin kuulin että se poikaporukka oli menossa toiselle asemalle, mutta niin vaan sen vittuilun kohteeksi joutunut konnari heitti ne ulos. Alkuun poikaporukka yritti jupista vastaan, mutta konnari totesi hyvin lakonisesti "voidaanhan me poliisitkin soittaa..." mikä sitten oli kundeille riittävästi. En tiedä oliko tuo ihan tarpeellista, mutta oli se niiden poikien käytös tosi rumaa. Semmoista överiä sikailua ja muille huutelua.
ja jään odottamaan toista kun se lukee sen itse ensin. "En kyllä tiedä ketään muuta kenelle tätä suosittelen luettavaksi, mutta kyllähän sun on tämä pakko lukea"-tyylinen alustus siihen toiseen kirjaan.
).

Tokihan ehdin maksukortit kuollettaa ja tilata uuden kelakortin, jos olisin vaan huomannut Naamakirjan "muut"-kansiossa viestin niin ei olisi tätäkään vaivaa tarvinnut nähdä... Mutta, ei tarvii ajokorttia uusia, eikä aivan vastahankittua kirjastokorttia hakea uudestaan

Muutama hassu neula reidessä, polvessa, nilkassa ja jalkaterässä ja hupsis hei, voimia ei. 

Eli tällä hetkellä ei ole pahaa vauvakuumetta havaittavissa.
On olleet aina siellä ei-vois-vähempää-kiinnostaa ja oottepa-ärsyttäviä -akselilla.
en tarkoittanut, että jos niille on hymyillyt pitäisi olla vauvakuumeessa tai odottaa vauvaa. Minulle vain ko. toiminta on hyvin epänormaalia, jonka minut tuntevat tietävät 
Normaalisti en pysty ymmärtämään, mitä ihanaa pikkuvauvoissa on. Niinä hetkinä, kun vauvakuume iskee, vauvoista tulee kuin taikaiskusta ihania. 
SInne oli samassa ajassa varattu neljä paikkaa

L-S kirjoitti:Mä olen hymyillyt vauvoille jo pitkään, vaikka mulla ei ole lapsia tiedossa, eikä vauvakuumettakaan tietääkseni. Dear Eki, olenko outo?

Olin 1,5 tuntia palaverissa, sen jälkeen hain teetä ja hoidin yhtä soittopyyntöä, kun oma puhelin alkoi muistuttamaan lipunmyynnistä. 

)

todnäk tulen sen nytkin tekemään mutta tuntuu kovin tyhjältä kun oli iltasuunnitelmat mutta nyt ei olekaan 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa