). Nykyään on kyllä kai paljon sellaisia alaspäin kapenevilla lahkeilla varustettuja lyhyehköjä housuja (niitä chinoja tai mitä lienevätkään).
En ole vaan jotenkin löytänyt hyviä silloin kun olen etsinyt tai muuten oikein ymmärtänyt niitä. Mutta ymmärtääkseni juuri chinot ovat nykymuodin vaihtoehto farkuille, ne kun kuitenkin näyttävät rennoilta eivätkä jakkupuvun housuilta (joita mulla on myös kaapissa liikaa, muttei niitäkään tee mieli pitää arjessa juurikaan). Viime talvenakin olisin kaivannut jotain talvisia kivoja ei-farkkuja, halusin ehkä jotain harmaata tai sen sellaista. En löytänyt sellaisia ja jostain käsittämättömästä syystä ostin mustat samettihousut, joissa on jotain kuvioita. Muutaman kerran pidin niitä, mutta totesin ne aika tyhmän näköisiksi. En tiedä mitä ajattelin niitäkin ostaessa.

Sikäli kyllä farkuille on vaikea löytää vaihtoehtoja, että jos ostaa esimerkiksi jotkut vaaleanruskeat housut, niissä on heti ongelmana, että ne eivät sovi läheskään kaikkien muiden värien kanssa, joten yläosissa pitää aina katsoa tarkemmin mitä pukee. Farkkujen kanssahan käy melkein kaikki värit.

Mä käytän farkkuja ja hameita/mekkoja, joten pöksyongelmaan en muuten osaa ottaa kantaa
Semmonen kapeavakoinen sametti ei oo yhtä ihanaa. Sametti on pehmeää, lämmintä ja mukavaa.
Kun käytän pillereitä, pidän kuukautiset n. kerran 8-9 viikossa. Miten sitä ehtiikin aina unohtaa, kuinka v***umaista (kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti) tämä on? (Tai siis eihän sitä täysin unohda, mutta jollain tasolla kuitenkin yllättyy.) Nytkin tekisi mieli vain itkeä työpöydän alla ei-mistään ja aamulla taas oli hirmuinen ärsytys päällä. Eilen illalla tiuskaisin täysin odottamatta Miehekkeelle. Lisänä on joku ihme suru siitä, että ei ole raskaana, vaikka e-pillerit ovat käytössä juuri siksi, että ei tulisi raskaaksi.
Saako vain mennä kotiin peiton alle ja herätä muutaman päivän päästä?
.

Mulla ei kasvanu kuppikoko raskausaikoina yhtään, mutta tosiaan synnärillä pamahti aina pari kokoa lissee. Kyllä se yhtäkkinen D-kuppikin sattuu selkään, joten voin vaan kuvitella sun tuskan. 

Se on kyllä asia, mitä en hirveästi raskaudesta kaipaile. Sympatiaa vaan theialle
)

) 
)
Aaaagh, mitä mä teen? En mä tarvitse juhlamekkoa. Ja hintaakin tuolla on sen verran, että ei sitä voi halvaksi sanoa.