Huonostihan se oli kirjoitettu ja loppu oli vaan jotenkin... keijo.
Alitajunnan ja sisäisen jumalattaren toistelun oli kai tarkoitus olla hauskaa, mutta se oli vaan hölmöä. Ja ne seksikohtaukset alkoivat vaan kyllästyttää. Onneksi tämän luki nopeasti, eikä tarvitse toivottavasti lukea enää uudestaan.
marenkienkeli kirjoitti:Jonas Jonassonin Satavuotias joka karkasi ikkunasta ja katosi oli kyllä hulvaton kirja. Miten joku voikin keksiä noin älyttömiä juonenkäänteitä kirjaan. Suosittelen.

Vuosi 2032 olisi ollut myös kirja minkä luin päivässä. Ajattelin että se on samanlainen kuin noi enkelikirjat, että tahkoan ja tahkoan, mutta en voinutkaan laskea kirjaa käsistäni. Muutamassa kohtaa mielessäni pyöri ihmisiä kenelle tekisi mieli laittaa kuva siitä kohdasta mitä luen. Kirjassa on toivoa, semmoista henkeä etten tiedä miten sen sanallistaisi. Samalla sen sanoma on aika yksinkertainenkin.
Kirja on mun vaikealukuisuudesta huolimatta semmoinen millä on mulle avaavia asioita. Ei ehkä ihan suoraan yksi yhteen mun tän hetken mielen kanssa, mutta osa asioista on helppo vaan tajuta, ei niinkään edes pyrkiä selittämään niitä. Tiedättehän, kun on tunne että jotkut asiat vaan on niin kuin ne on, vaikka sille ei löydy mitään järkiperäistä selitystä että miksi. On vain se tunne että tämä on nyt näin.
sanoin vaan että Byrneä on Pocket Shopissa tieto-hyllyssä, joka ei tarkoita sitä että se tietoa olisi 
theia kirjoitti:Kibs toi on julmaa!sanoin vaan että Byrneä on Pocket Shopissa tieto-hyllyssä, joka ei tarkoita sitä että se tietoa olisi
Kibaya kirjoitti:theia kirjoitti:Kibs toi on julmaa!sanoin vaan että Byrneä on Pocket Shopissa tieto-hyllyssä, joka ei tarkoita sitä että se tietoa olisi
![]()
On se tietoa :varmatieto:

kmaria kirjoitti:kuittaa joulunaikaan sijoittuvan kirjan.
).

Ne sijoittuu jouluun kaikki.

)Öö, no en olis varmatheia kirjoitti:Loman jälkeen innostus loppui. Onneks ei oo paljoa taisteltavaa että saan tän loppuun, ja kahdessa kuukaudessa ehtii...
Scarlett väsytti mut. Mä en enää oikein haluaisi jättää sitä kesken, olis pitänyt ymmärtää sen ekan kuukauden aikana, että ei, kun ei. Mulle on kerrottu, että noin puolivälin jälkeen se lähtee "kunnolla" käyntiin, mutta siihen puoliväliinkin on vielä reippaasti sivuja
Note to self: seuraavalla kerralla jos ei heti nappaa, älä jatka. Siirry eteenpäin.
Toki de Mellolla on paljon jesse-juttuja, mutta ei niitä tarvitse niin kirjaimellisesti lukea. Tai siis mä en lukenut 

Tosin kielletty kirja jäänee ainakin kokonaan kesken, koska sekään nyt ei vaan lähde.)

Muistan pitäneeni kovin näistä Kolme pientä ystävää -sarjan kirjoista. Kirjan kuvat tuntuivat tutuilta, varmaan tätä on lainattu suomenkielisenä kirjastosta myös, tuskin sitä on mulle saksaksi luettu. Nyt sai samalla testata saksan taitoa, ymmärsin suurimman osan onneksi, vaikka pari sanaa jouduin tarkistamaan netistä.
I DID IT! Klassinen rakkausromaani luettu
Alexandra Ripleyn Scarlett luettu
Se haittasi tuota lukemista kun päähahmo on niin s*tanan ärsyttävä
Oli viimeiset 600 sivua vaan pakkomoottori käynnissä että sain sen luetuksi
Kyllähän se loppua kohden vähän piristyi, mutta editointia olisi voinut harrastaa..

Täytyy kyllä alkaa tätä käydä läpi, jos vaan saan tän vuoden haasteen tehtyä. Tai no, saan mä joskus, vaikka pari kohtaa voi tuottaa hankaluuksia. 
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 0 vierailijaa