Ostin tänään talvikengät.
Sain jouluna lahjakortin kenkäkauppaan ja alkuun epäilin että mitähän kenkiä siellä on, kun ei se ollut mikään suuremman ketjun liike.
Lähinnä että onko siellä jotain pilipalikenkiä, vai ihan kunnollisia kenkiä. Toki myös se että onko siellä jotkut kovat hinnat mietitytti.
Löysin sitten Sorelin Tivolit alehyllystä. Koko on mun normikokoa isompi, mutta en vaan kestä että kengät puristaa. Toiset kengät oli normikokoa, 38, mutta siinä puutui varvas ja jalkapöytä ja sen reuna painoi jalkapöytää

En mä voi ostaa kenkiä mitä puristaa.
Kokeilin uggejakin. Ne ei mahtuneet jalkaan
Sorelit on ainakin nyt ensikokemuksen mukaan hyvät jalassa. Mulla on talvikengälle haaste siinä, että mun pitää pystyä kävelemään niillä niin että pysyn liukkaalla pystyssä. Pohjan pitää olla kovahko ja sinne pitää mahtua villasukka. Tiedän että mulla on kovat vaateet, mutta paskoilla kengillä en pääse sitäkään vähää mitä muutoin. Kesällä voi pitää helpommin lähes mitä vaan kenkiä. Kenkiin pitää talvella mahtua villasukat tai kahdet jne.
Vähän jouduin maksamaan lahjakortin päälle, mutta aika edullisesti ne alennushinnan kanssa lähti.
Josko nyt ei menis pohja halki kuten edellisistä
(Edelliset kengät oli hommattu eräälle reissulle kolme vuotta sitten Pyhälle

ja pohja oli halki kai jo viime talvena

)
(edit. muistin kengän nimen väärin

)