Kiitos salapukki!

Suvi kirjoitti:Mä en oo vieläkään saanut keijopukkilahjaa.Toivottavasti tulee joulun jälkeen.
Tosin minä itse tai posti oli hukannut saapumisilmoituksen.
Kiitos kmarialle ja Keijo Salatontulle, joilta sain lähetystunnuksen. Kävin hakemassa paketin postista tänään.

Ensinnäkin kaunis itsetehty kortti, jossa on söpö vilkuttava tonttu. Lisäksi paketissa oli vaaleanpunainen sydänheijastin, joka on kyllä aika söpö.
, vihreää luomu-inkivääriteetä ja vielä Pandan suklaakonvehtirasia. 
Kaikki tulevat kyllä tarpeeseen ja otetaan käyttöön.
Suklaata tekisi mieli jo vähän maistaa. 
Tuo jos mikä on äärityylikäs heijastin.
Ja pussiteetäkin menee töissä joka päivä ainakin pari pussillista.
Kiitos keijopukille! Aivan ihana lahja! Saa nähdä meneekö sulka kiinni reppuun vai takkiin vai saappaisiin. En ole vielä osannut päättää.
Joko saa arvata, kuka lähettäjä oli?
Kibaya kirjoitti:Mä oon aatellut että aloitetaan arvuuttelu kun kaikki on avanneet. Tai lähinnä että muut paitsi iisa, jolta tuli lupa aloittaa arvuuttelut

Kukakohan mut lahjoi? Ainakin lahjaheijastin oli todella ihana! Olisikohan mut lahjonut...Suvi?
mulla ei oo sinänsä aavistustakaan, mutta veikkaan SirPettiä termin "keijoilmarinen" käytöstä ja koska lähetyspaikkakunta oli Helsinki 

Suvi kirjoitti:Mä veikkaan lähetyspaikan perusteella että iisa lahjoi mut.
theia kirjoitti:Hmmmulla ei oo sinänsä aavistustakaan, mutta veikkaan SirPettiä termin "keijoilmarinen" käytöstä ja koska lähetyspaikkakunta oli Helsinki

Kumkvatti kirjoitti:Kibs tiesi oikein
Jokoks oon sanonut että nää on superihanat?! Ja että lesoilen kaikille sillä että mulla kettu suojelemassa mua!

lumikukka kirjoitti:Lähettäjäksi veikkaan vaikka Wildistä.

marenkienkeli kirjoitti:Joo, L-S on oikeassa. Minä lahjoin hänet.Kukakohan mut lahjoi? Ainakin lahjaheijastin oli todella ihana! Olisikohan mut lahjonut...Suvi?

Wildchild kirjoitti:lumikukka kirjoitti:Lähettäjäksi veikkaan vaikka Wildistä.
Ei se ollut minä.![]()

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa