Rulla kirjoitti:YsärikuukausiSoittaako ne pitkin päivää ysäriä?
Tännään tais tulla ainaki 2unlimitedin 'No Limit' ja Scooterin
Lyyra kirjoitti:Mitä hienoa noissa hemmetin Dr. Albanin ja Sin with Sebastinganngsnin renkutuksissa oikein on?
), mutta useimpiin ralleihin liittyyRulla kirjoitti:mutta useimpiin ralleihin liittyy muistoja vanhoista kavereista, kummista reissuista ja jalkojen tamppaamisesta kipeiksi milloin missäkin
discossa.
Lyyra kirjoitti:Rulla kirjoitti:mutta useimpiin ralleihin liittyy muistoja vanhoista kavereista, kummista reissuista ja jalkojen tamppaamisesta kipeiksi milloin missäkin
discossa.
On munkin levyhyllyssä ysäriä (ja paljon), mutta se onkin hyvää ysäriä.
theia kirjoitti:Niin mitä se hyvä ysäri nyt sitten oli?
Eli just toi tekno-poppi-musa, jota baarissa on ihan mahdottoman kivaa kolmen promillen humalassa tanssia..LazyBastard kirjoitti:theia kirjoitti:Niin mitä se hyvä ysäri nyt sitten oli?
Brittipoppia, kuten Suede, Pulp ja Stone Roses.
...

) ja Roxette. Jossain siellä menee myös Army of Lovers, Scooter ja muut hyväthuonot teknot. Madonna julkaisi tuohon aikaan yhden mun ehdottomista lemppareista; Bedtime Storiesin.
Kibaya kirjoitti:Madonna julkaisi tuohon aikaan yhden mun ehdottomista lemppareista; Bedtime Storiesin.
)Sippura kirjoitti:Kibaya kirjoitti:Madonna julkaisi tuohon aikaan yhden mun ehdottomista lemppareista; Bedtime Storiesin.
![]()
Secret oli se biisi, joka innosti mut uudelleen Like a Prayerin jälkeen kuuntelemaan
Madonnaa. Prayer on kyllä edelleen mun mielestä paras Madonna-levy, mutta Bedtime
Storiesia on imo mollattu vähän turhan paljon. Samoin Eroticaa, silläkin on muutamia
loistavia veisuja.
.
.
- asenteella ja ennakkoluulot puhuvat puolestaan.

[/nolo tunnustus]
Se on aika huikea spektaakkeli.LazyBastard kirjoitti:theia kirjoitti:Niin mitä se hyvä ysäri nyt sitten oli?
Brittipoppia, kuten Suede, Pulp ja Stone Roses.
Jenkkipunkkia, kuten Bad Religion ja NoFx.
Jenkkirokkia, kuten Sugar, Pearl Jam, Screaming Trees ja Soundgarden.
Muniinpuhaltelua, kuten Teenage Fanclub ja All About Chad.
Se on sitä hyvää ysäriä mulle. Ysäritekno ei nykyään niin ärsytä, mutta 90-luvulla se oli kyllä typerintä ja ärsyttävintä musiikkia, mitä tiesin.
Lisään tuonne vielä Nirvanan.
) Nykyään sietokyky on jo alempana ja joskus saatan jopa innostua joistain ysärihiteistä, mutta enimmäkseen ne ovat kyllä sellaista kuraa ettei mitään järkeä. Scooter, Aqua ja muut vastaavat aiheuttavat oksennusreaktioita. Eli siis tarkemmin sanottuna suurin osa eurodancesta. Olkoonkin, että niihin biiseihin jotain teinimuistoja liittyisi. Ja liittyykin. Mutta ei vaan pysty kuuntelemaan sellaista kakkaa.

Last fair deal gone down on niiiin hyvä. 

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa